Café de Download
Citaat van Freddytje op 11 juni 2011, 11:24Nope alleen beetje hangen. Je had ongeveer 5 punten waar je even kom uitrusten. De tocht duurde ruim 6 uur. Ja een lekkere luier he
Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk
Nope alleen beetje hangen. Je had ongeveer 5 punten waar je even kom uitrusten. De tocht duurde ruim 6 uur. Ja een lekkere luier he
Citaat van IfElse op 11 juni 2011, 11:34Nope alleen beetje hangen. Je had ongeveer 5 punten waar je even kom uitrusten. De tocht duurde ruim 6 uur. Ja een lekkere luier he
Ik had geen rust punten...
!
Nope alleen beetje hangen. Je had ongeveer 5 punten waar je even kom uitrusten. De tocht duurde ruim 6 uur. Ja een lekkere luier he
Ik had geen rust punten... !
Citaat van Freddytje op 11 juni 2011, 11:46Hoe lang was je bezig dan? Ik neem aan dat die berg niet alleen maar stijl liep
Wij hadden dan een redelijk afgevlakt stukje. Kon je eventjes staan en even wat drinken. Niet dat er daar een MAC stond op de berg ;D
Hoe lang was je bezig dan? Ik neem aan dat die berg niet alleen maar stijl liep Wij hadden dan een redelijk afgevlakt stukje. Kon je eventjes staan en even wat drinken. Niet dat er daar een MAC stond op de berg ;D
Citaat van IfElse op 11 juni 2011, 11:47Hoe lang was je bezig dan? Ik neem aan dat die berg niet alleen maar stijl liep
Wij hadden dan een redelijk afgevlakt stukje. Kon je eventjes staan en even wat drinken. Niet dat er daar een MAC stond op de berg ;D
Nou het was echt alleen maar stijl... Je kon je voet soms wel een beetje goed tegen de wand doen zodat je kon rusten ofzo, maar of dat hielp
Hoe lang was je bezig dan? Ik neem aan dat die berg niet alleen maar stijl liep
Nou het was echt alleen maar stijl... Je kon je voet soms wel een beetje goed tegen de wand doen zodat je kon rusten ofzo, maar of dat hielp
Citaat van Rikkert. op 11 juni 2011, 19:40Yeah net terug van Walibi!! Was echt kei gezellig! Zit nu een weekendje in Friesland dus kan ff bijkomen van Walibi
Yeah net terug van Walibi!! Was echt kei gezellig! Zit nu een weekendje in Friesland dus kan ff bijkomen van Walibi
Citaat van William op 11 juni 2011, 21:04Chill dat julie het mooi hebben gehad
Vandaag van 8 tot 1 gewerkt bij de Jumbo, dus weer ff lekker geld binnen gehaald!
En nu lekker lang weekend vieren, in Grave is trouwens ook kermis!
Chill dat julie het mooi hebben gehad
Vandaag van 8 tot 1 gewerkt bij de Jumbo, dus weer ff lekker geld binnen gehaald!
En nu lekker lang weekend vieren, in Grave is trouwens ook kermis!
Citaat van William op 12 juni 2011, 08:11Yeah net terug van Walibi!! Was echt kei gezellig! Zit nu een weekendje in Friesland dus kan ff bijkomen van Walibi
misschien zie je mij dan wel ik ga vandaag naar friesland voor de elf steden tocht
Yeah net terug van Walibi!! Was echt kei gezellig! Zit nu een weekendje in Friesland dus kan ff bijkomen van Walibi
misschien zie je mij dan wel ik ga vandaag naar friesland voor de elf steden tocht
Citaat van William op 12 juni 2011, 08:19Hehe okee nice! Ik had gisteravond nog met iemand in de trein gepraat die uit A'dam kwam. Hij gaat ook de elfstedentocht fietsen. 240 kilometer, no way... :s
En Rik dat moeten we echt nog een keer doen ja ;D
Hehe okee nice! Ik had gisteravond nog met iemand in de trein gepraat die uit A'dam kwam. Hij gaat ook de elfstedentocht fietsen. 240 kilometer, no way... :s
En Rik dat moeten we echt nog een keer doen ja ;D