vr. mei 16th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

ExpressVPN, HideIPVPN, PIA VPN ervaringen

VorigePage 9 of 15Volgende

Ben alvast een beetje aan het kijken naar leuke (Black Friday) couponcodes. IPVanish heeft best een leuke november deal.
Uiteraard kijk ik in dit geval naar deals voor een maand. Normaal $12 per maand. Actie van IPVanish zelf: $10 per maand. Met coupon: $7.50. Scheelt toch weer.

Zeker als je bijvoorbeeld voor een jaar zou gaan. Adviesprijs: $143,88. Actie van IPVanish zelf: $77,99. Met coupon: $58,49.
Ben benieuwd erg benieuwd naar hun Black Friday deal.

Een black friday deal hebben ze zeker. Ik heb een aantal jaren als affiliate met ze gewerkt, er zijn ieder jaar black friday deals.

Dat klinkt mooi. Ik heb even gekeken, vorig jaar hadden ze inderdaad een leuke deal met Black Friday. We wachten rustig af :)

Nog 6 dagen wachten. En daarna is het cyber week, dan zijn er waarschijnlijk ook aanbiedingen.

Zo is het maar net. Laat ze maar fijn strooien met kortingen :)

Nieuwe maand, nieuwe VPN-boer. :)

Kom maar op met je resultaten! Ik ben benieuwd, veel test plezier!

Met Pia niet tegen gekke zaken aangelopen?

Met PIA ben ik verder niet tegen problemen aangelopen.
Sinds gisteren draait IPVanish. Al werkt het niet zoals ik zou willen.

• Inloggen lukt vaak niet. De app begint dan te miepen dat me inloggegevens niet kloppen.
  • Downloadsnelheid valt erg tegen. Te vergelijken met ExpressVPN, en soms zelf nog trager.
  • Het komt regelmatig voor dat het laden van een pagina lang duurt. Na afsluiten VPN is er niets aan de hand.
  • Verbinden met een server lukt dan weer wel en dan weer niet. Ook na aanpassen VPN protocollen
  • Als ik met een server ben verbonden, dan komt het vaak voor dat de verbinding wordt verbroken

Al met al wordt ik hier niet vrolijk van. Omdat ik dit keer geen zin heb om meerdere keren te mailen, heb ik de boel gecanceld. Met een kleine 10 werkdagen moet het geld weer op me Paypal-rekening staan.

Later vandaag is NordVPN aan de buurt. Kijken hoelang we hiermee gaan doen.
Na het testen van de VPN-providers, staat er nog iets op me to-do-list. Me router flashen en vervolgens de VPN-provider hierop instellen.

24 minuten geleden zei Monkie:

Later vandaag is NordVPN aan de buurt. Kijken hoelang we hiermee gaan doen.
Na het testen van de VPN-providers, staat er nog iets op me to-do-list. Me router flashen en vervolgens de VPN-provider hierop instellen.

De meeste routers zijn helaas nog niet krachtig genoeg om realtime versleuteling op 100Mbit+ aan te kunnen.

GooseVPN heeft op dit moment een aanbieding op StackSocial:

https://stacksocial.com/sales/goose-vpn-5-year-subscription

Met coupon 'SECURITY25' 25% korting.

Ik heb zelf 3 VPN-abonnementen lopen:

- AirVPN voor op m'n seedbox/Plex-server

- VPN Unlimited 'lifetime' abonnement van StackSocial: levenslang kan natuurlijk nooit dus hier vertrouw ik niet op. Hij werkt echter nog wel sinds april 2015.

- SlickVPN: zit gratis bij een NewsDemon usenet abonnement.

Over SlickVPN ben ik helemaal niet tevreden: trage GUI, laat heel Windows vastlopen, weinig configuratie mogelijk, trage verbinding met de server in Nederland.

Over VPN-Unlimited gek genoeg wel: goede snelheid (100MBit+), veel servers aangeboden, super goedkoop ($40 levenslang). Waarschijnlijk geeft VPN-Unlimited mijn gegevens wel aan de FBI wanneer die aan zouden kloppen. Ze zeggen namelijk nergens dat ze niet loggen.

Daarom heb ik AirVPN, omdat dit gerund wordt door activisten..

Ze beloven niks te loggen. Ik haal ±500Mbit op mijn seedbox via een VPN-server van AirVPN in Zweden.

VorigePage 9 of 15Volgende