Café de Download
Citaat van William op 31 juli 2011, 20:41Ik krijg net een externe harde schijf terug die ik al zeker een paar jaar kwijt ben. Hij lag bij een vriend van me. Ik kijk in de muziekmap, allemaal jumpstyle en andere muziek uit 2007 enzo. Wel leuk om even door heen te kijken
Ik krijg net een externe harde schijf terug die ik al zeker een paar jaar kwijt ben. Hij lag bij een vriend van me. Ik kijk in de muziekmap, allemaal jumpstyle en andere muziek uit 2007 enzo. Wel leuk om even door heen te kijken
Citaat van Marciej123 op 31 juli 2011, 20:51Waarom lag ie daar zo lang dan?
Sent from my iPad 2 using Tapatalk
Waarom lag ie daar zo lang dan?
Sent from my iPad 2 using Tapatalk
Citaat van William op 31 juli 2011, 21:38Tegen de tijd dat ik em een beetje begon te missen was ik vergeten dat ie daar lag, en daar heeft ie dus ook een hele tijd gelegen, omdat hij er ook nooit aan dacht
Tegen de tijd dat ik em een beetje begon te missen was ik vergeten dat ie daar lag, en daar heeft ie dus ook een hele tijd gelegen, omdat hij er ook nooit aan dacht
Citaat van Duken op 1 augustus 2011, 06:10Goedemorgen Nederland! Zie ik toch een zonnetje schijnen vanuit me werkraam:)
Lijkt wel zomer
Goedemorgen Nederland! Zie ik toch een zonnetje schijnen vanuit me werkraam:)
Lijkt wel zomer
Citaat van Pctje op 1 augustus 2011, 07:55Goedemorgen Nederland! Zie ik toch een zonnetje schijnen vanuit me werkraam:)
Lijkt wel zomer
Inderdaad. Eindelijk weer eens, je zou haast denken dat et al herfst was :s
Lijkt wel zomer
Citaat van KianYu op 1 augustus 2011, 09:16Goedemorgen Nederland! Zie ik toch een zonnetje schijnen vanuit me werkraam:)
Lijkt wel zomer
Haha, ik dacht precies hetzelfde! En dan zit ik hele dag op het kantoor >
Lijkt wel zomer
Haha, ik dacht precies hetzelfde! En dan zit ik hele dag op het kantoor >
Citaat van Wous op 1 augustus 2011, 10:12Gelukkig komt er deze week beter weer in Nederland!
Ik ben 2 weken weg op vakantie, dus je zult geen of weinig berichten vanaf mij zien
Gelukkig komt er deze week beter weer in Nederland!
Ik ben 2 weken weg op vakantie, dus je zult geen of weinig berichten vanaf mij zien
Citaat van Tom op 1 augustus 2011, 10:16Gisteren was het toch ook al prima weer? Geen hoge temperaturen misschien, maar liever dat dan 30 graden.
Gisteren was het toch ook al prima weer? Geen hoge temperaturen misschien, maar liever dat dan 30 graden.
Citaat van Pctje op 1 augustus 2011, 10:57Inderdaad, dit weer is prima! Je kan nog van alles doen en je zweet je nog niet helemaal kapot.
Pff gelukkig, de kater is ook weer weg
Inderdaad, dit weer is prima! Je kan nog van alles doen en je zweet je nog niet helemaal kapot.
Pff gelukkig, de kater is ook weer weg