ExpressVPN, HideIPVPN, PIA VPN ervaringen
Citaat van William op 8 november 2017, 19:20Ik zie het, my bad. Ik bedoelde natuurlijk 7 dagen. Dat is lang genoeg om te testen.
Ik zal er morgen mee beginnen. Ben zeer benieuwd.
Ik zie het, my bad. Ik bedoelde natuurlijk 7 dagen. Dat is lang genoeg om te testen.
Ik zal er morgen mee beginnen. Ben zeer benieuwd.
Citaat van Duken op 9 november 2017, 06:22Dit zijn wel echte VPN tests.. je kan er bijna een review over schrijven
hahah
Maar dank voor het delen van de info! Ik ben ook benieuwd wat PIA bij jou doet.
Dit zijn wel echte VPN tests.. je kan er bijna een review over schrijven hahah
Maar dank voor het delen van de info! Ik ben ook benieuwd wat PIA bij jou doet.
Citaat van William op 9 november 2017, 07:37Testen is altijd leuk om te doen.
Ik betaal nu voor een maandje. Mocht PIA me na een weekje testen bevallen, dan neem ik volgende maand een abonnement voor een jaar.
Stel dat ik een leuke deal tegenkom terwijl me abonnement voor een maand nog niet is verlopen.
Dan kan ik gewoon gebruik maken van deze deal, die vervolgens pas in gaat als me huidige maand is verlopen?
Testen is altijd leuk om te doen. Ik betaal nu voor een maandje. Mocht PIA me na een weekje testen bevallen, dan neem ik volgende maand een abonnement voor een jaar.
Stel dat ik een leuke deal tegenkom terwijl me abonnement voor een maand nog niet is verlopen.
Dan kan ik gewoon gebruik maken van deze deal, die vervolgens pas in gaat als me huidige maand is verlopen?
Citaat van William op 9 november 2017, 13:09Dat zal ik straks even doen. Ik heb besloten om naast PIA ook IPVanish nog te gaan testen. Dat schijnt ook een erg goede VPN boer te zijn.
Het testen gaat dus nog even wat langer door.
Dat zal ik straks even doen. Ik heb besloten om naast PIA ook IPVanish nog te gaan testen. Dat schijnt ook een erg goede VPN boer te zijn.
Het testen gaat dus nog even wat langer door.
Citaat van Duken op 9 november 2017, 16:44Komt maar op met je resultaten
PIA heeft zover ik weet het afgelopen jaar geen prijs acties gehad. Die staat al heel lang hierop. Maar you never know. Was black friday niet bijna?
Komt maar op met je resultaten
PIA heeft zover ik weet het afgelopen jaar geen prijs acties gehad. Die staat al heel lang hierop. Maar you never know. Was black friday niet bijna?
Citaat van William op 9 november 2017, 16:54PIA draait nu een klein half uurtje. De eerste speedtests zijn zeer netjes te noemen. De snelheden liggen zo rond de 340-390Mbps. Upload is vrijwel gelijk als zonder VPN, zo rond de 38 a 39 Mbps.
Singles Day is op 11 November, Black Friday 24 November en Cyber Monday 27 November. Dus wie weet komt er nog wat.
PIA draait nu een klein half uurtje. De eerste speedtests zijn zeer netjes te noemen. De snelheden liggen zo rond de 340-390Mbps. Upload is vrijwel gelijk als zonder VPN, zo rond de 38 a 39 Mbps.
Singles Day is op 11 November, Black Friday 24 November en Cyber Monday 27 November. Dus wie weet komt er nog wat.
Citaat van Meh Meh op 9 november 2017, 17:50Black Friday is 24 november. IPvanish was, ik heb ze een jaar gebruikt, een goede VPN host.
Maar de klantenservice was volgens mij verslaafd aan pinda's en bananen, het leek soms of ik met een typende aap probeerde te mailen.
Persoonlijk vind ik support erg belangrijk, daarom raad ik ze af.
Black Friday is 24 november. IPvanish was, ik heb ze een jaar gebruikt, een goede VPN host.
Maar de klantenservice was volgens mij verslaafd aan pinda's en bananen, het leek soms of ik met een typende aap probeerde te mailen.
Persoonlijk vind ik support erg belangrijk, daarom raad ik ze af.
Citaat van William op 9 november 2017, 19:24Dat vind ik zelf ook belangrijk. In mijn geval ben ik benieuwd hoe onder andere de downloadsnelheid is bij verschilde VPN boeren.
Het gaat natuurlijk om de functionaliteit, maar zelf vind ik dat de interface van de app er ook mooi en duidelijk uit moet zien. Het oog wil ook wat.Zo vind ik bijvoorbeeld de interface van ExpressVPN er net wat mooier uitzien dan van HideIPVPN en PIA.
Helaas valt ExpressVPN natuurlijk af, vanwege de problemen met me NAS.Hoe dan ook, tot nu toe ben ik zeer te spreken over PIA. Volgende maand is IPVanish aan de beurt. Dan kan ik over 2 maanden wellicht de knoop doorhakken.
Als mensen ervaring hebben met andere VPN boeren, dan hoor ik ook graag. Testing, testing testing. I love it.
Dat vind ik zelf ook belangrijk. In mijn geval ben ik benieuwd hoe onder andere de downloadsnelheid is bij verschilde VPN boeren.
Het gaat natuurlijk om de functionaliteit, maar zelf vind ik dat de interface van de app er ook mooi en duidelijk uit moet zien. Het oog wil ook wat.
Zo vind ik bijvoorbeeld de interface van ExpressVPN er net wat mooier uitzien dan van HideIPVPN en PIA.
Helaas valt ExpressVPN natuurlijk af, vanwege de problemen met me NAS.
Hoe dan ook, tot nu toe ben ik zeer te spreken over PIA. Volgende maand is IPVanish aan de beurt. Dan kan ik over 2 maanden wellicht de knoop doorhakken.
Als mensen ervaring hebben met andere VPN boeren, dan hoor ik ook graag. Testing, testing testing. I love it.