vr. mei 16th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Het grote ik-erger-me-dood-aan topic

VorigePage 6 of 10Volgende

Waar ik mij aan erger? Geitocisme! :mad:
Ze zijn weer lekker bezig. En dat in Nederland notabene. :cry:

Brrrrr en wat ze zeggen

Citaat

Volgens het Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu (RIVM) blijkt dat bewoners in de buurt van geitenhouderijen meer kans hebben op een longontsteking. Ook hebben mensen in de buurt van een veehouderij meer luchtwegklachten, zoals hoesten en een piepende adem. De longfunctie van omwonenden in een gebied met intensieve veeteelt neemt met 2 tot 5 procent af. 

En geitenmelk of geitenijs?! Dat is toch ook gezond :)

1 uur geleden zei Duken:

Brrrrr en wat ze zeggen

En geitenmelk of geitenijs?! Dat is toch ook gezond :)

Inderdaad. Net of geiten nergens goed voor zijn. Mensen lopen altijd overal over te mekkeren. Mehhh.

En ik die graag het vlees eet van een ......, zeker in een stoofpotje. :hyper:

11 uur geleden zei Trizomu:

En ik die graag het vlees eet van een ......, zeker in een stoofpotje. :hyper:

Van een wat? :huh: Een dodo? Kwal? Je bedoelt toch geen hond of zo? Sint-Bernard stoofpot. Ooit gegeten tijdens een trektocht door de Alpen. Dat smaakt echt helemaal ergens naar.:hu:

2 uur geleden zei Meh Meh:

Van een wat? :huh: Een dodo? Kwal? Je bedoelt toch geen hond of zo? Sint-Bernard stoofpot. Ooit gegeten tijdens een trektocht door de Alpen. Dat smaakt echt helemaal ergens naar.:hu:

Ik bedoel dit stoofpotje

shutterstock_94247731.jpg

Wat is dat voor een enge website? :cry: 
Ik plaats toch ook geen links naar websites waar ze recepten hebben met onbehaard apenvlees? (mensen dus...) :huh:

Op 30-6-2017 om 18:01 zei Meh Meh:

Wat is dat voor een enge website? :cry: 

Stel je toch niet zo aan....^_^

Als ik een link plaats naar een website waar ze honden stoofpot recepten op hebben staan dan wordt jij toch ook verdrietig? :cry:

Neeee! Ik ontvang me Snes Mini Classic pas 21 oktober :(.

VorigePage 6 of 10Volgende