Handleiding - VPN verbinding en anoniem downloaden
Citaat van Meh Meh op 18 november 2017, 16:1149 minuten geleden zei Duken:Heren, vandaag weer 7 Nederlandse torrentsites offline. Vegeten jullie de VPN niet, uitleggen waarom het nodig is lijkt mij niet meer nodig.
Heren en mevrouwen. Wie vandaag de dag geen VPN gebruikt, is alles behalve handig bezig.
Popcorn, torrents en zelfs nieuwsgroepen middels SSL, gebruik altijd een VPN!
49 minuten geleden zei Duken:Heren, vandaag weer 7 Nederlandse torrentsites offline. Vegeten jullie de VPN niet, uitleggen waarom het nodig is lijkt mij niet meer nodig.
Heren en mevrouwen. Wie vandaag de dag geen VPN gebruikt, is alles behalve handig bezig.
Popcorn, torrents en zelfs nieuwsgroepen middels SSL, gebruik altijd een VPN!
Citaat van William op 18 november 2017, 17:02Better safe than sorry
Ze zijn inderdaad weer lekker bezig. Komt vast door het weekendtarief
![]()
Better safe than sorry Ze zijn inderdaad weer lekker bezig. Komt vast door het weekendtarief
Citaat van ShadowMaster op 18 november 2017, 17:23ik begreep van 1 van de eigenaren dat het vaak is rond deze tijd van het jaar dat brein jacht maakt extra waarom weet ik niet maar dat hoorde ik
ik begreep van 1 van de eigenaren dat het vaak is rond deze tijd van het jaar dat brein jacht maakt extra waarom weet ik niet maar dat hoorde ik
Citaat van William op 18 november 2017, 17:45De medewerkers van ome Tim mogen anders hun schoentje niet zetten, en krijgen dan ook geen kerstpakket.
De medewerkers van ome Tim mogen anders hun schoentje niet zetten, en krijgen dan ook geen kerstpakket.
Citaat van Meh Meh op 18 november 2017, 17:49Als ze hun schoen wel zetten denk ik dat de Sint, zijn schimmel en zwarte Pieten deze zullen gebruiken als toilet.
Als ze hun schoen wel zetten denk ik dat de Sint, zijn schimmel en zwarte Pieten deze zullen gebruiken als toilet.
Citaat van ShadowMaster op 5 december 2017, 12:04nou ik heb ook na lang wikken en wegen een vpn genomen bij PIA , wel betaald met IDEAL dus als ik het straks ook lukt met bitcoins zou dat misschien beter zijn want ze kunnen natuurlijk nu wel zien via mijn bank rekening dat ik een vpn heb genomen of gaan ze daar niet echt achteraan kijken ?
nou ik heb ook na lang wikken en wegen een vpn genomen bij PIA , wel betaald met IDEAL dus als ik het straks ook lukt met bitcoins zou dat misschien beter zijn want ze kunnen natuurlijk nu wel zien via mijn bank rekening dat ik een vpn heb genomen of gaan ze daar niet echt achteraan kijken ?
Citaat van Duken op 5 december 2017, 20:55Ja maar wij zijn geen grote criminele hé
PIA houd geen logs bij dus zou de bron (jij / ik) niet kunnen weten. Maar goed, de NSA kan ook meer dan wat wij denken. Brein zie ik dat niet doen
VPN is naar mijn mening echt wel veilig. Als hij altijd actief is natuurlijk.
Ja maar wij zijn geen grote criminele hé PIA houd geen logs bij dus zou de bron (jij / ik) niet kunnen weten. Maar goed, de NSA kan ook meer dan wat wij denken. Brein zie ik dat niet doen
VPN is naar mijn mening echt wel veilig. Als hij altijd actief is natuurlijk.
Citaat van ShadowMaster op 5 december 2017, 21:56heb hem de hele avond actief gehad, alleen toen ik even ergens een wachtwoord in moest vullen van mijn bank heb ik het toch maar even uitgezet en met mijn eigen ip adres gedaan, vertrouw dat dan niet helemaal , of zou het gewoon veilig zijn om overal in te loggen met een vpn ?
heb hem de hele avond actief gehad, alleen toen ik even ergens een wachtwoord in moest vullen van mijn bank heb ik het toch maar even uitgezet en met mijn eigen ip adres gedaan, vertrouw dat dan niet helemaal , of zou het gewoon veilig zijn om overal in te loggen met een vpn ?
Citaat van PetjePietje op 8 februari 2018, 23:47Heb op aanraden een VPN van Private internet access (PIA) VPN verbinding aangeschaft en het werkt als een tierelier en merk bijna geen snelheidsverschil met het downloaden.
Gewoon de software installeren die je kunt downloaden van de PIA site en installeer die als Admin en dat gaat vanzelf en binnen enkele minuten kun je er al gebruik van maken.
Iedereen bedankt die dit mogelijk heeft gemaakt,met in het bijzonder degene die al die Handleidingen heeft gemaakt,Top,Top,Top.
Heb op aanraden een VPN van Private internet access (PIA) VPN verbinding aangeschaft en het werkt als een tierelier en merk bijna geen snelheidsverschil met het downloaden.
Gewoon de software installeren die je kunt downloaden van de PIA site en installeer die als Admin en dat gaat vanzelf en binnen enkele minuten kun je er al gebruik van maken.
Iedereen bedankt die dit mogelijk heeft gemaakt,met in het bijzonder degene die al die Handleidingen heeft gemaakt,Top,Top,Top.
Citaat van Duken op 9 februari 2018, 05:40Dank je wel @PetjePietje! Heel fijn om dit soort positieve berichten te lezen. Ik ga de vrijdag blij tegemoet, en een tevreden VPN gebruiker en bijna weekend. Wat wil je nog meer?
Dank je wel @PetjePietje! Heel fijn om dit soort positieve berichten te lezen. Ik ga de vrijdag blij tegemoet, en een tevreden VPN gebruiker en bijna weekend. Wat wil je nog meer?