Het grote ik-erger-me-dood-aan topic
Citaat van ore-sabre op 18 februari 2018, 18:12ik erg me dood aan die oplichters die je bellen namens microsoft en proberen je een probleem aan te praten met je computer.....gggrrrrr
toen vond ik dit....deze lui proberen er wat aan te doen ,al vanaf juni 2017.....superrrrrrr,maar of het helpt?
ik erg me dood aan die oplichters die je bellen namens microsoft en proberen je een probleem aan te praten met je computer.....gggrrrrr
toen vond ik dit....deze lui proberen er wat aan te doen ,al vanaf juni 2017.....superrrrrrr,maar of het helpt?
Citaat van Duken op 18 februari 2018, 19:38Ja helaas, ik ken het @ore-sabre ik ben thuis een jaar geleden ook een keer gebeld door "alllooo this is micooooosoftttttt speakingggg"
Bizar dat ze dus nummers afgaan en bellen en het blijkbaar voldoende effect heeft om er mee door te gaan. grrrr
Ja helaas, ik ken het @ore-sabre ik ben thuis een jaar geleden ook een keer gebeld door "alllooo this is micooooosoftttttt speakingggg"
Bizar dat ze dus nummers afgaan en bellen en het blijkbaar voldoende effect heeft om er mee door te gaan. grrrr
Citaat van William op 18 februari 2018, 21:13Och, dat soort telefoontjes. Gek wordt je ervan.
Paar maanden terug was het hier ook raak.Een of ander mannetje uit India.
‘Hellooooo this is Microsoft speakinggg. How are you, my friend?
I call you because you have virus on your computer. Don't worry, i can help you’Datzelfde mannetje deed me een beetje denken aan onderstaand stukje uit South Park. Precies zo'n stem.
Och, dat soort telefoontjes. Gek wordt je ervan.
Paar maanden terug was het hier ook raak.
Een of ander mannetje uit India.
‘Hellooooo this is Microsoft speakinggg. How are you, my friend?
I call you because you have virus on your computer. Don't worry, i can help you’
Datzelfde mannetje deed me een beetje denken aan onderstaand stukje uit South Park. Precies zo'n stem.
Citaat van Meh Meh op 19 februari 2018, 23:31Dat was een van de allervaagste South Park afleveringen die ik ooit heb gezien. Er zijn veel video's over dit soort praktijken.
Dat was een van de allervaagste South Park afleveringen die ik ooit heb gezien. Er zijn veel video's over dit soort praktijken.
Citaat van Duken op 20 februari 2018, 06:44Hahahahaha SOMEdick from India. Youre An asscrap idiot.
Goed te zien dat ze zelf ook in de zeik worden genomen.
Hahahahaha SOMEdick from India. Youre An asscrap idiot.
Goed te zien dat ze zelf ook in de zeik worden genomen.
Citaat van Trizomu op 4 november 2018, 20:46Waar ik me soms eens aan erger, al is het de waarheid, is te lezen op de volgende link Dit gebeurt er allemaal met je lichaam wanneer je dronken je bed induikt
Waar ik me soms eens aan erger, al is het de waarheid, is te lezen op de volgende link Dit gebeurt er allemaal met je lichaam wanneer je dronken je bed induikt
Citaat van Duken op 4 november 2018, 21:37Ik lees: je wordt erg moe wakker.
Vandaar!! Ik dacht dat het door de kids kwam die om 06.00 aan je bedje staan. 😙
Ik lees: je wordt erg moe wakker.
Vandaar!! Ik dacht dat het door de kids kwam die om 06.00 aan je bedje staan. 😙
Citaat van Meh Meh op 9 november 2018, 07:38Op 4-11-2018 om 21:46 zei Trizomu:Waar ik me soms eens aan erger, al is het de waarheid, is te lezen op de volgende link Dit gebeurt er allemaal met je lichaam wanneer je dronken je bed induikt
Vet eten (shoarma bijvoorbeeld) en heel veel water drinken voor het slapen gaan hielp mij altijd om een kater te voorkomen.
Maar dat is tegenwoordig niet meer aan de orde, ik hou het voortaan maar bij een paar glazen Fristi of zo.
Op 4-11-2018 om 21:46 zei Trizomu:Waar ik me soms eens aan erger, al is het de waarheid, is te lezen op de volgende link Dit gebeurt er allemaal met je lichaam wanneer je dronken je bed induikt
Vet eten (shoarma bijvoorbeeld) en heel veel water drinken voor het slapen gaan hielp mij altijd om een kater te voorkomen.
Maar dat is tegenwoordig niet meer aan de orde, ik hou het voortaan maar bij een paar glazen Fristi of zo.
Citaat van Duken op 9 november 2018, 22:34Fristi.... Ik ben meer van de chocomel. Daar kan ik ook zo van genieten.
![]()
zeker rond de koude perioden.
Fristi.... Ik ben meer van de chocomel. Daar kan ik ook zo van genieten.
Citaat van Meh Meh op 10 november 2018, 20:4822 uur geleden zei Duken:Fristi.... Ik ben meer van de chocomel. Daar kan ik ook zo van genieten.
![]()
Warm is chocomelk ook een van mijn favorieten in de winter. Zeker met een klein beetje rum erin. Maar dat doe ik maar niet meer. 😁
22 uur geleden zei Duken:Fristi.... Ik ben meer van de chocomel. Daar kan ik ook zo van genieten.
![]()
Warm is chocomelk ook een van mijn favorieten in de winter. Zeker met een klein beetje rum erin. Maar dat doe ik maar niet meer. 😁