ExpressVPN, HideIPVPN, PIA VPN ervaringen
Citaat van William op 5 november 2017, 20:47Dat is inderdaad een idee. Al hou ik het voor vanavond voor gezien. Mocht er niets uit het contact met ExpressVPN komen, dan installeer ik PIA even om het te testen
Dat is inderdaad een idee. Al hou ik het voor vanavond voor gezien. Mocht er niets uit het contact met ExpressVPN komen, dan installeer ik PIA even om het te testen
Citaat van Duken op 5 november 2017, 20:50Ik knal deze ervaringen in een nieuw topic
anders loopt de Pia handleiding volledig over op ervaringen met express VPN
Ik knal deze ervaringen in een nieuw topic anders loopt de Pia handleiding volledig over op ervaringen met express VPN
Citaat van William op 5 november 2017, 20:57Oeps, excuus voor het 'vervuilen' van het andere topic. Een apart topic is inderdaad wel handig. Dank
Oeps, excuus voor het 'vervuilen' van het andere topic. Een apart topic is inderdaad wel handig. Dank
Citaat van William op 6 november 2017, 12:32Inmiddels een reactie ontvangen. Lezen lijkt lastig te zijn, denk ik. Zal wel komen omdat het maandag is
You may try to turn On the Network lock feature in your ExpressVPN app so that you can detect other devices that are connected in the same network as your NAS. The simple steps below in how you can turn this feature ON with your ExpressVPN app is provided below for you to follow.
1. Open ExpressVPN and click the three dots (…) > Options
2. In the General tab, under Network Lock option, please put a check on "Allow access to local network devices such as network shares or printers"
3. Restart computer for the changes to take effect.
4. Connect to one of the server locations and then try to access your local network drives and printers.Uiteraard stond de optie ‘Network lock’ inclusief de optie "Allow access to local network devices such as network shares or printers” al aan. Dit stond ook in me e-mail.
Ik ben de beroerdste niet en draai bovenstaande stappen om. Ik schakel me VPN uit, en vervolgens bovenstaande optie.
Na een herstart van me computer, schakel ik bovenstaande optie weer in. Ik herstart nogmaals de computer. Na de herstart wordt er netjes automatisch verbinding gemaakt met me VPN.Ik zet me NAS aan, en het is netjes zichtbaar in Finder. Al is dat altijd het geval, na het opstarten van me NAS. De NAS via Finder benaderen lukt dan ook, al is dat wederom maar voor korte duur.
Ik stuur zo meteen nogmaals een mailtje terug dat bovenstaande stappen helaas niet helpen. Kijken of ze nog met iets komen.
Mocht dat niet zo zijn, dan bedank ik ze vriendelijk, en zal ik gebruik maken van de 30 dagen niet-goed-geld-terug garantieOok al gaat het maar om 11 euro, het is toch zonde van het geld als iets niet goed werkt.
Inmiddels een reactie ontvangen. Lezen lijkt lastig te zijn, denk ik. Zal wel komen omdat het maandag is
You may try to turn On the Network lock feature in your ExpressVPN app so that you can detect other devices that are connected in the same network as your NAS. The simple steps below in how you can turn this feature ON with your ExpressVPN app is provided below for you to follow.
1. Open ExpressVPN and click the three dots (…) > Options
2. In the General tab, under Network Lock option, please put a check on "Allow access to local network devices such as network shares or printers"
3. Restart computer for the changes to take effect.
4. Connect to one of the server locations and then try to access your local network drives and printers.
Uiteraard stond de optie ‘Network lock’ inclusief de optie "Allow access to local network devices such as network shares or printers” al aan. Dit stond ook in me e-mail.
Ik ben de beroerdste niet en draai bovenstaande stappen om. Ik schakel me VPN uit, en vervolgens bovenstaande optie.
Na een herstart van me computer, schakel ik bovenstaande optie weer in. Ik herstart nogmaals de computer. Na de herstart wordt er netjes automatisch verbinding gemaakt met me VPN.
Ik zet me NAS aan, en het is netjes zichtbaar in Finder. Al is dat altijd het geval, na het opstarten van me NAS. De NAS via Finder benaderen lukt dan ook, al is dat wederom maar voor korte duur.
Ik stuur zo meteen nogmaals een mailtje terug dat bovenstaande stappen helaas niet helpen. Kijken of ze nog met iets komen.
Mocht dat niet zo zijn, dan bedank ik ze vriendelijk, en zal ik gebruik maken van de 30 dagen niet-goed-geld-terug garantie
Ook al gaat het maar om 11 euro, het is toch zonde van het geld als iets niet goed werkt.
Citaat van Meh Meh op 6 november 2017, 14:40Als je mijn VPN even wilt proberen kan ik je de logins doorsturen, @Monkie
Dan weet je in elk geval of het aan je VPN ligt of niet.
Ik gebruik meerdere providers, je zou HideIPVPN even kunnen testen.
Als je mijn VPN even wilt proberen kan ik je de logins doorsturen, @Monkie
Citaat van William op 6 november 2017, 16:481 uur geleden zei Meh Meh:Als je mijn VPN even wilt proberen kan ik je de logins doorsturen, @Monkie
Ik gebruik meerdere providers, je zou HideIPVPN even kunnen testen.Inmiddels een tweede reactie van ze ontvangen. Hier heb ik niets op aan te merken, ze reageren vrij snel. Ik moest via Finder de NAS handmatig toevoegen door het ip-adres in te voeren.
Dit werkt, de NAS is te benaderen via Finder. Maar ook in dit geval is het wederom voor korte duur. Als ik de NAS voor een tweede keer probeer te benaderen, verschijnt de foutmelding weer.Ik zal nogmaals en voor de laatste keer, een mail terug sturen dat ook deze optie niet helpt. Mocht een nieuwe reactie van ExpressVPN op niets uitlopen, dan maak ik graag gebruik van je aanbod. Een handige tutorial heb ik al gevonden.
1 uur geleden zei Meh Meh:Als je mijn VPN even wilt proberen kan ik je de logins doorsturen, @Monkie
Inmiddels een tweede reactie van ze ontvangen. Hier heb ik niets op aan te merken, ze reageren vrij snel. Ik moest via Finder de NAS handmatig toevoegen door het ip-adres in te voeren.
Dit werkt, de NAS is te benaderen via Finder. Maar ook in dit geval is het wederom voor korte duur. Als ik de NAS voor een tweede keer probeer te benaderen, verschijnt de foutmelding weer.
Ik zal nogmaals en voor de laatste keer, een mail terug sturen dat ook deze optie niet helpt. Mocht een nieuwe reactie van ExpressVPN op niets uitlopen, dan maak ik graag gebruik van je aanbod. Een handige tutorial heb ik al gevonden.
Citaat van Meh Meh op 6 november 2017, 17:21Oke, mooi, hopelijk kom je eruit.
Helaas heb ik, geloof ik althans geen SmartDNS bij de VPN. Het is alleen een reguliere VPN, waarbij je kan kiezen uit allerlei protocols en servers in vele landen.
Maar misschien zit het er wel bij, ik weet het niet zeker.
Oke, mooi, hopelijk kom je eruit.
Helaas heb ik, geloof ik althans geen SmartDNS bij de VPN. Het is alleen een reguliere VPN, waarbij je kan kiezen uit allerlei protocols en servers in vele landen.
Maar misschien zit het er wel bij, ik weet het niet zeker.
Citaat van William op 6 november 2017, 17:39Volgens mij zit dat er inderdaad bij. Dat is wat ik tenminste zie op de tutorial pagina's en de pagina met de prijzen.
Volgens mij zit dat er inderdaad bij. Dat is wat ik tenminste zie op de tutorial pagina's en de pagina met de prijzen.
Citaat van Meh Meh op 6 november 2017, 18:02Voorheen moest er apart voor betaald worden, dat deed ik. Abonnement een maand stil gezet.
Toen ik mijn account activeert was de prijs van een soortgelijk abonnement een stuk lager.
Ik dacht dus dat Smart DNS er niet bij zat, maar misschien ook wel.
Zelf gebruik ik het nooit. Laat het even weten als je ernaar wilt kijken!
Voorheen moest er apart voor betaald worden, dat deed ik. Abonnement een maand stil gezet.
Toen ik mijn account activeert was de prijs van een soortgelijk abonnement een stuk lager.
Ik dacht dus dat Smart DNS er niet bij zat, maar misschien ook wel.
Zelf gebruik ik het nooit. Laat het even weten als je ernaar wilt kijken!