wo. mei 14th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Het grote ik-erger-me-dood-aan topic

VorigePage 10 of 10

Ik erger me blauw aan luilakken op Koningsdag.  Luilakken is een traditie waarbij jongeren op brommers zonder uitlaat ‘s ochtends vroeg door de straten heen komen crossen. Ja het is maar 1x in het jaar, maar ik vindt het verschrikkelijk. 🙈

2 uur geleden zei Justsomeone:

Ik erger me blauw aan luilakken op Koningsdag.  Luilakken is een traditie waarbij jongeren op brommers zonder uitlaat ‘s ochtends vroeg door de straten heen komen crossen. Ja het is maar 1x in het jaar, maar ik vindt het verschrikkelijk. 🙈

luilakken... bestaat dat nog? :) Als het bij brommers door de straten herrie maken is, mag het stiekem wel een beetje. Die ené keer, als het maar geen vandalisme wordt. Maar van luilakken heb ik al een jaar of 10 niet meer gehoord. Misschien komt het ook omdat ik nu al 13 jaar in de jonge kinderen zit... 06.00 altijd wel wakker. Mmmmm. ... m.a.w. de kinderen luilakken bij ons thuis altijd 😉

Jazeker bestaat dat nog, bij ons wordt dat al jaren gedaan.  🙉

Poeh hé dat is lekker op tijd wakker worden zo, gelukkig ben ik die fase voorbij. 

Nu zou de oudste van mij ook wel willen mee luilakken, maar helaas, hij moet eerst zijn brommer praktijk examen nog halen. 😂

ach we zijn toch ook jong geweest he?

wat wij vroeger uitgevreten hebben...........

opgevoerde brommers e.d.

mooie tijden toen

Ik erger me aan onnodige linksrijders, zeker dat volk wat waar je 100 mag, met 101 gaat inhalen!!

VorigePage 10 of 10