vr. mei 16th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

ExpressVPN, HideIPVPN, PIA VPN ervaringen

VorigePage 12 of 15Volgende

Een kennis wees me dit weekend op oVPN. Hij had daar prima ervaringen mee. Ik ben er ook wel benieuwd naar. oVPN gaan we dus eens testen. En ja, dit is (voorlopig) echt de laatste. :P
Wederom een abonnement voor een maand. Ik doe eens lekker ouderwets, en ga cash geld opsturen. Mooi anoniem. :)

Het testen begint later deze week. Een eerste indruk volgt dan zo snel mogelijk.

Ben benieuwd. Had zef oVPN er snel uitgekieperd, geen netflix. :P

oVPN ziet er mooi uit en heeft een killswitch. De prijs is alleen wat hoger als PIA. Ik ben benieuwd naar je ervaringen @Monkie :proost:

oVPN ziet er inderdaad mooi uit, als ik de afbeeldingen mag geloven. We zullen het zien :)

Dat was even werk om alles netjes te krijgen, maar het eerste overzicht is er. :) Met speciale dank aan @Monkie 

Op of aanmerkingen hoor ik graag ;)

Kijk eens aan, dat ziet er goed uit. Ik moet enkel nog cijfers geven. Wellicht dat je dat nog bij de VPN-reviews kunt plaatsen.

PIA: 8.5 / 10
ExpressVPN: 5.5 / 10
IVPN: 7.5 / 10
NordVPN: 7.0 / 10
Mullvad: 6.5 / 10
oVPN: Volgt zsm.

Note IPVanish: Het goed en uitgebreid testen van deze VPN is er niet van gekomen. In het begin liep ik al tegen veel problemen aan. Inloggen lukte vaak niet, verbinden met een server lukte dan wel en dan niet. Als het wel lukte, viel de downloadsnelheid op diverse servers tegen.

Goed idee! Ik zal ze toevoegen, dank je wel!

Scores zijn toegevoegd in de score tabel en meegenomen in elke review pagina. :clover:

Het zal wat langer gaan duren voor ik oVPN ga testen. Hopelijk aankomend weekend, anders wordt het na de kerstdagen.

Nog even geduld dus :)

Rustig aan, de kerstdagen zijn onderweg en in zicht. :proost::santa:

VorigePage 12 of 15Volgende