za. mei 17th, 2025

Forum

Forum kruimelpad - Je bent hier:ForumAlgemeen: De huiskamerCafé de Download
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Café de Download

VorigePage 843 of 2.047Volgende

Zo, ik ben weer terug van een lang leuk weekend. Het weer was geweldig en het was gezellig, heb ik vanaf woensdag nog iets gemist?

Zo, ik ben weer terug van een lang leuk weekend. Het weer was geweldig en het was gezellig, heb ik vanaf woensdag nog iets gemist?

Mij  :P

Helaas zit het weekend er al bijna weer op we zouden vandaag nog met wat vrienden gaan volleyballen maar dat is er niet van gekomen

Me ook morgen werken ... was een heerlijk lang weekend.

Maar je had gewoon moeten vollyballen. Al die meiden in de modder...... top dag hehe

Sent from my HTC Desire using Tapatalk

Zo knap zijn de meiden niet die zouden komen  :P

Een vriend van me bestelt er regelmatig dvd,s/bluray (zo ver ik weer zonder problemen) hij heeft ook een keer wat voor mij besteld dat ging prima

Een vriend van me bestelt er regelmatig dvd,s/bluray (zo ver ik weer zonder problemen) hij heeft ook een keer wat voor mij besteld dat ging prima

Had mn post al verwijdert. Aangezien ze de Ipod touch 4G niet naar NL verschepen ;)

Je moet geen Ipod kopen neem een cowon dat is de shit

Je moet geen Ipod kopen neem een cowon dat is de shit

Mwa.. cowon heeft toch geen appstore ed? Apple is ook gamen. En dat wil ik ook af en toe doen :P

Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk

Pfftt... net zand / aarde die al 2 maanden in de tuin lag lopen scheppen in de achterbak van de auto.... en hiermee naar de stort plaatst gereden.

Dit 2x gedaan, 2x een volle achterbak....

Nu

1. Krioelt het van de beestjes in de auto... dikke spinnen zelfs :s

2. Is het één aarde bende in de auto

3. Heb ik me auto lekker beschadigd door met de schep erin te hakken.... (schade op sluiting moderklep

4. Ben ik helemaal gaar

5. Maar nu een kopje koffie! ;)

Heb je dat zand gewoon zo in de kofferbak gedaan, niks eronder gelegd? Haha, dat zou wel een hele zooi zijn geloof ik wel :P

VorigePage 843 of 2.047Volgende