Café de Download
Citaat van Rikkert. op 30 mei 2011, 19:44Ik wou ook bij AH werken maar ze hadden jammer genoeg geen werk voor mij
Na de zomervakantie maar weer eens kijken... Heb ik de zomervakantie al werk bij ons pap op magazijn
Ik wou ook bij AH werken maar ze hadden jammer genoeg geen werk voor mij
Na de zomervakantie maar weer eens kijken... Heb ik de zomervakantie al werk bij ons pap op magazijn
Citaat van William op 30 mei 2011, 21:24Doe Fast Five, ik kan niks anders zeggen dan dat het een geweldige film is! :
Zondag weer gekart trouwens, ging ook lekker
Doe Fast Five, ik kan niks anders zeggen dan dat het een geweldige film is! :
Zondag weer gekart trouwens, ging ook lekker
Citaat van William op 31 mei 2011, 15:37Een site waar ik altijd filmrecensies kijk is nu ineens heel raar geworden, iemand die dit kent?
Een site waar ik altijd filmrecensies kijk is nu ineens heel raar geworden, iemand die dit kent?
Citaat van Rikkert. op 31 mei 2011, 18:13@headsh0t
Fast Five draait alleen nog maar om 22.00 uur... En mijn vriend mag dan waarschijnlijk niet
@headsh0t
Fast Five draait alleen nog maar om 22.00 uur... En mijn vriend mag dan waarschijnlijk niet
Citaat van IfElse op 31 mei 2011, 18:26[A]headsh0t
LOL! Serieus, dan zijn, zijn ouders echt bang
[A]headsh0t
LOL! Serieus, dan zijn, zijn ouders echt bang