do. mei 15th, 2025

Forum

Forum kruimelpad - Je bent hier:ForumAlgemeen: De huiskamerCafé de Download
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Café de Download

VorigePage 914 of 2.047Volgende

God.. de verkoudheid in Nederland slaat weer toe. 3 van de 10 mensen die ik ken zijn verkouden. Als je neus dicht zit bij verkouden helpt een zakdoek niet eens, je krijgt het er niet uit... Meer mensen last van?

Ik ben een beetje verkouden maar niet heel erg haha

God.. de verkoudheid in Nederland slaat weer toe. 3 van de 10 mensen die ik ken zijn verkouden. Als je neus dicht zit bij verkouden helpt een zakdoek niet eens, je krijgt het er niet uit... Meer mensen last van?

probeer maar eens witte peper onder je Nuis dan nies je als een gek

Sent from my SGS2 using tapatalk

Jep ik ben ook snotverkouden en voel me gaar. Me zoontje is ook ziek... dikke 40c koorts!

[a]DukeN, Veel beterschap met Jurgen!

Weet iemand of je een showmodel van een mobiele telefoon kunt laten werken? Met onze jongerengroep hebben we het spel Voor een appel en ei gespeeld, daarmee moest je een ei ruilen voor andere dingen, en bij de phonehouse hebben we een showmodel gekregen, en die hebben we uit eindelijk gehouden, en nu is mijn vraag. Kun je die sticker eruit halen ofzo?

Nice thijsz, dit is zeker mogelijk weet alleen niet hoe. Maar ze bieden wel vaker showmodellen die je dan kan kopen ;)

[A]jerry veel sterkte en beterschap met de kleine (of moet ik inmiddels al grote zeggen :))  jurgen!

Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk

Als het zou kunnen, zou het zwaar nice zijn, want het is een coole mobiel.

Welke is het dan? Je moet anders gewoon een mail sturen ofzo. Met ik heb een showmodel gekocht/gekregen met het hele verhaal. Of je gaat gewoon terug naar de winkel. Ze zullen je vast wel willen helpen (mits het daar niet te druk is).

een soort blackberry, alleen dan van S E. Maar ik heb hem niet gekregen om hem te laten werken, denk ik. :P

Thijsz. Heb ik je op msn? Anders kan ik je wel even helpen ermee ;)

Sent from my HTC Desire using Tapatalk

VorigePage 914 of 2.047Volgende