ExpressVPN, HideIPVPN, PIA VPN ervaringen
Citaat van William op 8 maart 2018, 13:50Ik lees net dat GooseVPN sinds versie 3.2.2 (beschikbaar sinds eind februari) een killswitch-functie heeft. Goed nieuws dus.
Binnenkort zal ik GooseVPN gaan testen en volgt er een review.Stay tuned
Ik lees net dat GooseVPN sinds versie 3.2.2 (beschikbaar sinds eind februari) een killswitch-functie heeft. Goed nieuws dus.
Binnenkort zal ik GooseVPN gaan testen en volgt er een review.
Stay tuned
Citaat van Meh Meh op 8 maart 2018, 16:20Zonder killswitch optie zou ik niet aan een VPN beginnen. Ik zit veel op open WiFi netwerken en dan wil ik niet dat een VPN het even laat afweten terwijl ik bankzaken afhandel.
Zonder killswitch optie zou ik niet aan een VPN beginnen. Ik zit veel op open WiFi netwerken en dan wil ik niet dat een VPN het even laat afweten terwijl ik bankzaken afhandel.
Citaat van Duken op 8 maart 2018, 17:10Goed om te horen! iK ben benieuwd, ik ben nog steeds uiterst tevreden met PIA.
Hoe verloopt die nu bij je @Monkie?
Goed om te horen! iK ben benieuwd, ik ben nog steeds uiterst tevreden met PIA. Hoe verloopt die nu bij je @Monkie?
Citaat van William op 8 maart 2018, 17:591 uur geleden zei Meh Meh:Zonder killswitch optie zou ik niet aan een VPN beginnen. Ik zit veel op open WiFi netwerken en dan wil ik niet dat een VPN het even laat afweten terwijl ik bankzaken afhandel.
Zo denk ik er ook over. Gelukkig is daar nu verandering in gekomen bij GooseVPN.
46 minuten geleden zei Duken:Goed om te horen! iK ben benieuwd, ik ben nog steeds uiterst tevreden met PIA.
De snelheidsproblemen bleven heel de maand januari aanhouden.
Wellicht dat ik PIA ooit nog eens ga proberen, maar door de snelheidsproblemen had ik er wel even genoeg van.Sindsdien gebruik ik oVPN en deze bevalt me prima, dus daar hou ik het voorlopig bij.
1 uur geleden zei Meh Meh:Zonder killswitch optie zou ik niet aan een VPN beginnen. Ik zit veel op open WiFi netwerken en dan wil ik niet dat een VPN het even laat afweten terwijl ik bankzaken afhandel.
Zo denk ik er ook over. Gelukkig is daar nu verandering in gekomen bij GooseVPN.
46 minuten geleden zei Duken:Goed om te horen! iK ben benieuwd, ik ben nog steeds uiterst tevreden met PIA.
De snelheidsproblemen bleven heel de maand januari aanhouden.
Wellicht dat ik PIA ooit nog eens ga proberen, maar door de snelheidsproblemen had ik er wel even genoeg van.
Sindsdien gebruik ik oVPN en deze bevalt me prima, dus daar hou ik het voorlopig bij.
Citaat van Meh Meh op 8 maart 2018, 20:46Ooit las ik een bericht van @Duken waarin men middels een website kan zien welke torrents er zoal gedownload had vanaf het eigen IP adres.
Weet jij welke nog welke website dat was, @Duken ?
Ooit las ik een bericht van @Duken waarin men middels een website kan zien welke torrents er zoal gedownload had vanaf het eigen IP adres.
Weet jij welke nog welke website dat was, @Duken ?
Citaat van William op 9 maart 2018, 06:39Die website was ik kwijt. Staat nu in me speed dial. Op het VPN ip-adres waar ik gebruik van maak, valt het qua viespeuken nog mee.
Die website was ik kwijt. Staat nu in me speed dial. Op het VPN ip-adres waar ik gebruik van maak, valt het qua viespeuken nog mee.
Citaat van William op 20 maart 2018, 07:30Met een beetje geluk zal ik aankomend weekend GooseVPN gaan testen. Dan kan de review weer aan het lijstje worden toegevoegd.
Met een beetje geluk zal ik aankomend weekend GooseVPN gaan testen. Dan kan de review weer aan het lijstje worden toegevoegd.