do. mei 15th, 2025

Forum

Forum kruimelpad - Je bent hier:ForumAlgemeen: De huiskamerCafé de Download
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Café de Download

VorigePage 889 of 2.047Volgende

Het desbetreffende strand moet het ook goed vinden dat er op ge-BBQ't wordt, waar ik altijd naar het strand ga (nabij Dishoek) mag dat namelijk niet.

Strand....??!! Dat is wel heel erg old-school. Daar heb je geen eens stroom :P

heb je niet nodig :P heb je mijn boombox in de auto wel eens gehoord :)

Maar jouw auto kan het strand weer niet op...

ja der op vast wel als je maar in beweging ben maar er ook weer af dat wordt lastig denk :)

Maar als we met 7000 man zijn kunnen er vast een paar duwen :P

Zal wel lukken inderdaad al lijkt 10% me hooggegrepen. Denk eerder dat het een beetje het vaste groepje is dat elkaar op DukeN al wat beter kent. (lees 10-30 personen)

ja der op vast wel als je maar in beweging ben maar er ook weer af dat wordt lastig denk :)

Maar als we met 7000 man zijn kunnen er vast een paar duwen :P

Dan neem ik wel een takel mee kunnen we hem van het strand slepen zonder moeite  :P

Is het niet beter om het ergens binnen te doen dan maakt het ook niet uit wat voor weer het is

Ik denk dat ik dan oversla tenzij het volgend jaar is als ik 16 ben want is niet gezellig als ik cola drink en jullie bier :P

Net saw 1 gezien wat een vette film :D

Nu nog 2-6 heb 7 al gezien :P

Het is sowieso volgend jaar, DukeN bestaat in 2012 10 jaar, nu nog niet ;)

Het is sowieso volgend jaar, DukeN bestaat in 2012 10 jaar, nu nog niet ;)

Haha en wat dan nog als je niet bij je ouders bent. :P Dan kan een paar biertjes ook echt geen kwaad, tenzij je echt naar je ouders wilt luisteren haha.

Maar dat even terzijde. Wat denken jullie gewoon van een feestzaal? En dan doen we in elk geval geen Nederlandse 'liflafjes' (van die piepkleine schaaltjes op tafel e.d.) maar gewoon alsof we bij vrienden zijn: BARBECUE, DRANK, CHIPS en weet ik veel wat. Een koelkast zou dan wel mooi zijn natuurlijk maar die is vaak wel te regelen bij een degelijke zaalverhuurder denk ik tegen wat extra kosten. Als we nou een mooi adresje hebben waar we veel keus hebben... :P Dan kunnen we in die richting verder praten, als jullie dit ook een leuk plan vinden.

Feestzaal gaat erg duur worden man, inderdaad Scheveningen, Noordwijk, die richting moeten we een beetje opgaan. Een beetje low budget, het hoeft allemaal niet te duur! Dan kan iedereen van het vaste clubje mee, en dan kunnen we een lijstje opstellen wie komt en dus ook wat er nodig is. Kosten delen door het aantal personen, en dan nog een geschikte locatie?

Ik denk dat een google formuliertje wel handig is, misschien dat Jerry dit op kan zetten?

Post samenvoeging: juli 12, 2011, 22:30:52

Heb het de laatste tijd trouwens een beetje druk gehad, but now i'm back on track!

VorigePage 889 of 2.047Volgende