Café de Download
Citaat van Duken op 6 juni 2011, 06:30Heb je dat zand gewoon zo in de kofferbak gedaan, niks eronder gelegd? Haha, dat zou wel een hele zooi zijn geloof ik wel
Eeeuuu ja.... ik had er een klein dekentje onder gelegd... maar dat had natuurlijk 0,0% zin ;S
Heb je dat zand gewoon zo in de kofferbak gedaan, niks eronder gelegd? Haha, dat zou wel een hele zooi zijn geloof ik wel
Eeeuuu ja.... ik had er een klein dekentje onder gelegd... maar dat had natuurlijk 0,0% zin ;S
Citaat van Zombymario op 6 juni 2011, 09:15Nou, lekker aan het regenen hier. Was me folders aan het lopen, ging het keihard regenen. Ik dus snel naar huis, ben zeiknat :s Ga zo me wijk afmaken.
Nou, lekker aan het regenen hier. Was me folders aan het lopen, ging het keihard regenen. Ik dus snel naar huis, ben zeiknat :s Ga zo me wijk afmaken.
Citaat van Thijs. op 6 juni 2011, 17:36Ik ben lekker op mijn luie gat naar al die mensen aan het kijken die de avondvierdaagse aan het wandelen zijn. Sommige helemaal moe, terwijl ik daar lekker vol leedvermaak naar die mensen zit te kijken in een stoeltje langs de weg.
Ik ben lekker op mijn luie gat naar al die mensen aan het kijken die de avondvierdaagse aan het wandelen zijn. Sommige helemaal moe, terwijl ik daar lekker vol leedvermaak naar die mensen zit te kijken in een stoeltje langs de weg.
Citaat van William op 6 juni 2011, 17:49Goeienavond mensen... heb vannacht een hartaanval overleefd. Ik werd 30 seonden donker voor me gezicht, verlamming, en praten wou niet er kwam geen enkel woordje uit. Kon ook geen lucht meer happen. Het gaat nu volgens mij weer goed heb vandaag weer gewerkt. Hell no..
Verzonden vanaf mijn Android smartphone
Goeienavond mensen... heb vannacht een hartaanval overleefd. Ik werd 30 seonden donker voor me gezicht, verlamming, en praten wou niet er kwam geen enkel woordje uit. Kon ook geen lucht meer happen. Het gaat nu volgens mij weer goed heb vandaag weer gewerkt. Hell no..
Citaat van Freddytje op 6 juni 2011, 18:20Goeienavond mensen... heb vannacht een hartaanval overleefd. Ik werd 30 seonden donker voor me gezicht, verlamming, en praten wou niet er kwam geen enkel woordje uit. Kon ook geen lucht meer happen. Het gaat nu volgens mij weer goed heb vandaag weer gewerkt. Hell no..
WTF man.
Gaat nu wel weer goed toch?
Nog meer reden om te stoppen met smoken en gewoon een handeltje erin te beginnen O0
Goeienavond mensen... heb vannacht een hartaanval overleefd. Ik werd 30 seonden donker voor me gezicht, verlamming, en praten wou niet er kwam geen enkel woordje uit. Kon ook geen lucht meer happen. Het gaat nu volgens mij weer goed heb vandaag weer gewerkt. Hell no..
WTF man. Gaat nu wel weer goed toch?
Nog meer reden om te stoppen met smoken en gewoon een handeltje erin te beginnen O0