Café de Download
Citaat van William op 30 juli 2011, 12:58Ik heb Tapatalk geïnstalleerd op mn nieuwe telefoon (N97), maar als ik dan zoek naar Duken, zegt ie wel dat er 1 forum is gevonden, maar hij laat dan geen resultaten zien.. Iemand oplossingen?
Ik heb Tapatalk geïnstalleerd op mn nieuwe telefoon (N97), maar als ik dan zoek naar Duken, zegt ie wel dat er 1 forum is gevonden, maar hij laat dan geen resultaten zien.. Iemand oplossingen?
Citaat van Thijs. op 30 juli 2011, 13:06[a]Marciej, Heel graag ik heb nu tijd, ik ga morgen op vakantie, dus ik kom nu op msn, ik voeg je wel toe
[a]Marciej, Heel graag ik heb nu tijd, ik ga morgen op vakantie, dus ik kom nu op msn, ik voeg je wel toe
Citaat van Erwin. op 30 juli 2011, 18:14Ik heb Tapatalk geïnstalleerd op mn nieuwe telefoon (N97), maar als ik dan zoek naar Duken, zegt ie wel dat er 1 forum is gevonden, maar hij laat dan geen resultaten zien.. Iemand oplossingen?
helaas werkt tapatalk nog niet goed op een nokia.
Ik heb Tapatalk geïnstalleerd op mn nieuwe telefoon (N97), maar als ik dan zoek naar Duken, zegt ie wel dat er 1 forum is gevonden, maar hij laat dan geen resultaten zien.. Iemand oplossingen?
helaas werkt tapatalk nog niet goed op een nokia.
Citaat van Marciej123 op 30 juli 2011, 22:26[a]Marciej, Heel graag ik heb nu tijd, ik ga morgen op vakantie, dus ik kom nu op msn, ik voeg je wel toe
wanneer kom je terug want dan praat ik er dan wel over
[a]Marciej, Heel graag ik heb nu tijd, ik ga morgen op vakantie, dus ik kom nu op msn, ik voeg je wel toe
wanneer kom je terug want dan praat ik er dan wel over
Citaat van Pctje op 31 juli 2011, 08:27pfff wat een kater.
ik kan maar op 1 manier in mn bed liggen, anders draai ik alle kanten op :s
Dus ben er maar uitgegaan
Post samenvoeging: juli 31, 2011, 12:26:14
Weet iemand toevallig of er ook buikgriep rond gaat? Kolere wat hebk pijn in mn pens :'(
pfff wat een kater.
ik kan maar op 1 manier in mn bed liggen, anders draai ik alle kanten op :s
Dus ben er maar uitgegaan
Post samenvoeging: juli 31, 2011, 12:26:14
Weet iemand toevallig of er ook buikgriep rond gaat? Kolere wat hebk pijn in mn pens :'(
Citaat van Duken op 31 juli 2011, 18:17Nu zie ik allemaal karts langsknallen.. maar ik heb me best gedaan maar ik pik je er niet uit
Maar tapatalk werkt dus niet goed op een nokia. Maar ligt dat aan ons / duken of tapatalk?
Nu zie ik allemaal karts langsknallen.. maar ik heb me best gedaan maar ik pik je er niet uit
Maar tapatalk werkt dus niet goed op een nokia. Maar ligt dat aan ons / duken of tapatalk?
Citaat van William op 31 juli 2011, 18:26Nu zie ik allemaal karts langsknallen.. maar ik heb me best gedaan maar ik pik je er niet uit
Ja inderdaad, beetje lastig te zien
Maar ben af en toe wel zichtbaar, dan richt me vader de camera mee. Beetje witte kart
Nu zie ik allemaal karts langsknallen.. maar ik heb me best gedaan maar ik pik je er niet uit
Ja inderdaad, beetje lastig te zien Maar ben af en toe wel zichtbaar, dan richt me vader de camera mee. Beetje witte kart