Handleiding - VPN verbinding en anoniem downloaden
Citaat van revdpoel op 15 september 2017, 18:32Ok, maar ik kan dus downloaden via spotnet/usenet/torrents en ik kan in buitenland Nederlandse tv kijken. Das mooi
Ok, maar ik kan dus downloaden via spotnet/usenet/torrents en ik kan in buitenland Nederlandse tv kijken. Das mooi
Citaat van Duken op 15 september 2017, 18:33Ja je kunt downloaden en dan gebruik maken van je vpn. Dat is ook de bedoeling
En in het buitenland ka je gebruik maken van de Nederlandse tv diensten
Ja je kunt downloaden en dan gebruik maken van je vpn. Dat is ook de bedoeling
En in het buitenland ka je gebruik maken van de Nederlandse tv diensten
Citaat van ShadowMaster op 16 september 2017, 12:50heey ik wil nu ook voor de zekerheid een vpn gaan nemen ondanks mijn seedbox, maar ik kan alleen via IDEAL betalen is dat veilig of hoe moet ik anders gaan betalen ?
heey ik wil nu ook voor de zekerheid een vpn gaan nemen ondanks mijn seedbox, maar ik kan alleen via IDEAL betalen is dat veilig of hoe moet ik anders gaan betalen ?
Citaat van Duken op 16 september 2017, 14:33Het moet gek lopen als ze via je vpn provider jou gegevens opvragen via je ideal. Naar mijn idee is het veilig, ik doe het zelf ook. Ze zouden om het nog gekker te maken ook kunnen zien wel op adres de vpn aanvraagt bij de bestelling dus op basis daarvan je gegevens via je provider (wat niet mag) achterhalen....
Dus je vpn bestelling doen via een vpn verbinding en dan met een tijdelijk Bitcoin adres waar je geld op laat storten via een anonieme donor.... Het kan te gek ook
Het moet gek lopen als ze via je vpn provider jou gegevens opvragen via je ideal. Naar mijn idee is het veilig, ik doe het zelf ook. Ze zouden om het nog gekker te maken ook kunnen zien wel op adres de vpn aanvraagt bij de bestelling dus op basis daarvan je gegevens via je provider (wat niet mag) achterhalen....
Dus je vpn bestelling doen via een vpn verbinding en dan met een tijdelijk Bitcoin adres waar je geld op laat storten via een anonieme donor.... Het kan te gek ook
Citaat van Rikkert. op 16 september 2017, 14:47Ze zouden, met echt heeeeel veeel werk, je kunnen achter halen via IDEAL.
Maar ik denk dat ze daar geen tijd voor nemen.Als je echt safe wilt zijn, moet je gewoon een VPN zoeken waar je cash naar op kan sturen
![]()
Ze zouden, met echt heeeeel veeel werk, je kunnen achter halen via IDEAL.
Maar ik denk dat ze daar geen tijd voor nemen.
Als je echt safe wilt zijn, moet je gewoon een VPN zoeken waar je cash naar op kan sturen
Citaat van ShadowMaster op 16 september 2017, 15:48nou als jullie het ook gewoon via IDEAL doen ga ik morgen even VPN die jullie hier noemde in de pagina PIA ( 1 van de betere ) een vpn nemen
nou als jullie het ook gewoon via IDEAL doen ga ik morgen even VPN die jullie hier noemde in de pagina PIA ( 1 van de betere ) een vpn nemen
Citaat van ShadowMaster op 16 september 2017, 15:48of hebben jullie andere VPN aanbieders die wat zijn ?
of hebben jullie andere VPN aanbieders die wat zijn ?
Citaat van Rikkert. op 16 september 2017, 16:01PIA schijnt gewoon goed te zijn. Alleen zijn er mensen die het niet helemaal vertrouwen omdat het een Amerikaans bedrijf is. (https://thatoneprivacysite.net/vpn-comparison-chart/ hier is het zelf een 'enemy of the internet').
Heb er zelf geen ervaring mee. Maar ik denk dat je geen miskoop hebt, en het 'doom' denken omdat het Amerikaans is tsja.. Ik denk dat, zolang je niks in het nieuws zit of ergens tegenkomt in slecht nieuws, dat het wel goed zit
![]()
Zelf gebruik ik Mullvad, maar die heeft problemen met locaties (google is in het Duits, Netflix in het Zweeds..)
Dus ik ga binnenkort opzoek naar een andere.
PIA schijnt gewoon goed te zijn. Alleen zijn er mensen die het niet helemaal vertrouwen omdat het een Amerikaans bedrijf is. (https://thatoneprivacysite.net/vpn-comparison-chart/ hier is het zelf een 'enemy of the internet').
Heb er zelf geen ervaring mee. Maar ik denk dat je geen miskoop hebt, en het 'doom' denken omdat het Amerikaans is tsja.. Ik denk dat, zolang je niks in het nieuws zit of ergens tegenkomt in slecht nieuws, dat het wel goed zit
Zelf gebruik ik Mullvad, maar die heeft problemen met locaties (google is in het Duits, Netflix in het Zweeds..)
Citaat van revdpoel op 16 september 2017, 16:2220 minuten geleden zei Rikkert.:ExpressVPN komt er in vele tops en tests ook goed uit. Ken het zelf niet
20 minuten geleden zei Rikkert.:ExpressVPN komt er in vele tops en tests ook goed uit. Ken het zelf niet
Citaat van William op 16 september 2017, 16:4432 minutes ago, Rikkert. said:PIA schijnt gewoon goed te zijn. Alleen zijn er mensen die het niet helemaal vertrouwen omdat het een Amerikaans bedrijf is. (https://thatoneprivacysite.net/vpn-comparison-chart/ hier is het zelf een 'enemy of the internet').
![]()
Dus ik ga binnenkort opzoek naar een andere.Niet te vertrouwen met wat? Amerikaanse bedrijven kan je niet vertrouwen omdat ze in Amerika zitten, Europese bedrijven hebben dataretentie regeltjes waar ze mee te maken hebben, van bedrijven die in panama gevestigd zitten weet je niet wie erachter zit, van geen enkele VPN weetje of ze VPSjes of Dedicated servers huren.
En als je goed zoekt dan krijg je over alle VPN's wel wat fouts te horen, ikzelf ben wel onder de indruk van Cryptostorm.is maar die zou dan weer geleid worden door een pedofiel, maar, ze hebben nergens een hoofd kantoor, ze hebben hun eigen barebone servers, eigen gecompilde linux kernels, gebruiken de meest geavanceerde encryptie methodes, je kan via hun VPN netwerk van land X via land Y het internet op, ze werken met tokens in plaats van usernames, slaan geen klant gegevens op, je kan met bitcoins betalen en er zijn onafhankelijke resellers die tokens verkopen, waar je ook in bitcoins kan betalen.
Ik raad het niet aan, zelfs af omdat het stout is, maar, als je echt paranoide bent en je echt veilig wil zijn moet je de verbinding van je buren hacken, gebruik maken van een USB WiFi kaart waar je het MAC adres van kan spoofen, via hun verbinding met bitcoins op Cryptostorm of een soortgelijke VPN een token aanschaffen, een amnesic incognito OS gebruiken als Tails gebruiken met een encrypted partitie waar je een wachtwoord voor verzint van 40-50 karakters kiest, welke je start vanaf een USB stick die je encrypt met een soort gelijk, maar ander wachtwoord. Maar als je alleen gaat zitten downloaden kan je naar mijn mening best gewoon een random VPN gebruiken die aangeeft dat je via hun mag downloaden en je niet zo druk maken. Wat je dan wel kan doen is eens in de zoveel tijd een nieuw account aanmaken zodat je niet alles aan 1 account hebt hangen dat MOCHT er wat fout gaan en je vind achteraf uit dat er toch logs zijn dat ze niet direct aan 1 account je hele download geschiedenis kunnen hangen
32 minutes ago, Rikkert. said:PIA schijnt gewoon goed te zijn. Alleen zijn er mensen die het niet helemaal vertrouwen omdat het een Amerikaans bedrijf is. (https://thatoneprivacysite.net/vpn-comparison-chart/ hier is het zelf een 'enemy of the internet').
![]()
Niet te vertrouwen met wat? Amerikaanse bedrijven kan je niet vertrouwen omdat ze in Amerika zitten, Europese bedrijven hebben dataretentie regeltjes waar ze mee te maken hebben, van bedrijven die in panama gevestigd zitten weet je niet wie erachter zit, van geen enkele VPN weetje of ze VPSjes of Dedicated servers huren.
En als je goed zoekt dan krijg je over alle VPN's wel wat fouts te horen, ikzelf ben wel onder de indruk van Cryptostorm.is maar die zou dan weer geleid worden door een pedofiel, maar, ze hebben nergens een hoofd kantoor, ze hebben hun eigen barebone servers, eigen gecompilde linux kernels, gebruiken de meest geavanceerde encryptie methodes, je kan via hun VPN netwerk van land X via land Y het internet op, ze werken met tokens in plaats van usernames, slaan geen klant gegevens op, je kan met bitcoins betalen en er zijn onafhankelijke resellers die tokens verkopen, waar je ook in bitcoins kan betalen.
Ik raad het niet aan, zelfs af omdat het stout is, maar, als je echt paranoide bent en je echt veilig wil zijn moet je de verbinding van je buren hacken, gebruik maken van een USB WiFi kaart waar je het MAC adres van kan spoofen, via hun verbinding met bitcoins op Cryptostorm of een soortgelijke VPN een token aanschaffen, een amnesic incognito OS gebruiken als Tails gebruiken met een encrypted partitie waar je een wachtwoord voor verzint van 40-50 karakters kiest, welke je start vanaf een USB stick die je encrypt met een soort gelijk, maar ander wachtwoord. Maar als je alleen gaat zitten downloaden kan je naar mijn mening best gewoon een random VPN gebruiken die aangeeft dat je via hun mag downloaden en je niet zo druk maken. Wat je dan wel kan doen is eens in de zoveel tijd een nieuw account aanmaken zodat je niet alles aan 1 account hebt hangen dat MOCHT er wat fout gaan en je vind achteraf uit dat er toch logs zijn dat ze niet direct aan 1 account je hele download geschiedenis kunnen hangen