Café de Download
Citaat van Wous op 5 juni 2011, 12:29Zo, ik ben weer terug van een lang leuk weekend. Het weer was geweldig en het was gezellig, heb ik vanaf woensdag nog iets gemist?
Zo, ik ben weer terug van een lang leuk weekend. Het weer was geweldig en het was gezellig, heb ik vanaf woensdag nog iets gemist?
Citaat van William op 5 juni 2011, 13:52Zo, ik ben weer terug van een lang leuk weekend. Het weer was geweldig en het was gezellig, heb ik vanaf woensdag nog iets gemist?
Mij
Helaas zit het weekend er al bijna weer op we zouden vandaag nog met wat vrienden gaan volleyballen maar dat is er niet van gekomen
Zo, ik ben weer terug van een lang leuk weekend. Het weer was geweldig en het was gezellig, heb ik vanaf woensdag nog iets gemist?
Mij
Helaas zit het weekend er al bijna weer op we zouden vandaag nog met wat vrienden gaan volleyballen maar dat is er niet van gekomen
Citaat van DukeNPDA op 5 juni 2011, 13:58Me ook morgen werken ... was een heerlijk lang weekend.
Maar je had gewoon moeten vollyballen. Al die meiden in de modder...... top dag hehe
Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Me ook morgen werken ... was een heerlijk lang weekend.
Maar je had gewoon moeten vollyballen. Al die meiden in de modder...... top dag hehe
Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Citaat van William op 5 juni 2011, 14:37Een vriend van me bestelt er regelmatig dvd,s/bluray (zo ver ik weer zonder problemen) hij heeft ook een keer wat voor mij besteld dat ging prima
Een vriend van me bestelt er regelmatig dvd,s/bluray (zo ver ik weer zonder problemen) hij heeft ook een keer wat voor mij besteld dat ging prima
Citaat van Freddytje op 5 juni 2011, 14:39Een vriend van me bestelt er regelmatig dvd,s/bluray (zo ver ik weer zonder problemen) hij heeft ook een keer wat voor mij besteld dat ging prima
Had mn post al verwijdert. Aangezien ze de Ipod touch 4G niet naar NL verschepen
Een vriend van me bestelt er regelmatig dvd,s/bluray (zo ver ik weer zonder problemen) hij heeft ook een keer wat voor mij besteld dat ging prima
Had mn post al verwijdert. Aangezien ze de Ipod touch 4G niet naar NL verschepen
Citaat van Freddytje op 5 juni 2011, 17:01Je moet geen Ipod kopen neem een cowon dat is de shit
Mwa.. cowon heeft toch geen appstore ed? Apple is ook gamen. En dat wil ik ook af en toe doen
Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk
Je moet geen Ipod kopen neem een cowon dat is de shit
Mwa.. cowon heeft toch geen appstore ed? Apple is ook gamen. En dat wil ik ook af en toe doen
Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk
Citaat van Duken op 5 juni 2011, 17:47Pfftt... net zand / aarde die al 2 maanden in de tuin lag lopen scheppen in de achterbak van de auto.... en hiermee naar de stort plaatst gereden.
Dit 2x gedaan, 2x een volle achterbak....
Nu
1. Krioelt het van de beestjes in de auto... dikke spinnen zelfs :s
2. Is het één aarde bende in de auto
3. Heb ik me auto lekker beschadigd door met de schep erin te hakken.... (schade op sluiting moderklep
4. Ben ik helemaal gaar
5. Maar nu een kopje koffie!
Pfftt... net zand / aarde die al 2 maanden in de tuin lag lopen scheppen in de achterbak van de auto.... en hiermee naar de stort plaatst gereden.
Dit 2x gedaan, 2x een volle achterbak....
Nu
1. Krioelt het van de beestjes in de auto... dikke spinnen zelfs :s
2. Is het één aarde bende in de auto
3. Heb ik me auto lekker beschadigd door met de schep erin te hakken.... (schade op sluiting moderklep
4. Ben ik helemaal gaar
5. Maar nu een kopje koffie!
Citaat van William op 5 juni 2011, 19:46Heb je dat zand gewoon zo in de kofferbak gedaan, niks eronder gelegd? Haha, dat zou wel een hele zooi zijn geloof ik wel
Heb je dat zand gewoon zo in de kofferbak gedaan, niks eronder gelegd? Haha, dat zou wel een hele zooi zijn geloof ik wel