wo. mei 14th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Handleiding - VPN verbinding en anoniem downloaden

VorigePage 10 of 16Volgende
Op 9-2-2018 om 00:47 zei PetjePietje:

Heb op aanraden een VPN van Private internet access (PIA) VPN verbinding aangeschaft en het werkt als een tierelier en merk bijna geen snelheidsverschil met het downloaden.

Gewoon de software installeren die je kunt downloaden van de PIA site en installeer die als Admin en dat gaat vanzelf en binnen enkele minuten kun je er al gebruik van maken.

Iedereen bedankt die dit mogelijk heeft gemaakt,met in het bijzonder degene die al die Handleidingen heeft gemaakt,Top,Top,Top.

TIP: Als je met qBittorrent download pak dan het laatste Beta programma van Private internet access (PIA) hiermee ging het downloaden bij mij sneller als met het standaard programma van PIA.

Schandalig dat ze dollars gewoon 1 op 1 berekenen  voor Euro's.

Dollarkoers is 80 eurocent per dollar.

Nog iets grappigs..mijn Norton en Windows Defender hielden in beginsel het downloaden tegen.

Vervolgens kon ik wel downloaden maar kon ik nergens als "Administrator" uitvoeren.
Lekker duidelijk zeg.

En nu?

Nu staat het er wel op, maar als ik shit heb, kan ik niks beginnen, want niet als Administrator kunnen downloaden.

Ook de schermen bovenin niet allemaal gezien of ontdekt.

Wel heb ik nu dat groene icoontje, maar pas nadat ik hem zelf ingeschakeld heb.

NIks automatisch.

En ja, zo had ik het WEL opgeslagen.

46 minuten geleden zei Victor Rent:

Ik geloofde je niet, dus heb ik het gecontroleerd. Dit is inderdaad niet netjes, helemaal met je eens.
Zelf heb ik een website over VPN gebruik, ik zal ze even benaderen voor tekst en uitleg.

Je admin en Norton verhaal is mij deels bekend. Anti-virus programma's geven snel een waarschuwing als men een VPN wilt gebruiken.
Admin zou geen probleem moeten zijn. Ook daar ga ik in de aankomende week naar kijken, ik wil ze misschien niet opnemen naar aanleiding van mijn bevindingen.
Als dit allemaal klopt neem ik ze niet op.

De admin hier, @Duken kent PIA veel beter dan ik. Hij kan je waarschijnlijk meer vertellen over het admin verhaal.

58 minuten geleden zei Victor Rent:

Verrek dat klopt, dit was niet zo :( . Of het is een tijdelijke "fout" maar normaal zou de berekening netjes moeten open van dollar naar euro. Ik zal het zelf ook vragen aan PIA,.  ik ben benieuwd.

Het antivirus verhaal, ik heb met Windows defender nog geen problemen gehad. Misschien is er een nieuwe definitie file waardoor het probleem naar voren komt vanuit Microsoft en VPN software als PIA niet meer vertrouwd.
Het sterke aan PIA is zelfs dat ze de client opensource gaan maken. Private Internet Access gaat code van vpn-clientsoftware open source maken . Maar voor nu los jij er niks mee op...

Wel is er een artikel van PIA voor problemen met je Antivrus: https://helpdesk.privateinternetaccess.com/hc/en-us/articles/219455127-Antivirus-File-Exclusions-for-the-PIA-App  / https://helpdesk.privateinternetaccess.com/hc/en-us/articles/219456787-Why-is-my-antivirus-detecting-an-unsafe-program-after-installing-your-app- 

Blijkbaar zijn ze er dus wel mee bezig. De software gebruik ik overigens zelf zonder problemen en bij diversen familie leden is hij geïnstalleerd en actief ;)

Nou ja...als het een net bedrijf is, maken ze het teveel betaalde weer over.

Maar zo ziet het er niet uit.

Ik heb Norton in elk geval de regels gegeven die geaccepteerd moeten worden, ik kon er 3 aanklikken, dus die zou nu niet meer moeten springen.

PIA een mail gestuurd.

Kan ik alsnog als Administrator de boel runnen, of moet ik dan alles verwijderen en weer opnieuw installeren?

Je merkt het al, ik ben nog niet zo thuis in dit soort zaken.

Geen probleem Victor, daarom kunnen we elkaar ook helpen. Goed om te lezen dat de antivirus exclusions werken. :)

De software herinstalleren zou niet nodig hoeven zijn. Als je tegen problemen aan loopt kan er altijd nog. Tenminste de software werkt nu toch goed?

Begrijp ik overigens dat PIA de betaling heeft hersteld? Ik ben benieuwd, zou erg fijn zijn van de VPN provider :)

Fijne avond!

Nee.

Ik heb ze een mail gestuurd. 

Benieuwd naar hun reactie. 

P.s.

Ja..het werkt allemaal. 

Film gedownload. Ging eerst met 10000 kbps en na een minuut was het inderdaad 5000 kbps.

Zonde dat ik een 90MB ps bij Sunny net heb afgesloten, maar goed, dat is maar een maand. 

Thank you for your reply and no worries about you first message, 

What I need to say, you are using the right link and the exact price as mentioned in our website. But there is another link for %20 discount with any plan you want, but it should be on a new account, not on the account that already exist.  

And what i need also explain, Paymentwall is a third party gift card company which is offering you to make payments in Euro.
I understand, that there is a currency exchange difference, but that's not on us and not something
we have control on it. Paymentwall is charging you the same amount in EURO than we are asking for
in USD. That's according to the policy of Paymentwall and that's the balance you would have to accept for the
convenience paying in EURO instead of USD. 

I appreciate your patience on this. Please let me know if I can provide any other additional support”
Thank you for your time and patience today

VorigePage 10 of 16Volgende