Café de Download
Citaat van Robin op 30 mei 2011, 11:20Pffoeeew. Na twee dagen compleet lam te zijn geweest begint het nu goed tot me door te dringen
IK HEB VAKANTIEEEEEEEEE
Sent from my HTC Desire Z
Pffoeeew. Na twee dagen compleet lam te zijn geweest begint het nu goed tot me door te dringen
IK HEB VAKANTIEEEEEEEEE
Sent from my HTC Desire Z
Citaat van Rikkert. op 30 mei 2011, 12:47Nog geen vakantie
Wachten tot mijn verjaardag (9 juli) dan pas heb ik vakantie
Record tijd lenzen in doen voor mij:
3 minuten!!!
Nog geen vakantie
3 minuten!!!
Citaat van Demo op 30 mei 2011, 15:18Deze is ook wel leuk:
"And as finishing touch, God created the Dutch"
When God created man, SHE was only joking
Deze is ook wel leuk:
"And as finishing touch, God created the Dutch"
When God created man, SHE was only joking
Citaat van PatrickV94 op 30 mei 2011, 16:22Citaat van: Farid. op Vandaag om 13:22:42<blockquote>Hier ook vakantie!!!!!
:dans2: :dans2: :dans2:
Nu nog een goed betaald baantje zoeken
</blockquote>
Hier ook :banaan: :banaan: :banaan: :dans2:
Nog geen vakantie
3 minuten!!!
WTF, wat voor lenzen heb jij? Hier lukt het altijd in 10 seconden. :-[
Citaat van: Farid. op Vandaag om 13:22:42<blockquote>Hier ook vakantie!!!!!
:dans2: :dans2: :dans2:
Nu nog een goed betaald baantje zoeken
</blockquote>
Hier ook :banaan: :banaan: :banaan: :dans2:
Nog geen vakantie
3 minuten!!!
WTF, wat voor lenzen heb jij? Hier lukt het altijd in 10 seconden. :-[
Citaat van William op 30 mei 2011, 16:52Goeienavond heren (en dames misschien) me eerste werkdag bij de Albert Heijn ging goed! Is nog wel even wennen, maar dat komt vanzelf. Ik werk bij de vlees en kaasafdeling (dat heet daar Deli) Ik heb vleeswaren verpakt en gestickerd, de schappen gevuld, en vlees en kaas op schaaltjes gelegd dat mensen kunnen proeven. Morgen mag ik vlees snijden en wat andere dingen doen. Tot nu toe aardige klanten langs zien komen en ik ben goed in verkooppraatjes dus heb ook al wat mensen laten kopen
(op een positieve manier natuurlijk). Maar ging kortom wel goed! Ben nu bekaf.
Goeienavond heren (en dames misschien) me eerste werkdag bij de Albert Heijn ging goed! Is nog wel even wennen, maar dat komt vanzelf. Ik werk bij de vlees en kaasafdeling (dat heet daar Deli) Ik heb vleeswaren verpakt en gestickerd, de schappen gevuld, en vlees en kaas op schaaltjes gelegd dat mensen kunnen proeven. Morgen mag ik vlees snijden en wat andere dingen doen. Tot nu toe aardige klanten langs zien komen en ik ben goed in verkooppraatjes dus heb ook al wat mensen laten kopen (op een positieve manier natuurlijk). Maar ging kortom wel goed! Ben nu bekaf.
Citaat van William op 30 mei 2011, 19:15Mooi! Ga binnenkort misschien ook wel even sollicitatieformuliertje halen bij de AH..
Hier gaat zo de hel losbarsten, regen en wind zijn er al, nu hopen op onweer
Mooi! Ga binnenkort misschien ook wel even sollicitatieformuliertje halen bij de AH..
Hier gaat zo de hel losbarsten, regen en wind zijn er al, nu hopen op onweer
Citaat van William op 30 mei 2011, 19:28Netjes! Ik ben nu ook alweer zo'n kleine 3 maanden bezig bij de Jumbo, ik zit op de afdeling AGF (Aardappelen Groente en Fruit) is goed te doen, maar vooral nu heeeeel druk met de aardbeien. Afgelopen donderdag kregen we 5 containers aardbeien binnen, bah
Netjes! Ik ben nu ook alweer zo'n kleine 3 maanden bezig bij de Jumbo, ik zit op de afdeling AGF (Aardappelen Groente en Fruit) is goed te doen, maar vooral nu heeeeel druk met de aardbeien. Afgelopen donderdag kregen we 5 containers aardbeien binnen, bah
Citaat van Robin op 30 mei 2011, 19:37Morgen! Zometeen beginnen met werken bij Albert Heijn
Goeie zaak toch :angel:
Ik begin morgen ook bij m'n nieuwe job. Leuk restaurantje midden in Leusden (waar ik woon), lekker in de bediening achter de bar en aan de koude kant. Na een jaar weer lekker in de horeca! ZIN IN!!
Morgen! Zometeen beginnen met werken bij Albert Heijn
Goeie zaak toch :angel:
Ik begin morgen ook bij m'n nieuwe job. Leuk restaurantje midden in Leusden (waar ik woon), lekker in de bediening achter de bar en aan de koude kant. Na een jaar weer lekker in de horeca! ZIN IN!!