Het grote ik-erger-me-dood-aan topic
Citaat van Justsomeone op 22 april 2022, 14:39Ik erger me blauw aan luilakken op Koningsdag. Luilakken is een traditie waarbij jongeren op brommers zonder uitlaat ‘s ochtends vroeg door de straten heen komen crossen. Ja het is maar 1x in het jaar, maar ik vindt het verschrikkelijk. 🙈
Ik erger me blauw aan luilakken op Koningsdag. Luilakken is een traditie waarbij jongeren op brommers zonder uitlaat ‘s ochtends vroeg door de straten heen komen crossen. Ja het is maar 1x in het jaar, maar ik vindt het verschrikkelijk. 🙈
Citaat van Duken op 22 april 2022, 17:412 uur geleden zei Justsomeone:Ik erger me blauw aan luilakken op Koningsdag. Luilakken is een traditie waarbij jongeren op brommers zonder uitlaat ‘s ochtends vroeg door de straten heen komen crossen. Ja het is maar 1x in het jaar, maar ik vindt het verschrikkelijk. 🙈
luilakken... bestaat dat nog?
Als het bij brommers door de straten herrie maken is, mag het stiekem wel een beetje. Die ené keer, als het maar geen vandalisme wordt. Maar van luilakken heb ik al een jaar of 10 niet meer gehoord. Misschien komt het ook omdat ik nu al 13 jaar in de jonge kinderen zit... 06.00 altijd wel wakker. Mmmmm. ... m.a.w. de kinderen luilakken bij ons thuis altijd 😉
2 uur geleden zei Justsomeone:Ik erger me blauw aan luilakken op Koningsdag. Luilakken is een traditie waarbij jongeren op brommers zonder uitlaat ‘s ochtends vroeg door de straten heen komen crossen. Ja het is maar 1x in het jaar, maar ik vindt het verschrikkelijk. 🙈
luilakken... bestaat dat nog? Als het bij brommers door de straten herrie maken is, mag het stiekem wel een beetje. Die ené keer, als het maar geen vandalisme wordt. Maar van luilakken heb ik al een jaar of 10 niet meer gehoord. Misschien komt het ook omdat ik nu al 13 jaar in de jonge kinderen zit... 06.00 altijd wel wakker. Mmmmm. ... m.a.w. de kinderen luilakken bij ons thuis altijd 😉
Citaat van Justsomeone op 23 april 2022, 07:50Jazeker bestaat dat nog, bij ons wordt dat al jaren gedaan. 🙉
Poeh hé dat is lekker op tijd wakker worden zo, gelukkig ben ik die fase voorbij.
Nu zou de oudste van mij ook wel willen mee luilakken, maar helaas, hij moet eerst zijn brommer praktijk examen nog halen. 😂
Jazeker bestaat dat nog, bij ons wordt dat al jaren gedaan. 🙉
Poeh hé dat is lekker op tijd wakker worden zo, gelukkig ben ik die fase voorbij.
Nu zou de oudste van mij ook wel willen mee luilakken, maar helaas, hij moet eerst zijn brommer praktijk examen nog halen. 😂
Citaat van saabrijder op 23 april 2022, 09:34ach we zijn toch ook jong geweest he?
wat wij vroeger uitgevreten hebben...........
opgevoerde brommers e.d.
mooie tijden toen
ach we zijn toch ook jong geweest he?
wat wij vroeger uitgevreten hebben...........
opgevoerde brommers e.d.
mooie tijden toen
Citaat van Singularity op 13 februari 2024, 16:03Ik erger me aan onnodige linksrijders, zeker dat volk wat waar je 100 mag, met 101 gaat inhalen!!
Ik erger me aan onnodige linksrijders, zeker dat volk wat waar je 100 mag, met 101 gaat inhalen!!