Café de Download
Citaat van IfElse op 11 juni 2011, 08:13Pff, het was vermoeiend! Ik was naar de Ardennen, in het gebied bij Anseremme en Dinant etc...
Pff, het was vermoeiend! Ik was naar de Ardennen, in het gebied bij Anseremme en Dinant etc...
Citaat van Thijs. op 11 juni 2011, 08:17Leuk, wij hebben met de hele familie een vakantie huisje in de ardennen. Daar is het echt leuk
Leuk, wij hebben met de hele familie een vakantie huisje in de ardennen. Daar is het echt leuk
Citaat van IfElse op 11 juni 2011, 08:19Ik heb helaas geen foto's... Maar ik heb zoo goed geslapen thuis en heb een droge keel, soort van oorpijn, loopneus en noem maar op. Ben wel blij dat ik niet hoefde te kotsen zoals sommige anderen. Het eten daar was erger dan verschrikkelijk.
Ik heb helaas geen foto's... Maar ik heb zoo goed geslapen thuis en heb een droge keel, soort van oorpijn, loopneus en noem maar op. Ben wel blij dat ik niet hoefde te kotsen zoals sommige anderen. Het eten daar was erger dan verschrikkelijk.
Citaat van IfElse op 11 juni 2011, 10:34Wat heb je daar gedaan dan?
Bergbeklimmen, abseilen, tokkelen, kanoën (11 KM non-stop), klettersteigen (of hoe je het ook schrijft), heel wat kilometertjes gelopen, boogschieten.
Wat heb je daar gedaan dan?
Bergbeklimmen, abseilen, tokkelen, kanoën (11 KM non-stop), klettersteigen (of hoe je het ook schrijft), heel wat kilometertjes gelopen, boogschieten.
Citaat van William op 11 juni 2011, 10:58Wat heb je daar gedaan dan?
Nice dat heb ik ook een keer gedaan toen ik op kamp was in belige. Waar je dat gedaan heb was daar toevallig ook een grot?
Nice dat heb ik ook een keer gedaan toen ik op kamp was in belige. Waar je dat gedaan heb was daar toevallig ook een grot?
Citaat van IfElse op 11 juni 2011, 11:15Wat heb je daar gedaan dan?
Geen idee...
Post samenvoeging: juni 11, 2011, 13:15:46
Nice dhrj, zoiets had ik ook gedaan. Is echt vet
Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk
En eeeeeeeeeeerg eng. Klettersteigen is eng
Geen idee...
Post samenvoeging: juni 11, 2011, 13:15:46
Nice dhrj, zoiets had ik ook gedaan. Is echt vet
En eeeeeeeeeeerg eng. Klettersteigen is eng
Citaat van Freddytje op 11 juni 2011, 11:18Neuh valt wel mee. Alleen op een kabeltje lopen boven een afgrond van 100 meter diep terwijl het regent en het touw wiebelt is wel redelijk beangstigend
hoogste punt bij mij was zo'n 280 meter
Neuh valt wel mee. Alleen op een kabeltje lopen boven een afgrond van 100 meter diep terwijl het regent en het touw wiebelt is wel redelijk beangstigend hoogste punt bij mij was zo'n 280 meter
Citaat van IfElse op 11 juni 2011, 11:21Neuh valt wel mee. Alleen op een kabeltje lopen boven een afgrond van 100 meter diep terwijl het regent en het touw wiebelt is wel redelijk beangstigend
Jij kon zeker daar redelijk goed staan? Ik zat alleen vast met een touwtje en zo'n vage luier ding dat zoooo strak zit op een berg met bijna alleen stijle gladde wanden. Je kon bijna nergens staan...
Neuh valt wel mee. Alleen op een kabeltje lopen boven een afgrond van 100 meter diep terwijl het regent en het touw wiebelt is wel redelijk beangstigend
Jij kon zeker daar redelijk goed staan? Ik zat alleen vast met een touwtje en zo'n vage luier ding dat zoooo strak zit op een berg met bijna alleen stijle gladde wanden. Je kon bijna nergens staan...