ExpressVPN, HideIPVPN, PIA VPN ervaringen
Citaat van William op 4 november 2017, 13:46Ik dacht er al een tijdje aan. Maar Ik ga de komende tijd eens beginnen om wat VPN's uitproberen. Momenteel voor een maandje ExpressVPN aangeschaft. Eens kijken of ik de volledige downloadsnelheid haal
Ik dacht er al een tijdje aan. Maar Ik ga de komende tijd eens beginnen om wat VPN's uitproberen. Momenteel voor een maandje ExpressVPN aangeschaft. Eens kijken of ik de volledige downloadsnelheid haal
Citaat van Meh Meh op 4 november 2017, 17:45Ik heb ook vele goede dingen gehoord over ExpressVPN.
Als je kan betalen met Bitcoin is het meestal wel redelijk.
De belangrijkste protocols worden ondersteund.
- OpenVPN met UDP
- OpenVPN met TCP
- SSTP
- L2TP/IPsec
- PPTP
Ik heb ook vele goede dingen gehoord over ExpressVPN.
Als je kan betalen met Bitcoin is het meestal wel redelijk.
De belangrijkste protocols worden ondersteund.
- OpenVPN met UDP
- OpenVPN met TCP
- SSTP
- L2TP/IPsec
- PPTP
Citaat van William op 4 november 2017, 17:53Inderdaad, je leest er goede verhalen over. Ik ben (nog) niet thuis in het Bitcoin gebeuren, dus ik heb gekozen voor Paypal.
De komende tijd ga ik fijn testen. Nu is ExpressVPN aan de beurt, volgende maand PIA
Inderdaad, je leest er goede verhalen over. Ik ben (nog) niet thuis in het Bitcoin gebeuren, dus ik heb gekozen voor Paypal.
De komende tijd ga ik fijn testen. Nu is ExpressVPN aan de beurt, volgende maand PIA
Citaat van Meh Meh op 4 november 2017, 17:57Het enige verschil met Bitcoin is dat je iets anoniemer betaald.
Als je geen hele rare dingen doet, is Paypal uitstekend, ik betaal trouwens ook altijd met Paypal.
Al moet ik bekennen dat ik Paypal eenbedrijf vind.
Het enige verschil met Bitcoin is dat je iets anoniemer betaald.
Als je geen hele rare dingen doet, is Paypal uitstekend, ik betaal trouwens ook altijd met Paypal.
Al moet ik bekennen dat ik Paypal een bedrijf vind.
Citaat van William op 4 november 2017, 19:3939 minuten geleden zei Duken:PIA kan je ook een week kostenloos proberen.
ik ben benieuwd naar je ervaringen.
Dat zag ik inderdaad. Bij ExpressVPN heb je ook een 30 dagen niet-goed-geld-terug garantie, dus dit zit wel goed.
39 minuten geleden zei Duken:PIA kan je ook een week kostenloos proberen.
ik ben benieuwd naar je ervaringen.
Dat zag ik inderdaad. Bij ExpressVPN heb je ook een 30 dagen niet-goed-geld-terug garantie, dus dit zit wel goed.
Citaat van William op 5 november 2017, 17:49Ik loop momenteel toch tegen wat problemen aan.
Het gaat in dit geval om het benaderen van me NAS via Finder.
De NAS is weliswaar zichtbaar in Finder, maar het komt vrij vaak voor dat ik me NAS niet kan benaderen via Finder. De volgende melding verschijnt dan:‘Naam NAS' kan niet worden geopend, omdat het originele onderdeel onvindbaar is.’
Het herstarten van de NAS, router en computer lijkt niets uit te maken.
Zodra ik me VPN verbinding uitschakel is er niets aan de hand, en werkt alles zoals het moet. De instellingen even doorgelopen, maar ik zie zo snel niets waaraan dit eventueel kan liggen.Iemand die dit probleem wellicht herkend?
Ik loop momenteel toch tegen wat problemen aan.
Het gaat in dit geval om het benaderen van me NAS via Finder.
De NAS is weliswaar zichtbaar in Finder, maar het komt vrij vaak voor dat ik me NAS niet kan benaderen via Finder. De volgende melding verschijnt dan:
‘Naam NAS' kan niet worden geopend, omdat het originele onderdeel onvindbaar is.’
Het herstarten van de NAS, router en computer lijkt niets uit te maken.
Zodra ik me VPN verbinding uitschakel is er niets aan de hand, en werkt alles zoals het moet. De instellingen even doorgelopen, maar ik zie zo snel niets waaraan dit eventueel kan liggen.
Iemand die dit probleem wellicht herkend?
Citaat van Meh Meh op 5 november 2017, 18:33Ik heb er weinig verstand van maar het lijkt mij dat het aan je VPN of Finder ligt.
Probeer een andere VPN. Het zou ook kunnen dat Finder iets blokkeert.... niet bekend mee.
Finder is voor smart homes zie ik?
Ik heb er weinig verstand van maar het lijkt mij dat het aan je VPN of Finder ligt.
Probeer een andere VPN. Het zou ook kunnen dat Finder iets blokkeert.... niet bekend mee.
Citaat van William op 5 november 2017, 19:021 uur geleden zei Meh Meh:Ik heb er weinig verstand van maar het lijkt mij dat het aan je VPN of Finder ligt.
Finder is voor smart homes zie ik?Finder is in dit geval de bestandsmanager op de Mac
Hopelijk is er nog iets te vinden over dit probleem, via Google.
Mocht dat niets uitmaken, dan neem ik eerst contact op met ExprressVPN via de chat.| Herstart iMac doet wonderen |
Edit 20:30u: Nu heeft me VPN er helemaal geen zin in. Hij wil maar geen verbinding maken. Al een aantal verschillende servers geprobeerd.
1 uur geleden zei Meh Meh:Ik heb er weinig verstand van maar het lijkt mij dat het aan je VPN of Finder ligt.
Finder is in dit geval de bestandsmanager op de Mac Hopelijk is er nog iets te vinden over dit probleem, via Google.
Mocht dat niets uitmaken, dan neem ik eerst contact op met ExprressVPN via de chat.
| Herstart iMac doet wonderen | Edit 20:30u: Nu heeft me VPN er helemaal geen zin in. Hij wil maar geen verbinding maken. Al een aantal verschillende servers geprobeerd.
Citaat van William op 5 november 2017, 20:21Kom na wat zoeken niets tegen waardoor dit probleem wordt veroorzaakt. Voor de zekerheid nogmaals de boel herstart, zonder resultaat.
Omdat het toch irritant begint te worden, zal ik het morgen in de chat navragen aan ExpressVPN. To be continued
Kom na wat zoeken niets tegen waardoor dit probleem wordt veroorzaakt. Voor de zekerheid nogmaals de boel herstart, zonder resultaat.
Omdat het toch irritant begint te worden, zal ik het morgen in de chat navragen aan ExpressVPN. To be continued