ExpressVPN, HideIPVPN, PIA VPN ervaringen
Citaat van Duken op 9 november 2017, 21:02PIA heeft inderdaad een saaie interface. De installatie voelt helemaal 2010 maar het werkt verder goed
Maar een mooie interface voelt gewoon beter. Dat heb ik ook met de vertaling van de website van PIA in het Nederlands. Doe het goed of niet, maar ja. Ik ben er tevreden met hun dienst.
PIA heeft inderdaad een saaie interface. De installatie voelt helemaal 2010 maar het werkt verder goed
Maar een mooie interface voelt gewoon beter. Dat heb ik ook met de vertaling van de website van PIA in het Nederlands. Doe het goed of niet, maar ja. Ik ben er tevreden met hun dienst.
Citaat van Meh Meh op 9 november 2017, 21:14Tunnelbear heeft een prachtige, komische interface. Een gravende beer. Als je je abonnement wilt opzeggen gaat ie heel zielig doen.
Maar het is de meest waardeloze VPN die je kan vinden. Het torrent protocol en vele andere opties zijn geblokkeerd.
Tunnelbear heeft een prachtige, komische interface. Een gravende beer. Als je je abonnement wilt opzeggen gaat ie heel zielig doen.
Maar het is de meest waardeloze VPN die je kan vinden. Het torrent protocol en vele andere opties zijn geblokkeerd.
Citaat van William op 10 november 2017, 08:30Die naam ook. Een tunnel vol met beren. Ach, is weer eens iets anders. Als er diverse protocollen en opties worden geblokkeerd, dan heb je verder niets te zoeken in die tunnel.
Mullvad staat op me lijstje in ieder geval. Die is binnenkort wellicht een keer aan de beurt.Ook me NAS werkt prima met PIA. Is zonder problemen te benaderen. Hopelijk blijft dit ook zo.
Als dat zo is, dan komt PIA zeker op me lijstje te staan om te blijven gebruiken.
Die naam ook. Een tunnel vol met beren. Ach, is weer eens iets anders. Als er diverse protocollen en opties worden geblokkeerd, dan heb je verder niets te zoeken in die tunnel.
Mullvad staat op me lijstje in ieder geval. Die is binnenkort wellicht een keer aan de beurt.
Ook me NAS werkt prima met PIA. Is zonder problemen te benaderen. Hopelijk blijft dit ook zo.
Als dat zo is, dan komt PIA zeker op me lijstje te staan om te blijven gebruiken.
Citaat van William op 11 november 2017, 11:07De afgelopen dagen regelmatig wat speedtests uitgevoerd. En ik moet zeggen, de snelheid is vrijwel stabiel. Prima dus.
De afgelopen dagen regelmatig wat speedtests uitgevoerd. En ik moet zeggen, de snelheid is vrijwel stabiel. Prima dus.
Citaat van Meh Meh op 11 november 2017, 17:53Mooi!
Wacht tot Black Friday, dan bespaar je waarschijnlijk veel geld op een jaar abonnement.
En gebruik de Duken refferal link, dan verdient het forum of Duke er ook wat aan.
Mooi!
Wacht tot Black Friday, dan bespaar je waarschijnlijk veel geld op een jaar abonnement.
En gebruik de Duken refferal link, dan verdient het forum of Duke er ook wat aan.
Citaat van William op 11 november 2017, 19:05Dat was ik in eerste instantie ook zeker van plan. Al is over een maand IPVanish nog aan de beurt om te testen.
Wellicht komen hun ook wel met een leuke Black Friday deal.Mocht ik uiteindelijk kiezen voor PIA, of dat nu met of zonder korting is, dan zal ik zeker gebruik maken van de Duken refferal link.
Dat was ik in eerste instantie ook zeker van plan. Al is over een maand IPVanish nog aan de beurt om te testen.
Wellicht komen hun ook wel met een leuke Black Friday deal.
Mocht ik uiteindelijk kiezen voor PIA, of dat nu met of zonder korting is, dan zal ik zeker gebruik maken van de Duken refferal link.
Citaat van Meh Meh op 11 november 2017, 19:27Ik ben benieuwd wat je ervaringen zijn met IPvanish! De support was niets toen ik klant was.
Uiteindelijk werkte het niet meer, support 20 - 30 keer benaderd, geen oplossing, dus ben ik er weggegaan.
Ik ben benieuwd wat je ervaringen zijn met IPvanish! De support was niets toen ik klant was.
Uiteindelijk werkte het niet meer, support 20 - 30 keer benaderd, geen oplossing, dus ben ik er weggegaan.
Citaat van Duken op 12 november 2017, 06:35Dank je
Maar nu heb je wel een mooi overzichtje van de diensten die je hebt geprobeerd? We kunnen daar een overzicht van maken voor een nieuws item.
Misschien iets van provider, ervaring, eigenschappen, score
Dus PIA, Stabiel en werkt met NAS, goedkoop, 8.1 of iets dergelijks.
Dank je
Maar nu heb je wel een mooi overzichtje van de diensten die je hebt geprobeerd? We kunnen daar een overzicht van maken voor een nieuws item.
Misschien iets van provider, ervaring, eigenschappen, score
Dus PIA, Stabiel en werkt met NAS, goedkoop, 8.1 of iets dergelijks.