do. mei 15th, 2025

Forum

Forum kruimelpad - Je bent hier:ForumAlgemeen: De huiskamerCafé de Download
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Café de Download

VorigePage 980 of 2.047Volgende

@ JFK, jazeker, vanochtend meteen gedaan! Echt een topaflevering al maak ik me lichtelijk zorgen over de toekomst van Mac...

---

- Sent from my iPhone using Tapatalk

[A] JFK, jazeker, vanochtend meteen gedaan! Echt een topaflevering al maak ik me lichtelijk zorgen over de toekomst van Mac...

Het zal mij werkelijk een zorg wezen. :s

Good for you.

Die gozer van die verstuurde N64-spel zal vandaag mailen en dan hoop ik dat het via de mail opgelost kan worden  :-

je weet dat als ie kwaad wilt het geld niet terug krijgt he? want je kan een aanklacht indienen of wat dan ook maar daar kan je niks tegen doen, dan ben je wel je geld kwijt.

Of heb je met paypal betaald? want dit is dan wel een grotere garantie!

Gister een erg gezellig dag gehad eerst wezen volleyballen en pilzen toen ik thuis kwam even me bed in gedoken na een uurtje pitten werdt ik weer wakker en had ik geen idee meer wat er allemaal was gebeurt  :s Vervolgens zat ik een uurtje later weer op het terras bier te drinken met vrienden tot 3 uur  ;D Zo meteen naar een bier en wijn markt om verder te gaan waar we gister mee zijn geëindigd  :drank: 

^ Officiele zuipschuit!

je weet dat als ie kwaad wilt het geld niet terug krijgt he? want je kan een aanklacht indienen of wat dan ook maar daar kan je niks tegen doen, dan ben je wel je geld kwijt.

Of heb je met paypal betaald? want dit is dan wel een grotere garantie!

Ik heb het niet via PayPal gedaan. Het is maar €42,50 maar ik wil liever het spel hebben dan dat ik me geld terug moet gaan vragen. Maar het is een jongen van ongeveer mijn leeftijd dus ik denk wel dat we eruit komen  ;)

^ Officiele zuipschuit!

Alleen in het weekend  :P dit is de eerste keer dat ik geen idee meer heb wat ik allemaal heb uitgespookt

haha k had t vrijdag ook hoor. Na een shotje of 6 Jagermeister en bijna een hele fles Oranjebitter + het nodige bier ging ik kotsend naar huis.  :P Achja. dat heb je soms.

VorigePage 980 of 2.047Volgende