Handleiding - VPN verbinding en anoniem downloaden
Citaat van Duken op 23 september 2017, 12:52Lol kliko, dat is wel heel veel van het goede
hahah. Dan ben je hidden op verstopt op hidden op VPN
Ik heb PIA vpn trouwens altijd actief. Ik merk het niet met gewoon internet gebruik en downloaden via Usenet samen met SSL behaal ik de maximale Download snelheid. (13 MBps) heerlijke vpn provider tegen het laagste bedrag
Lol kliko, dat is wel heel veel van het goede hahah. Dan ben je hidden op verstopt op hidden op VPN
Ik heb PIA vpn trouwens altijd actief. Ik merk het niet met gewoon internet gebruik en downloaden via Usenet samen met SSL behaal ik de maximale Download snelheid. (13 MBps) heerlijke vpn provider tegen het laagste bedrag
Citaat van Rikkert. op 23 september 2017, 13:24Gebruik nu Mullvad. Echter problemen met locatie. Netflix zweeds, google duits. Werkt niet helemaal fijn lol
Gebruik nu Mullvad. Echter problemen met locatie. Netflix zweeds, google duits. Werkt niet helemaal fijn lol
Citaat van William op 23 september 2017, 13:5935 minutes ago, Rikkert. said:Gebruik nu Mullvad. Echter problemen met locatie. Netflix zweeds, google duits. Werkt niet helemaal fijn lol
Tis uberhaupt een wonder dat Netflix via ze werkt dan, de meeste VPN's werkt het niet meer mee, je kan beter een Smart DNS zoals unlocator or unotelly gebruiken, kan je ook tussen landen wisselen op netflix bijvoorbeeld en je hoeft niet te connecten naar een bepaalde vpn oid.
@Duken Tsjah, ik denk maar zo, je kan het maar beter allemaal uitproberen voordat ze blokkades erop gooien en het dan moet gaan uitzoeken, zo zie ik het zeg maar. Daarom heb ik al getest met Obfsproxy, Tor met Pluggable Transports, VPN over Tor, Van VPN naar VPN en dan naar Tor, etc, etc.
35 minutes ago, Rikkert. said:Gebruik nu Mullvad. Echter problemen met locatie. Netflix zweeds, google duits. Werkt niet helemaal fijn lol
Tis uberhaupt een wonder dat Netflix via ze werkt dan, de meeste VPN's werkt het niet meer mee, je kan beter een Smart DNS zoals unlocator or unotelly gebruiken, kan je ook tussen landen wisselen op netflix bijvoorbeeld en je hoeft niet te connecten naar een bepaalde vpn oid.
@Duken Tsjah, ik denk maar zo, je kan het maar beter allemaal uitproberen voordat ze blokkades erop gooien en het dan moet gaan uitzoeken, zo zie ik het zeg maar. Daarom heb ik al getest met Obfsproxy, Tor met Pluggable Transports, VPN over Tor, Van VPN naar VPN en dan naar Tor, etc, etc.
Citaat van Meh Meh op 23 september 2017, 17:20Ik ben net een maandje genomen bij deze VPN provider. Moest mijn andere VPN software verwijderen en nu even rebooten.
Als ik het een paar dagen heb geprobeerd zal ik mijn ervaringen hier delen.
Ik ben net een maandje genomen bij deze VPN provider. Moest mijn andere VPN software verwijderen en nu even rebooten.
Als ik het een paar dagen heb geprobeerd zal ik mijn ervaringen hier delen.
Citaat van Meh Meh op 26 september 2017, 10:06Ik heb deze VPN een aantal dagen getest. Er valt eigenlijk niet veel over te zeggen. Er zijn vele opties en het is mogelijk om gebruik te maken van talloze VPN servers over de hele wereld.
Downloaden middels torrents, P2P en uit nieuwsgroepen gaat uitstekend. Tijdens het downloaden zijn de downloadsnelheden uitstekend, er is geen verlies van snelheid te merken.
Ook word ik door Google niet als spammer gezien. Sommige mensen gebruiken een VPN voor domme dingen, waardoor het IP adres van een VPN word gezien als een spam IP.
Ik hoefde tot op heden geen captcha codes in te voeren om te bewijzen dat ik geen robot ben. Als ik dan toch een negatief puntje moet aankaarten, er zit er geen VPN server bij in Noord-Korea.
Mogelijk voegt Private Internet Access deze toch spoedig toe.
Ik heb deze VPN een aantal dagen getest. Er valt eigenlijk niet veel over te zeggen. Er zijn vele opties en het is mogelijk om gebruik te maken van talloze VPN servers over de hele wereld.
Downloaden middels torrents, P2P en uit nieuwsgroepen gaat uitstekend. Tijdens het downloaden zijn de downloadsnelheden uitstekend, er is geen verlies van snelheid te merken.
Ook word ik door Google niet als spammer gezien. Sommige mensen gebruiken een VPN voor domme dingen, waardoor het IP adres van een VPN word gezien als een spam IP.
Ik hoefde tot op heden geen captcha codes in te voeren om te bewijzen dat ik geen robot ben. Als ik dan toch een negatief puntje moet aankaarten, er zit er geen VPN server bij in Noord-Korea.
Mogelijk voegt Private Internet Access deze toch spoedig toe.
Citaat van Duken op 26 september 2017, 15:21Dat klinkt top mehmeh! Als een fanatieke professionele downloader tevreden is met zijn vpn dienst is het wel een dikke plus!
Dat klinkt top mehmeh! Als een fanatieke professionele downloader tevreden is met zijn vpn dienst is het wel een dikke plus!
Citaat van Meh Meh op 26 september 2017, 16:23Ja, ik ben inderdaad een zware downloader. Ik kijk zaken graag in 4K. Soms trek ik op een dag meer dan 200 GB binnen.
Maar ook gamen gaat probleemloos met deze provider. Gisteren 2 uurtjes Rainbow Six Siege gespeeld, de ping was uitstekend.
Geen klachten, op- of aanmerkingen tot op dusver.
Ja, ik ben inderdaad een zware downloader. Ik kijk zaken graag in 4K. Soms trek ik op een dag meer dan 200 GB binnen.
Maar ook gamen gaat probleemloos met deze provider. Gisteren 2 uurtjes Rainbow Six Siege gespeeld, de ping was uitstekend.
Geen klachten, op- of aanmerkingen tot op dusver.
Citaat van ShadowMaster op 26 september 2017, 16:42klinkt uitstekend @Meh Meh
klinkt uitstekend @Meh Meh
Citaat van revdpoel op 2 oktober 2017, 19:28Op 16-9-2017 om 18:01 zei Rikkert.:ExpressVPN komt er in vele tops en tests ook goed uit. Ken het zelf niet
Op 16-9-2017 om 18:01 zei Rikkert.:ExpressVPN komt er in vele tops en tests ook goed uit. Ken het zelf niet
Citaat van Duken op 18 november 2017, 15:20Heren, vandaag weer 7 Nederlandse torrentsites offline. Vegeten jullie de VPN niet, uitleggen waarom het nodig is lijkt mij niet meer nodig.
Heren, vandaag weer 7 Nederlandse torrentsites offline. Vegeten jullie de VPN niet, uitleggen waarom het nodig is lijkt mij niet meer nodig.