Café de Download
Citaat van Freddytje op 6 juni 2011, 19:57Oke uhmn. Ik moet stoppen met trekken
krijg ik nu een vriendin:p
Nee haha. Was grapje
Verder alles goed hier?
Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Lol.
Met headshot nu wel. Naja.. over het algemeen dan
Beter als eerst. Neem aan dat je een post terug al hebt gelezen? ???
Morgen weer lekker school. 😐 Half 9 tot half 5, jippieyay ;D Niet dus.. En dan thuis ook nog zat verslagen maken en nog voor de PW leren. Maar daarna, vakantie!
Jaja, nog 2 weekjes
Oke uhmn. Ik moet stoppen met trekken
krijg ik nu een vriendin:p
Nee haha. Was grapje
Verder alles goed hier?
Lol.
Met headshot nu wel. Naja.. over het algemeen dan Beter als eerst. Neem aan dat je een post terug al hebt gelezen? ???
Morgen weer lekker school. 😐 Half 9 tot half 5, jippieyay ;D Niet dus.. En dan thuis ook nog zat verslagen maken en nog voor de PW leren. Maar daarna, vakantie! Jaja, nog 2 weekjes
Citaat van IfElse op 6 juni 2011, 19:57Tot vrijdag avond/zaterdag, ik ga naar België morgen vroeg in de ochtend wanneer iedereen ligt te slapen.
Veel plezier. Zal je missen :friends:
Wie niet (a)!
Tot vrijdag avond/zaterdag, ik ga naar België morgen vroeg in de ochtend wanneer iedereen ligt te slapen.
Veel plezier. Zal je missen :friends:
Wie niet (a)!
Citaat van William op 6 juni 2011, 21:00@ Fred
Bah dat is een lange dag ja, ik heb van 0930 tot 1520 dus ook opzich nog best lang.. Achja nog 3 weekjes, en dan vakantie!
@ Lajos
Inderdaad een rotervaring, heb ik ook meegemaakt alleen het was toen niet spontaan. ik viel van een dak af, en toen kreeg ik dezelfde symptonen en dat is geen pretje nee..
@ Fred
Bah dat is een lange dag ja, ik heb van 0930 tot 1520 dus ook opzich nog best lang.. Achja nog 3 weekjes, en dan vakantie!
@ Lajos
Inderdaad een rotervaring, heb ik ook meegemaakt alleen het was toen niet spontaan. ik viel van een dak af, en toen kreeg ik dezelfde symptonen en dat is geen pretje nee..
Citaat van William op 6 juni 2011, 21:02Lijkt me kut inderdaad, maar geen hartaanval gekke head
Geen idee wat het wel is, Tom misschien wel?
Net lekker Microsoft en EA conferenties gekeken op de E3. Vannacht om 2.00 is Sony en morgen nog Nintendo.
Lijkt me kut inderdaad, maar geen hartaanval gekke head Geen idee wat het wel is, Tom misschien wel?
Net lekker Microsoft en EA conferenties gekeken op de E3. Vannacht om 2.00 is Sony en morgen nog Nintendo.
Citaat van William op 6 juni 2011, 21:05@ Maarten Inderdaad. Hopelijk kan ik vannacht goed slapen zonder poespas... Anders is er toch echt iets niet in orde (hartinfract sowieso al niet...)
& kijk uit naar Walibi zaterdag
😀
@ Maarten Inderdaad. Hopelijk kan ik vannacht goed slapen zonder poespas... Anders is er toch echt iets niet in orde (hartinfract sowieso al niet...)
& kijk uit naar Walibi zaterdag 😀
Citaat van Rikkert. op 6 juni 2011, 21:19Ik kijk ook uit
moet alleen nog kaartjes bestellen... Ben het net vergeten.
Heb zelf geen hardaanval (gevoel) gehad gelukkig. Wel een keer gehad dat ik dacht dat ik verdronk
Zat in zwembad bij mijn oma een beetje rondjes te draaien in een groete band, en viel eruit en draaide in het water nog verder... Dacht dat ik niet boven kon komen... Wat een rot ervaring.
Ik kijk ook uit moet alleen nog kaartjes bestellen... Ben het net vergeten.
Heb zelf geen hardaanval (gevoel) gehad gelukkig. Wel een keer gehad dat ik dacht dat ik verdronk
Zat in zwembad bij mijn oma een beetje rondjes te draaien in een groete band, en viel eruit en draaide in het water nog verder... Dacht dat ik niet boven kon komen... Wat een rot ervaring.
Citaat van William op 6 juni 2011, 21:42Ja dan krijg je onderwater een soort schrikmoment en dan wordt je duizelig en wil je adem happen.
Ook wel eens gehad.
Ja dan krijg je onderwater een soort schrikmoment en dan wordt je duizelig en wil je adem happen. Ook wel eens gehad.
Citaat van Marciej123 op 6 juni 2011, 21:44Over ervaringen. Ik leg t even kort uit..
Gisteravond ik ruzie met mn pa. Hij begint me ineens uit te schelden (klootzak. Teringleier etc) dus ik voelde me best kut.. heel kut eigenlijk.. weet niet of mensen t soms herkennen dat ze ineens zo boos worden en alle energie eruit gooien. Dat deed ik dus op mn deur... me moeder zei dat ik daarna begon hyper te ventileren (soort van).
Was dus een leuk weekend met een heel kut einde.. nu ben ik weer rustig (sinds vanmiddag).. maar weet gisteravond dat ik sloeg enzo zegmaar niks meer...
foto deur komt nog...
Nee ik weet t lijkt heel klein maar er kwam best veel bloed af waarvan ik de foto redelijk bloedvrij had toen de fomaakte..
Over ervaringen. Ik leg t even kort uit..
Gisteravond ik ruzie met mn pa. Hij begint me ineens uit te schelden (klootzak. Teringleier etc) dus ik voelde me best kut.. heel kut eigenlijk.. weet niet of mensen t soms herkennen dat ze ineens zo boos worden en alle energie eruit gooien. Dat deed ik dus op mn deur... me moeder zei dat ik daarna begon hyper te ventileren (soort van).
Was dus een leuk weekend met een heel kut einde.. nu ben ik weer rustig (sinds vanmiddag).. maar weet gisteravond dat ik sloeg enzo zegmaar niks meer... foto deur komt nog...
Nee ik weet t lijkt heel klein maar er kwam best veel bloed af waarvan ik de foto redelijk bloedvrij had toen de fomaakte..
Citaat van William op 6 juni 2011, 21:48Ahw dat is ook klote man! Misschien even niet meer met je ouders praten oid! Daar heb je op het moment toch even niks aan...
Ahw dat is ook klote man! Misschien even niet meer met je ouders praten oid! Daar heb je op het moment toch even niks aan...
Citaat van Thijs. op 7 juni 2011, 06:05Ja, dat klopt...
Als je mij je adres stuurt stuur ik je Nicotine kauwgom
Haha bedankt hoor, maar ik hoef die troep toch niet.
[A] marciej nee hij wil me helpen met stoppen en jij hoeft dat niet :duivel:
Haha oke
[a]Marciej123 Kut man, ik snap niet waarom je vader opeens begon te schelden tegen je.
Ja, dat klopt...
Als je mij je adres stuurt stuur ik je Nicotine kauwgom
Haha bedankt hoor, maar ik hoef die troep toch niet.
[A] marciej nee hij wil me helpen met stoppen en jij hoeft dat niet :duivel:
Haha oke
[a]Marciej123 Kut man, ik snap niet waarom je vader opeens begon te schelden tegen je.