Café de Download
Citaat van Marciej123 op 27 september 2011, 13:50Proberen allemaal je acc's (die je evt hebt) te stelen. stelletje van die Skid's
Proberen allemaal je acc's (die je evt hebt) te stelen. stelletje van die Skid's
Citaat van William op 27 september 2011, 19:00O god,vandaag zitten te studeren voor Duits,helemaal gestressd,wel klaar ;D
Voor de rest wel fijne dag gehad.
O god,vandaag zitten te studeren voor Duits,helemaal gestressd,wel klaar ;D
Voor de rest wel fijne dag gehad.
Citaat van Rikkert. op 27 september 2011, 20:45Morgen kort dagje eerst 2 uur les 1 tussenuur dan uur les en dan uit :)Heb nu thumbkeyboard op tablet staan en is echt even wennen
Send from my Asus Eee Pad using Tapatalk.
Morgen kort dagje eerst 2 uur les 1 tussenuur dan uur les en dan uit :)Heb nu thumbkeyboard op tablet staan en is echt even wennen
Send from my Asus Eee Pad using Tapatalk.
Citaat van Pctje op 28 september 2011, 05:48ik krijg et ook van rs en wow. Heb ook geen wow. Gewoon bij ongewenst gezet. En verwijder ze gewoon. al die spam >
ik krijg et ook van rs en wow. Heb ook geen wow. Gewoon bij ongewenst gezet. En verwijder ze gewoon. al die spam >
Citaat van Zombymario op 28 september 2011, 06:55Trouwens super om te horen Zombymario dat toch nog alles goed komt met je pakketje
Ja, me moeder heeft nog ff TNT gebeld (ja, ze zijn nog niet van mij af :knuppel: :duken: ) en die sturen aan het einde van de week een formulier en die vullen we dan in (met toestemming van afzender, eigenlijk hoort die het te doen) en dan hoop ik dat het nog terecht komt. Maar als hij zijn adres op de achterkant van de envelop heeft gezet, en dan valt het onder brievenpost, moet het wel goed komen O0
Trouwens super om te horen Zombymario dat toch nog alles goed komt met je pakketje
Ja, me moeder heeft nog ff TNT gebeld (ja, ze zijn nog niet van mij af :knuppel: :duken: ) en die sturen aan het einde van de week een formulier en die vullen we dan in (met toestemming van afzender, eigenlijk hoort die het te doen) en dan hoop ik dat het nog terecht komt. Maar als hij zijn adres op de achterkant van de envelop heeft gezet, en dan valt het onder brievenpost, moet het wel goed komen O0
Citaat van Zombymario op 28 september 2011, 07:07Wat heb je eigenlijk allemaal besteld? Ik ben nu wel benieuwd
Een (best wel zeldzaam) Nintendo 64 spel
Dus daarom wil ik hem zo graag hebben :-
Wat heb je eigenlijk allemaal besteld? Ik ben nu wel benieuwd
Een (best wel zeldzaam) Nintendo 64 spel Dus daarom wil ik hem zo graag hebben :-