do. mei 15th, 2025

Forum

Forum kruimelpad - Je bent hier:ForumAlgemeen: De huiskamerCafé de Download
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Café de Download

VorigePage 888 of 2.047Volgende

@ Tom, ik neem m'n vleugel wel mee, top idee!

Mooi! Wie neemt het vuur mee?

Even kijken of we iets kunnen plannen met het olympisch vuur dat volgend jaar toch richting London gaat!

Dat mag een ander doen; ik neem het strand mee en jij de vleugel!

Komt helemaal goed! Mensen met dingen die ze mee kunnen brengen, graag hier vertellen.

stuk of 5 wegwerp barbecuetjes van de action? :P zijn klein maar toch handig en goedkoop :) en natuurlijk kan ik ook wel voor wat te roken zorgen haha. :P

Sent from my HTC Legend using Tapatalk

Strand....??!! Dat is wel heel erg old-school. Daar heb je geen eens stroom :P

Maar geen slecht idee hoor. Denk dat we straks alle opties moeten bespreken en het beste idee moeten uitwerken. Er hangt natuurlijk ook wel wat af van het aantal leden dat langs komt.

Als 10% van de 70.000 leden meegaat.... Waar kan je die 7.000 leden kwijt :P

Overigens denk ik dat er een mannetje of 10 / 15 komt opdagen. Het gaat tenslotte om de gezelligheid O0

Ik ben ook voor. Als het in et midden van het land is kan ik mss nog op de fiets komen ook :o

Is natuurlijk ook wel handig om ff te weten wie er gaan, dus ik zou even een fatsoenlijk inschrijf formuliertje maken. Ik weet ook niet hoe jullie er over denken, maar ik vind ook dat het allemaal goed en duidelijk moet zijn geregeld. De kosten, reis, en wat we mee moeten nemen e.d. En dus even een lijstje met de leden die er mee gaan natuurlijk. :) Ik weet niet of ik kom, maar als er plannen zijn en ik heb het dan even goed met money enzo, dan wil ik graag meehelpen met het organiseren. :)

Eerste vraag is altijd: wanneer en waar? Ik denk dat dat ook hier het belangrijkst is. :P Zandvoort kun je beter vermijden, is daar wel errug druk altijd. Noordwijk is rustiger met een aantal leuke tentjes (goede Italiaan, ZEER goed ijs) en goede uitgaansgelegenheid indien gewenst. :) Katwijk is echt superrustig, hier gebeurt echt nooit wat.

VorigePage 888 of 2.047Volgende