wo. mei 14th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Handleiding - VPN verbinding en anoniem downloaden

VorigePage 16 of 16

ik heb juist qbittorent op de pc en kan niet dowloaden geeft weer geen directe verbinding netwerkconfiguratie probleem 

ik heb vpn ook en gezocht wat de hoorzaak zou zijn maar vindt niet de hoorzaak 

onderaan staat er een soort vlam ?? kan er iemand mij een tip geven Bedankt op voorhand

1 uur geleden zei polleke1950:

ik heb juist qbittorent op de pc en kan niet dowloaden geeft weer geen directe verbinding netwerkconfiguratie probleem 

ik heb vpn ook en gezocht wat de hoorzaak zou zijn maar vindt niet de hoorzaak 

onderaan staat er een soort vlam ?? kan er iemand mij een tip geven Bedankt op voorhand

Hoi @polleke1950,

Ik download zelf helemaal geen torrents en je geeft ook niet aan welke VPN je gebruikt, maar misschien kan je toch iets meer info vinden in de uitleg onder deze link die ook op het forum staat en anders moet je even wachten tot er iemand online komt die daar meer verstand van heeft.

bedankt voor het antwoord maar het is via deze link dat ik alles gedaan heb zelf het VPN

5 uur geleden zei Guardian:

Hallo polleke1950,

Ik ben ook al 6 jaar geen torrent downloader meer, maar ik heb iets kunnen vinden waarmee jouw probleem hopelijk opgelost kan worden. Open qBittorrent en klik onder Opties even op Geavanceerd en dan naar het vakje waarin je een netwerk verbinding kan selecteren. Om te weten welke Netwerk verbinding je moet hebben moet je qBittorrent eerst even opstarten zonder je VPN en kijk je even welke mogelijkheden je kan selecteren in dat vakje. Zet qBittorrent nu weer uit en start je VPN op en daarna ook weer qBittorrent en ga dan weer kijken wat er in het selectie vak staat maar nu met je VPN aan. Als de mogelijkheid (bijv. Ethernet2) er eerst zonder VPN niet stond, moet je die nu selecteren om te gebruiken als Netwerk verbinding.

Alles gedaan zoals beschreven. Verbonden met pia maar zodra ik internet opstart valt verbinding weg en kan ik niet op internet. Wat doe ik fout?

Mvg Joey.

21 uur geleden zei Joey83:

Alles gedaan zoals beschreven. Verbonden met pia maar zodra ik internet opstart valt verbinding weg en kan ik niet op internet. Wat doe ik fout?

Mvg Joey.

Hallo @Joey83,

Je bent zeer zuinig met het geven van duidelijke aanwijzingen wat bij jou het probleem precies is. Wat ik er uit begrijp is dat je PIA geïnstalleerd hebt en alle instellingen geconfigureerd hebt om te kunnen downloaden met een Cliënt. Als je PIA aanzet en een Bepaald Land hebt geselecteerd heb je helemaal geen internet meer. Dat klinkt alsof er poorten afgesloten worden die geen enkel verkeer meer toestaan. Ik weet dat er een handleiding op Duken.nl staat die verschillende oplossingen geeft en dat zou je eens kunnen bekijken onder deze link

Ik ben ook benieuwd, wat werkt er precies niet? Nu is het erg kritisch :)

Ik zou 5 euro vpn gebruiken lekker goedkoop en werkt perfect schaf je een vpn aan zet hem aan en voer een dnsleaktest uit.

Lekt ie dan heb je geen goede moet 1 server aangeven

40 minuten geleden zei vuurvogel76:

Ik zou 5 euro vpn gebruiken lekker goedkoop en werkt perfect schaf je een vpn aan zet hem aan en voer een dnsleaktest uit.

Lekt ie dan heb je geen goede moet 1 server aangeven

Pia vpn is nog iets goedkoper en komt er goed en betrouwbaar uit de tests. 

mmm nopes dat is allemaal op jaar basis ik reken op mnd basis

VorigePage 16 of 16