ExpressVPN, HideIPVPN, PIA VPN ervaringen
Citaat van William op 12 december 2017, 16:35Een kennis wees me dit weekend op oVPN. Hij had daar prima ervaringen mee. Ik ben er ook wel benieuwd naar. oVPN gaan we dus eens testen. En ja, dit is (voorlopig) echt de laatste.
Wederom een abonnement voor een maand. Ik doe eens lekker ouderwets, en ga cash geld opsturen. Mooi anoniem.Het testen begint later deze week. Een eerste indruk volgt dan zo snel mogelijk.
Een kennis wees me dit weekend op oVPN. Hij had daar prima ervaringen mee. Ik ben er ook wel benieuwd naar. oVPN gaan we dus eens testen. En ja, dit is (voorlopig) echt de laatste.
Wederom een abonnement voor een maand. Ik doe eens lekker ouderwets, en ga cash geld opsturen. Mooi anoniem.
Het testen begint later deze week. Een eerste indruk volgt dan zo snel mogelijk.
Citaat van William op 13 december 2017, 08:44oVPN ziet er mooi uit en heeft een killswitch. De prijs is alleen wat hoger als PIA. Ik ben benieuwd naar je ervaringen @Monkie
oVPN ziet er mooi uit en heeft een killswitch. De prijs is alleen wat hoger als PIA. Ik ben benieuwd naar je ervaringen @Monkie
Citaat van William op 15 december 2017, 11:01Dat was even werk om alles netjes te krijgen, maar het eerste overzicht is er.
Met speciale dank aan @Monkie
Op of aanmerkingen hoor ik graag
Dat was even werk om alles netjes te krijgen, maar het eerste overzicht is er. Met speciale dank aan @Monkie
Op of aanmerkingen hoor ik graag
Citaat van William op 15 december 2017, 11:35Kijk eens aan, dat ziet er goed uit. Ik moet enkel nog cijfers geven. Wellicht dat je dat nog bij de VPN-reviews kunt plaatsen.
PIA: 8.5 / 10
ExpressVPN: 5.5 / 10
IVPN: 7.5 / 10
NordVPN: 7.0 / 10
Mullvad: 6.5 / 10
oVPN: Volgt zsm.Note IPVanish: Het goed en uitgebreid testen van deze VPN is er niet van gekomen. In het begin liep ik al tegen veel problemen aan. Inloggen lukte vaak niet, verbinden met een server lukte dan wel en dan niet. Als het wel lukte, viel de downloadsnelheid op diverse servers tegen.
Kijk eens aan, dat ziet er goed uit. Ik moet enkel nog cijfers geven. Wellicht dat je dat nog bij de VPN-reviews kunt plaatsen.
PIA: 8.5 / 10
ExpressVPN: 5.5 / 10
IVPN: 7.5 / 10
NordVPN: 7.0 / 10
Mullvad: 6.5 / 10
oVPN: Volgt zsm.
Note IPVanish: Het goed en uitgebreid testen van deze VPN is er niet van gekomen. In het begin liep ik al tegen veel problemen aan. Inloggen lukte vaak niet, verbinden met een server lukte dan wel en dan niet. Als het wel lukte, viel de downloadsnelheid op diverse servers tegen.
Citaat van William op 20 december 2017, 20:50Het zal wat langer gaan duren voor ik oVPN ga testen. Hopelijk aankomend weekend, anders wordt het na de kerstdagen.
Nog even geduld dus
Het zal wat langer gaan duren voor ik oVPN ga testen. Hopelijk aankomend weekend, anders wordt het na de kerstdagen.
Nog even geduld dus