ExpressVPN, HideIPVPN, PIA VPN ervaringen
Citaat van William op 20 maart 2018, 07:43Mooi! Die gaan we weer toevoegen @Monkie .
Trouwens nog een + voor pia. Ze gaan opensource!
Mooi! Die gaan we weer toevoegen @Monkie .
Citaat van William op 20 maart 2018, 07:515 minuten geleden zei Draakie:Mooi! Die gaan we weer toevoegen @Monkie .
Ik las het inderdaad. Dat ik zeker een + voor PIA.
5 minuten geleden zei Draakie:Mooi! Die gaan we weer toevoegen @Monkie .
Ik las het inderdaad. Dat ik zeker een + voor PIA.
Citaat van Demo op 7 mei 2018, 20:20@Monkie welke VPN zou je nu aanraden voor iemand met een kleine portemonnee? Zijn jouw ervaringen nog veranderd of zijn die nog hetzelfde?
@Monkie welke VPN zou je nu aanraden voor iemand met een kleine portemonnee? Zijn jouw ervaringen nog veranderd of zijn die nog hetzelfde?
Citaat van Duken op 8 mei 2018, 04:49Goedemorgen Maartje,
@Monkie heeft de meeste ervaringen met de VPN providers maar ik zal ook even helpen
![]()
Zelf gebruik ik de VPN van PIA . Ik ben er erg tevreden over en het is de goedkoopste VPN provider. Je kunt er eigen geen slechte keuze mee maken. Je kunt de provider ook voor een paar dagen proberen. Niet goed, geld terug garantie.
maar misschien dat Monkie betere ervaringen heeft met andere providers. . Ik zit al even bij PIA VPN ☀️
Goedemorgen Maartje,
@Monkie heeft de meeste ervaringen met de VPN providers maar ik zal ook even helpen
Zelf gebruik ik de VPN van PIA . Ik ben er erg tevreden over en het is de goedkoopste VPN provider. Je kunt er eigen geen slechte keuze mee maken. Je kunt de provider ook voor een paar dagen proberen. Niet goed, geld terug garantie.
maar misschien dat Monkie betere ervaringen heeft met andere providers. . Ik zit al even bij PIA VPN ☀️
Citaat van William op 9 mei 2018, 05:58Op 7-5-2018 om 22:20 zei Gast Maartje1985:@Monkie welke VPN zou je nu aanraden voor iemand met een kleine portemonnee? Zijn jouw ervaringen nog veranderd of zijn die nog hetzelfde?
PIA is, wat Duken al aangeeft, een prima optie. Tijdens de testperiode beviel PIA me prima.
Ook zou je kunnen kijken naar Mullvad. Deze kost 5 euro per maand.
Zelf gebruik ik sinds een paar maanden oVPN. Deze bevalt me uitstekend. Helaas is deze VPN-provider wel duurder dan PIA en Mullvad.
Op 7-5-2018 om 22:20 zei Gast Maartje1985:@Monkie welke VPN zou je nu aanraden voor iemand met een kleine portemonnee? Zijn jouw ervaringen nog veranderd of zijn die nog hetzelfde?
PIA is, wat Duken al aangeeft, een prima optie. Tijdens de testperiode beviel PIA me prima.
Ook zou je kunnen kijken naar Mullvad. Deze kost 5 euro per maand.
Zelf gebruik ik sinds een paar maanden oVPN. Deze bevalt me uitstekend. Helaas is deze VPN-provider wel duurder dan PIA en Mullvad.