do. mei 15th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Het grote ik-erger-me-dood-aan topic

VorigePage 7 of 10Volgende

Hij zou 29 september uitkomen, jij had hem toch ruim van te voren gepreorderd? :( Dat is ook lullig

29 minuten geleden zei Draakie:

Hij zou 29 september uitkomen, jij had hem toch ruim van te voren gepreorderd? :( Dat is ook lullig

Ik heb ergens in augustus een pre-order geplaatst. Ik zou dus bij de eerste levering moeten zitten. Ik ga voor de zekerheid even contact opnemen.

Beetje belachelijk dat het zo lang duurt. Ik vraag mij af waarom, zouden ze het aantal bestellingen niet aan kunnen?

Heb even gebeld. er is vertraging vanuit Nintendo, vandaar dat de datum is aangepast. Anders had ik hem gewoon op 29 september binnen.

Er wordt in mijn buurt nieuwe waterleiding / gasleidingen aangebracht en afgelopen woensdag wist ik (er lag een papier in de bus), dat het water werdt afgesloten om 08:00 tot met 15:30 uur dus ik hiel er rekening mee...

Maar nu deze ochtend zit de hele buurt zonder water en men weet er niets vanaf dat het afgesloten zou worden! :mad:

Met al geluk heb ik mn eigen nog kunnen douchen, omdat iedere dag stoma zorg krijg..  

Jawel we hebben gelukkig weer stroomt water :D, je komt eigenlijk past achter waar het niet het geval is...

Op 6-7-2017 om 00:12 zei Meh Meh:

Als ik een link plaats naar een website waar ze honden stoofpot recepten op hebben staan dan wordt jij toch ook verdrietig? :cry:

Nee hoor, zolang ik geen trieste beelden of foto's zie van honden kan ik het wel aan :P

Is het net bijna 1 maand geleden dat gedotterd behandeling heb gehad, begint  Dialyse shunt (van kunststof) weer dicht te raken 

Op woensdag 25 okt. mot ik eerst naar zo'n Duplex-onderzoek ondergaan, meer uit gebreide flow-meting, als de dialyse Afdeling kunnen..

De flow meting moet minaal 500ml en vorige week vrijdag 450ml en dat was het gemiddelde.

Paar weken terug moest ik gelijk door naar de afdeling op poli. werdt ik meteen gedotterd, schijnbaar komt dat voor waarnneer je een kunststof shunt veel gauwer dicht gaat zitten.. 

Dat is geen pretje puppy. Poeh, veel sterkte met de flow meeting. 

1 uur geleden zei Duken:

veel sterkte met de flow meeting. 

Dankjewel :vriend: 

VorigePage 7 of 10Volgende