Café de Download
Citaat van William op 6 juni 2011, 18:28Ja, moet eigenlijk ook stoppen, lol. Maar daar heb ik voorlopig nog geen zin in.
Ik voel me prima nu...
Ja, moet eigenlijk ook stoppen, lol. Maar daar heb ik voorlopig nog geen zin in. Ik voel me prima nu...
Citaat van Thijs. op 6 juni 2011, 18:28Goeienavond mensen... heb vannacht een hartaanval overleefd. Ik werd 30 seonden donker voor me gezicht, verlamming, en praten wou niet er kwam geen enkel woordje uit. Kon ook geen lucht meer happen. Het gaat nu volgens mij weer goed heb vandaag weer gewerkt. Hell no..
Verzonden vanaf mijn Android smartphone
Wtf, Lajos. Luister naar mij: STOP NU MET ROKEN!! Je had wel dood kunnen zijn man.
Goeienavond mensen... heb vannacht een hartaanval overleefd. Ik werd 30 seonden donker voor me gezicht, verlamming, en praten wou niet er kwam geen enkel woordje uit. Kon ook geen lucht meer happen. Het gaat nu volgens mij weer goed heb vandaag weer gewerkt. Hell no..
Verzonden vanaf mijn Android smartphone
Wtf, Lajos. Luister naar mij: STOP NU MET ROKEN!! Je had wel dood kunnen zijn man.
Citaat van IfElse op 6 juni 2011, 19:04Tot vrijdag avond/zaterdag, ik ga naar België morgen vroeg in de ochtend wanneer iedereen ligt te slapen.
Tot vrijdag avond/zaterdag, ik ga naar België morgen vroeg in de ochtend wanneer iedereen ligt te slapen.
Citaat van Freddytje op 6 juni 2011, 19:12Tot vrijdag avond/zaterdag, ik ga naar België morgen vroeg in de ochtend wanneer iedereen ligt te slapen.
Veel plezier. Zal je missen :friends:
Tot vrijdag avond/zaterdag, ik ga naar België morgen vroeg in de ochtend wanneer iedereen ligt te slapen.
Veel plezier. Zal je missen :friends:
Citaat van Marciej123 op 6 juni 2011, 19:46stuur je mij ook dan gewone kauwgom?
#yeeey
@DHRJ. Have fun
Sent from my HTC Desire using Tapatalk
stuur je mij ook dan gewone kauwgom? #yeeey
@DHRJ. Have fun
Citaat van William op 6 juni 2011, 19:49Ja, dat klopt...
Als je mij je adres stuurt stuur ik je Nicotine kauwgom
Haha bedankt hoor, maar ik hoef die troep toch niet.
@ marciej nee hij wil me helpen met stoppen en jij hoeft dat niet :duivel:
Ja, dat klopt...
Als je mij je adres stuurt stuur ik je Nicotine kauwgom
Haha bedankt hoor, maar ik hoef die troep toch niet.
@ marciej nee hij wil me helpen met stoppen en jij hoeft dat niet :duivel:
Citaat van Marciej123 op 6 juni 2011, 19:52Oke uhmn. Ik moet stoppen met trekken
krijg ik nu een vriendin:p
Nee haha. Was grapje
Verder alles goed hier?
Oke uhmn. Ik moet stoppen met trekken krijg ik nu een vriendin:p
Nee haha. Was grapje
Verder alles goed hier?