ExpressVPN, HideIPVPN, PIA VPN ervaringen
Citaat van William op 8 november 2017, 07:25Ook nog even via deze weg: Dank dat ik HideIPVPN mag testen. Tot nu toe werkt alles zoals het hoort. De NAS is te benaderen via Finder. Ook na diverse herstarts.
Dat ziet er dus goed uit. Hopelijk zal dat met PIA later deze week ook het geval zijn.
Ook nog even via deze weg: Dank dat ik HideIPVPN mag testen. Tot nu toe werkt alles zoals het hoort. De NAS is te benaderen via Finder. Ook na diverse herstarts.
Dat ziet er dus goed uit. Hopelijk zal dat met PIA later deze week ook het geval zijn.
Citaat van Duken op 8 november 2017, 08:46Goed om over je ervaringen te lezen en te horen wat wel en niet werkt. Nu maar duimen dat PIA je ook gerust stelt.
Maar HideIPVPN is dus een goede.
Goed om over je ervaringen te lezen en te horen wat wel en niet werkt. Nu maar duimen dat PIA je ook gerust stelt. Maar HideIPVPN is dus een goede.
Citaat van William op 8 november 2017, 08:59Werkt inderdaad prima. Enkel de downloadsnelheid valt toch wel tegen. Na het testen met diverse servers, komt de snelheid niet veel hoger dan 15 a 20MB/s. Waar ik normaal 48MB/s haal.
Dat je wellicht qua downloadsnelheid iets inlevert, vind ik niet zo erg, maar dit is toch wel vrij langzaam.
Werkt inderdaad prima. Enkel de downloadsnelheid valt toch wel tegen. Na het testen met diverse servers, komt de snelheid niet veel hoger dan 15 a 20MB/s. Waar ik normaal 48MB/s haal.
Dat je wellicht qua downloadsnelheid iets inlevert, vind ik niet zo erg, maar dit is toch wel vrij langzaam.
Citaat van Meh Meh op 8 november 2017, 09:09Dan is het misschien een goed idee om PIA eens te proberen, ze hebben iets meer opties. En ze zijn iets goedkoper.
Ik neem aan dat je wel een Nederlandse VPN server hebt getest?
Dan is het misschien een goed idee om PIA eens te proberen, ze hebben iets meer opties. En ze zijn iets goedkoper.
Ik neem aan dat je wel een Nederlandse VPN server hebt getest?
Citaat van Meh Meh op 8 november 2017, 11:04Vreemd genoeg kan ik de NL servers al maanden niet gebruiken. Soms werken ze wel, meestal verbreekt de verbinding na een paar minuten...
Denk dat ik ze daar eens over ga mailen.
Vreemd genoeg kan ik de NL servers al maanden niet gebruiken. Soms werken ze wel, meestal verbreekt de verbinding na een paar minuten...
Denk dat ik ze daar eens over ga mailen.
Citaat van William op 8 november 2017, 13:19Ik zal inderdaad eens gaan kijken naar PIA. Singles Day en Black Friday staan voor de deur, wie weet komt PIA wel met leuke deals.
Dat is natuurlijk altijd mooi meegenomen.
Ik zal inderdaad eens gaan kijken naar PIA. Singles Day en Black Friday staan voor de deur, wie weet komt PIA wel met leuke deals.
Dat is natuurlijk altijd mooi meegenomen.
Citaat van Meh Meh op 8 november 2017, 17:48Probeer het gewoon even! Ze hebben een 7 dagen niet goed, geld terug beleid.
Gebruik de Duken PIA link, dan verdiend het forum er iets aan en het kost je niets extra's.Ik heb PIA een tijdje geprobeerd, met de snelheid had ik geen problemen.
Probeer het gewoon even! Ze hebben een 7 dagen niet goed, geld terug beleid.
Gebruik de Duken PIA link, dan verdiend het forum er iets aan en het kost je niets extra's.
Ik heb PIA een tijdje geprobeerd, met de snelheid had ik geen problemen.
Citaat van William op 8 november 2017, 18:29Was ik inderdaad ook van plan om voor een maandje te testen. Mocht PIA me bevallen, dan betaal ik meteen voor een jaar. Die 35 euro is een prima prijs.
Mocht er tijdens de testperiode van een maand, een leuke deal voorbij komen, dan profiteer ik daar uiteraard maar al te graag van.Trouwens, ben klaar met testen.
Was ik inderdaad ook van plan om voor een maandje te testen. Mocht PIA me bevallen, dan betaal ik meteen voor een jaar. Die 35 euro is een prima prijs.
Mocht er tijdens de testperiode van een maand, een leuke deal voorbij komen, dan profiteer ik daar uiteraard maar al te graag van.
Trouwens, ben klaar met testen.
Citaat van Meh Meh op 8 november 2017, 18:51Mooi, ik zal de VPN logins weer aanpassen.
PIA heeft trouwens geen test van een maand. Je kan het, na betaling, 7 dagen proberen. Als het niet bevalt kan je binnen die 7 dagen opzeggen.
Een week moet meer dan genoeg zijn om te testen.
Mooi, ik zal de VPN logins weer aanpassen.
PIA heeft trouwens geen test van een maand. Je kan het, na betaling, 7 dagen proberen. Als het niet bevalt kan je binnen die 7 dagen opzeggen.
Een week moet meer dan genoeg zijn om te testen.