Café de Download
Citaat van Freddytje op 5 mei 2011, 12:23Bij mijn pakketje (ioffer) leek het ook al alsof het helemaal nat was geworden en daarnaar weer was gedroogd, gedeukt en verkreukelt. Lekker.
Maarja, helemaal openscheuren? Zeker een hond dan ofzo? Je kan toch gewoon netjes open maken, dat lijkt mij iig de meest menselijke manier :s Klacht indienen als je er echt last van hebt. Zo niet, neem de moeite niet volgens mij duurt het best lang voordat je reactie ed hebt en zoveel zal het niet opleveren.
Bij mijn pakketje (ioffer) leek het ook al alsof het helemaal nat was geworden en daarnaar weer was gedroogd, gedeukt en verkreukelt. Lekker.
Maarja, helemaal openscheuren? Zeker een hond dan ofzo? Je kan toch gewoon netjes open maken, dat lijkt mij iig de meest menselijke manier :s Klacht indienen als je er echt last van hebt. Zo niet, neem de moeite niet volgens mij duurt het best lang voordat je reactie ed hebt en zoveel zal het niet opleveren.
Citaat van William op 5 mei 2011, 12:58Jep, die heb ik inderdaad meegekregen. In het huisje kon ik gelukkig nog tv kijken
Maar internet was veels te duur, dus dan maar een paar daagjes zonder.
Jep, die heb ik inderdaad meegekregen. In het huisje kon ik gelukkig nog tv kijken
Maar internet was veels te duur, dus dan maar een paar daagjes zonder.
Citaat van William op 5 mei 2011, 13:03Nope, maar wel een vader met een telefoon abbo van het werk. Dus wel iedere avond ff twitteren via de iPod
Nope, maar wel een vader met een telefoon abbo van het werk. Dus wel iedere avond ff twitteren via de iPod
Citaat van Freddytje op 5 mei 2011, 13:11Nope, maar wel een vader met een telefoon abbo van het werk. Dus wel iedere avond ff twitteren via de iPod
Iphone? :
Nope, maar wel een vader met een telefoon abbo van het werk. Dus wel iedere avond ff twitteren via de iPod
Iphone? :