wo. mei 14th, 2025

Forum

Forum kruimelpad - Je bent hier:ForumAlgemeen: De huiskamerCafé de Download
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Café de Download

VorigePage 787 of 2.047Volgende

ook mensen vrij op 5 mei? Deze jongen is aan het werk... olé!....

Dat klinkt niet best :( Maarja, mijn ouders moeten ook werken :P

Gisteren zonnebril uit Amerika ontvangen heel de doos was opengescheurd en ik moest ook nog €26 aan invoerrechten betalen. Mag de douane zomaar heel je pakket kapotscheuren?

Gisteren zonnebril uit Amerika ontvangen heel de doos was opengescheurd en ik moest ook nog €26 aan invoerrechten betalen. Mag de douane zomaar heel je pakket kapotscheuren?

Dat doen ze niet zomaar, en ja dat mogen ze -.-

Dat doen ze niet zomaar, en ja dat mogen ze -.-

Hoe bedoel je dat doen ze niet zomaar?

Maar ik bedoel de doos van de zonnebril zelf die hebben ze helemaal kapot gescheurd.

(niet de transportverpakking)

Ik mag vanavond beunen in de ah zucht..

Maar daarvoor aan het bier en erna dus dat komt toch nog wel goed :P

Dealextreme?

Het lijkt me dat de douane zo zorgvuldig mogelijk omgaat met je pakket, ik zou toch kijken of je ergens een klacht in kunt dienen of iets dergelijks. Want de douane is wel bevoegd om te kijken wat er in het pakket zit, maar erg netjes is het niet.

Het lijkt me dat de douane zo zorgvuldig mogelijk omgaat met je pakket, ik zou toch kijken of je ergens een klacht in kunt dienen of iets dergelijks. Want de douane is wel bevoegd om te kijken wat er in het pakket zit, maar erg netjes is het niet.

Dat gebeurt bijna nooit netjes helaas.

Nog even gezocht: http://www.douane.nl/bibliotheek/handboeken/vgem/hvgem_30-05-00-10.html

Misschien dat je hier wel iets mee kunt, paragraaf 10.1.4

VorigePage 787 of 2.047Volgende