wo. mei 14th, 2025

Forum

Forum kruimelpad - Je bent hier:ForumAlgemeen: De huiskamerCafé de Download
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Café de Download

VorigePage 832 of 2.047Volgende

Pffoeeew. Na twee dagen compleet lam te zijn geweest begint het nu goed tot me door te dringen

IK HEB VAKANTIEEEEEEEEE

Sent from my HTC Desire Z

Hier ook vakantie!!!!!

:dans2: :dans2: :dans2:

Nu nog een goed betaald baantje zoeken

Nog geen vakantie :(

Wachten tot mijn verjaardag (9 juli) dan pas heb ik vakantie :P

Record tijd lenzen in doen voor mij:

3 minuten!!!

Deze is ook wel leuk:

"And as finishing touch, God created the Dutch"

When God created man, SHE was only joking  :)

Citaat van: Farid. op Vandaag om 13:22:42<blockquote>Hier ook vakantie!!!!!

:dans2: :dans2: :dans2:

Nu nog een goed betaald baantje zoeken

</blockquote>

Hier ook :banaan: :banaan: :banaan: :dans2:

Nog geen vakantie :(

Wachten tot mijn verjaardag (9 juli) dan pas heb ik vakantie :P

Record tijd lenzen in doen voor mij:

3 minuten!!!

WTF, wat voor lenzen heb jij? Hier lukt het altijd in 10 seconden. :-[

Ik heb zachte lenzen. En heb ze net pas ongeveer 1 maandje ofzo :P

Goeienavond heren (en dames misschien) me eerste werkdag bij de Albert Heijn ging goed! Is nog wel even wennen, maar dat komt vanzelf. Ik werk bij de vlees en kaasafdeling (dat heet daar Deli) Ik heb vleeswaren verpakt en gestickerd, de schappen gevuld, en vlees en kaas op schaaltjes gelegd dat mensen kunnen proeven. Morgen mag ik vlees snijden en wat andere dingen doen. Tot nu toe aardige klanten langs zien komen en ik ben goed in verkooppraatjes dus heb ook al wat mensen laten kopen :P (op een positieve manier natuurlijk). Maar ging kortom wel goed! Ben nu bekaf. :P

Mooi! Ga binnenkort misschien ook wel even sollicitatieformuliertje halen bij de AH..

Hier gaat zo de hel losbarsten, regen en wind zijn er al, nu hopen op onweer :D

Netjes! Ik ben nu ook alweer zo'n kleine 3 maanden bezig bij de Jumbo, ik zit op de afdeling AGF (Aardappelen Groente en Fruit) is goed te doen, maar vooral nu heeeeel druk met de aardbeien. Afgelopen donderdag kregen we 5 containers aardbeien binnen, bah :P

Morgen! Zometeen beginnen met werken bij Albert Heijn :) Goeie zaak toch :angel:

Ik begin morgen ook bij m'n nieuwe job. Leuk restaurantje midden in Leusden (waar ik woon), lekker in de bediening achter de bar en aan de koude kant. Na een jaar weer lekker in de horeca! ZIN IN!!

VorigePage 832 of 2.047Volgende