Café de Download
Citaat van Zombymario op 29 mei 2011, 19:21Deze is ook wel leuk:
"And as finishing touch, God created the Dutch"
Deze is ook wel leuk:
"And as finishing touch, God created the Dutch"
Citaat van Freddytje op 29 mei 2011, 19:32[a]Freddy.
Dat mocht toch niet meer op Duken.nl?
Owh, dat wist ik niet. Laat dan (als het zo is) maar zitten. Je kan altijd me een PM sturen dan geef ik je mn Email dan kan het daarin gezegd worden
[a]Freddy.
Dat mocht toch niet meer op Duken.nl?
Owh, dat wist ik niet. Laat dan (als het zo is) maar zitten. Je kan altijd me een PM sturen dan geef ik je mn Email dan kan het daarin gezegd worden
Citaat van William op 29 mei 2011, 20:22Legale dingen als Lockerz, Sharecash en AdSense mogen nog wel gewoon, alleen de fraudedingen niet meer.
Legale dingen als Lockerz, Sharecash en AdSense mogen nog wel gewoon, alleen de fraudedingen niet meer.
Citaat van Freddytje op 29 mei 2011, 20:40Lockerz mag inderdaad niet. Maar die moet ik dan ook niet
binnenkort weer proberen aan te melden voor adsense, eerst had ik namelijk te weinig pages om in aanmerking te komen voor adsense..
Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk
Lockerz mag inderdaad niet. Maar die moet ik dan ook niet binnenkort weer proberen aan te melden voor adsense, eerst had ik namelijk te weinig pages om in aanmerking te komen voor adsense..
Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk
Citaat van Sander op 29 mei 2011, 20:45Van harte DukeN!! Mooi dat moeder en dochter het allebei goed maken
Nu nog wachten op de beschuit met muisjes!!
Van harte DukeN!! Mooi dat moeder en dochter het allebei goed maken Nu nog wachten op de beschuit met muisjes!!
Citaat van Zombymario op 30 mei 2011, 09:42Morgen! Zometeen beginnen met werken bij Albert Heijn
Goeie zaak toch :angel:
Ik heb net folders gelopen in dit warme weer :heet:
Morgen! Zometeen beginnen met werken bij Albert Heijn
Goeie zaak toch :angel:
Ik heb net folders gelopen in dit warme weer :heet: