vr. mei 16th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

ExpressVPN, HideIPVPN, PIA VPN ervaringen

VorigePage 14 of 15Volgende

Ik lees net dat GooseVPN sinds versie 3.2.2 (beschikbaar sinds eind februari) een killswitch-functie heeft. Goed nieuws dus.
Binnenkort zal ik GooseVPN gaan testen en volgt er een review.

Stay tuned :)

Zonder killswitch optie zou ik niet aan een VPN beginnen. Ik zit veel op open WiFi netwerken en dan wil ik niet dat een VPN het even laat afweten terwijl ik bankzaken afhandel. 

Goed om te horen! iK ben benieuwd, ik ben nog steeds uiterst tevreden met PIA. :) Hoe verloopt die nu bij je @Monkie?

1 uur geleden zei Meh Meh:

Zonder killswitch optie zou ik niet aan een VPN beginnen. Ik zit veel op open WiFi netwerken en dan wil ik niet dat een VPN het even laat afweten terwijl ik bankzaken afhandel. 

Zo denk ik er ook over. Gelukkig is daar nu verandering in gekomen bij GooseVPN.

46 minuten geleden zei Duken:

Goed om te horen! iK ben benieuwd, ik ben nog steeds uiterst tevreden met PIA. :) Hoe verloopt die nu bij je @Monkie?

De snelheidsproblemen bleven heel de maand januari aanhouden.  
Wellicht dat ik PIA ooit nog eens ga proberen, maar door de snelheidsproblemen had ik er wel even genoeg van.

Sindsdien gebruik ik oVPN en deze bevalt me prima, dus daar hou ik het voorlopig bij. :)

Ooit las ik een bericht van @Duken waarin men middels een website kan zien welke torrents er zoal gedownload had vanaf het eigen IP adres.
Weet jij welke nog welke website dat was, @Duken ?

Deze:

http://iknowwhatyoudownload.com/en/peer/

Rikkert is mij net voor :)

Bedankt @Rikkert.  Er zitten weer een hoop viespeuken op hetzelfde VPN IP adres als ik. :D

Die website was ik kwijt. Staat nu in me speed dial.  Op het VPN ip-adres waar ik gebruik van maak, valt het qua viespeuken nog mee. :P

Met een beetje geluk zal ik aankomend weekend GooseVPN gaan testen.  Dan kan de review weer aan het lijstje worden toegevoegd. :)

VorigePage 14 of 15Volgende