Café de Download
Citaat van Duken op 11 juli 2011, 18:33Oei oei!!! De nieuwe site jeukt hoor.... binnen 2 weken moet hij echt staan... wie weet al maandag!!
Maar ook het 10 jarig bestaan van duken.nl straks.... dat moet toch wel gevierd worden O0
Oei oei!!! De nieuwe site jeukt hoor.... binnen 2 weken moet hij echt staan... wie weet al maandag!!
Maar ook het 10 jarig bestaan van duken.nl straks.... dat moet toch wel gevierd worden O0
Citaat van William op 11 juli 2011, 18:42Daar ben ik voor! Iedereen gewoon inleggen om alles van te kopen, mocht het zo ver komen vind ik het zeker leuk om te helpen met organiseren!
Daar ben ik voor! Iedereen gewoon inleggen om alles van te kopen, mocht het zo ver komen vind ik het zeker leuk om te helpen met organiseren!
Citaat van Duken op 11 juli 2011, 18:43Hehe nou dat dacht ik ook! Maar niet bij mij thuis. Ergens midden in t land met een hele club. maar daar verzinnen we wel iets op!
Hehe nou dat dacht ik ook! Maar niet bij mij thuis. Ergens midden in t land met een hele club. maar daar verzinnen we wel iets op!
Citaat van William op 11 juli 2011, 18:45Wat dachten jullie van een Beach-BBQ in de zomer/voorjaar op het strand met een kampvuur en gitaren?
Wat dachten jullie van een Beach-BBQ in de zomer/voorjaar op het strand met een kampvuur en gitaren?
Citaat van William op 11 juli 2011, 18:47Dat klinkt wel nice dan neem ik wel een lekkere fles whiskey mee ;D
@duken he jammer was wel makkelijk voor mij je woont lekker dicht bij ;D
Dat klinkt wel nice dan neem ik wel een lekkere fles whiskey mee ;D
@duken he jammer was wel makkelijk voor mij je woont lekker dicht bij ;D
Citaat van William op 11 juli 2011, 18:49Top @ Kaasbroodje!
Locatie zou voor mij niet uitmaken, midden van het land is dichter bij als het huis van Duken
Top @ Kaasbroodje!
Locatie zou voor mij niet uitmaken, midden van het land is dichter bij als het huis van Duken
Citaat van William op 11 juli 2011, 21:32Klopt, midden van het land lijkt me ook het handigst (vooral voor mij, maar ook anderen waarschijnlijk).
En dan is een Beach BBQ inderdaad wel nice! Ik weet niet of ik mee ga en hoe het dan is met mijn money enzo, maar ik hoop het wel. Maar welk strand?
Natuurlijk moet er ook wel wat gezwommen worden.
Ohja, wat ik me nu ineens bedenk... Waarschijnlijk wordt het weer laat met zoiets, en later op de avond gaat het wat lastiger met de treinen enzo...
Klopt, midden van het land lijkt me ook het handigst (vooral voor mij, maar ook anderen waarschijnlijk).
En dan is een Beach BBQ inderdaad wel nice! Ik weet niet of ik mee ga en hoe het dan is met mijn money enzo, maar ik hoop het wel. Maar welk strand? Natuurlijk moet er ook wel wat gezwommen worden.
Ohja, wat ik me nu ineens bedenk... Waarschijnlijk wordt het weer laat met zoiets, en later op de avond gaat het wat lastiger met de treinen enzo...
Citaat van Tom op 11 juli 2011, 22:11Wat dachten jullie van een Beach-BBQ in de zomer/voorjaar op het strand met een kampvuur en gitaren?
Lijkt me een goed plan. O0 Ik kan alleen geen gitaar spelen, dus moeten er een aantal anderen zijn die dat doen, haha.
Of iemand moet een piano meenemen, dan kan ik nog wel wat meetingelen.
Kan eventueel bij mij in Katwijk of in Noordwijk of zo. Da's toch redelijk in het midden van het land.
Wat dachten jullie van een Beach-BBQ in de zomer/voorjaar op het strand met een kampvuur en gitaren?
Lijkt me een goed plan. O0 Ik kan alleen geen gitaar spelen, dus moeten er een aantal anderen zijn die dat doen, haha. Of iemand moet een piano meenemen, dan kan ik nog wel wat meetingelen.
Kan eventueel bij mij in Katwijk of in Noordwijk of zo. Da's toch redelijk in het midden van het land.