za. mei 17th, 2025

Forum

Forum kruimelpad - Je bent hier:ForumAlgemeen: De huiskamerCafé de Download
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Café de Download

VorigePage 852 of 2.047Volgende

Nope alleen beetje hangen. Je had ongeveer 5 punten waar je even kom uitrusten. De tocht duurde ruim 6 uur. Ja een lekkere luier he :P

Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk

Nope alleen beetje hangen. Je had ongeveer 5 punten waar je even kom uitrusten. De tocht duurde ruim 6 uur. Ja een lekkere luier he :P

Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk

Ik had geen rust punten... :P!

Hoe lang was je bezig dan? Ik neem aan dat die berg niet alleen maar stijl liep :P Wij hadden dan een redelijk afgevlakt stukje. Kon je eventjes staan en even wat drinken. Niet dat er daar een MAC stond op de berg  ;D

Hoe lang was je bezig dan? Ik neem aan dat die berg niet alleen maar stijl liep :P Wij hadden dan een redelijk afgevlakt stukje. Kon je eventjes staan en even wat drinken. Niet dat er daar een MAC stond op de berg  ;D

Nou het was echt alleen maar stijl...  Je kon je voet soms wel een beetje goed tegen de wand doen zodat je kon rusten ofzo, maar of dat hielp :P

:proost:

Kermis in Zwaag! Morgen met de kids erheen!

Yeah net terug van Walibi!! Was echt kei gezellig! Zit nu een weekendje in Friesland dus kan ff bijkomen van Walibi :P

Chill dat julie het mooi hebben gehad :)

Vandaag van 8 tot 1 gewerkt bij de Jumbo, dus weer ff lekker geld binnen gehaald!

En nu lekker lang weekend vieren, in Grave is trouwens ook kermis!

Idd, mooi dat het leuk was. Hier hebben we met Hemelvaart al kermis gehad.

Yeah net terug van Walibi!! Was echt kei gezellig! Zit nu een weekendje in Friesland dus kan ff bijkomen van Walibi :P

misschien zie je mij dan wel ik ga vandaag naar friesland voor de elf steden tocht

Hehe okee nice! Ik had gisteravond nog met iemand in de trein gepraat die uit A'dam kwam. Hij gaat ook de elfstedentocht fietsen. 240 kilometer, no way... :s

En Rik dat moeten we echt nog een keer doen ja ;D

VorigePage 852 of 2.047Volgende