Café de Download
Citaat van Duken op 25 september 2011, 18:40Heerlijk weekend gehad! Gisteren "burendag" lekkere BBQ, Springkussen voor alle kids en gezellig kletsen met alle buurtjes. Was eigenlijk erg geslaagd.
Heerlijk weekend gehad! Gisteren "burendag" lekkere BBQ, Springkussen voor alle kids en gezellig kletsen met alle buurtjes. Was eigenlijk erg geslaagd.
Citaat van Zombymario op 26 september 2011, 06:58Joepie, de afzender van het pakketje heeft zijn adresgegevens op het pakketje gezet. Ik hoop dat die hem zo snel mogelijk binnen heeft, en dat die dan voor de 2de keer wel goed gaat :celb:
Joepie, de afzender van het pakketje heeft zijn adresgegevens op het pakketje gezet. Ik hoop dat die hem zo snel mogelijk binnen heeft, en dat die dan voor de 2de keer wel goed gaat :celb:
Citaat van William op 26 september 2011, 18:33Gezellig, een nieuw lid
Verwelkom/introduceer jezelf ook even in het welkoms topic?
Dat heb ik al gedaan,maar aangenaam kennis maken hoor.
Gezellig, een nieuw lid
Verwelkom/introduceer jezelf ook even in het welkoms topic?
Dat heb ik al gedaan,maar aangenaam kennis maken hoor.
Citaat van PatrickV94 op 27 september 2011, 07:18LOL, ik krijg net dit mailtje:
GreetingsIt has come to our attention that you are trying to sell your personal World of Warcraft account(s). As you may not be aware of, this conflicts with the EULA and Terms of Agreement. If this proves to be true, your account can and will be disabled. It will be ongoing for further investigation by Blizzard Entertainment's employees. If you wish to not get your account suspended you should immediately verify your account ownership.
Terwijl ik helemaal geen WOW account heb :-[ :-[
LOL, ik krijg net dit mailtje:
GreetingsIt has come to our attention that you are trying to sell your personal World of Warcraft account(s). As you may not be aware of, this conflicts with the EULA and Terms of Agreement. If this proves to be true, your account can and will be disabled. It will be ongoing for further investigation by Blizzard Entertainment's employees. If you wish to not get your account suspended you should immediately verify your account ownership.
Terwijl ik helemaal geen WOW account heb :-[ :-[
Citaat van Marciej123 op 27 september 2011, 07:40Klopt. Is bij mij al een tijdje aan de gang. gewoon negeren en verwijderen..
Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Klopt. Is bij mij al een tijdje aan de gang. gewoon negeren en verwijderen..
Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Citaat van Duken op 27 september 2011, 09:06Handige email als je geen gebruik maakt van je WOW....
Trouwens super om te horen Zombymario dat toch nog alles goed komt met je pakketje
Handige email als je geen gebruik maakt van je WOW....
Trouwens super om te horen Zombymario dat toch nog alles goed komt met je pakketje