Café de Download
Citaat van IfElse op 5 mei 2011, 06:37ook mensen vrij op 5 mei? Deze jongen is aan het werk... olé!....
Dat klinkt niet best
Maarja, mijn ouders moeten ook werken
ook mensen vrij op 5 mei? Deze jongen is aan het werk... olé!....
Dat klinkt niet best Maarja, mijn ouders moeten ook werken
Citaat van PCgamer op 5 mei 2011, 08:53Gisteren zonnebril uit Amerika ontvangen heel de doos was opengescheurd en ik moest ook nog €26 aan invoerrechten betalen. Mag de douane zomaar heel je pakket kapotscheuren?
Gisteren zonnebril uit Amerika ontvangen heel de doos was opengescheurd en ik moest ook nog €26 aan invoerrechten betalen. Mag de douane zomaar heel je pakket kapotscheuren?
Citaat van IfElse op 5 mei 2011, 08:54Gisteren zonnebril uit Amerika ontvangen heel de doos was opengescheurd en ik moest ook nog €26 aan invoerrechten betalen. Mag de douane zomaar heel je pakket kapotscheuren?
Dat doen ze niet zomaar, en ja dat mogen ze -.-
Gisteren zonnebril uit Amerika ontvangen heel de doos was opengescheurd en ik moest ook nog €26 aan invoerrechten betalen. Mag de douane zomaar heel je pakket kapotscheuren?
Citaat van PCgamer op 5 mei 2011, 10:20Gisteren zonnebril uit Amerika ontvangen heel de doos was opengescheurd en ik moest ook nog €26 aan invoerrechten betalen. Mag de douane zomaar heel je pakket kapotscheuren?
Hoe bedoel je dat doen ze niet zomaar?
Maar ik bedoel de doos van de zonnebril zelf die hebben ze helemaal kapot gescheurd.
(niet de transportverpakking)
Hoe bedoel je dat doen ze niet zomaar?
Maar ik bedoel de doos van de zonnebril zelf die hebben ze helemaal kapot gescheurd.
(niet de transportverpakking)
Citaat van Pctje op 5 mei 2011, 10:24ook mensen vrij op 5 mei? Deze jongen is aan het werk... olé!....
Ik mag vanavond beunen in de ah zucht..
Maar daarvoor aan het bier en erna dus dat komt toch nog wel goed
ook mensen vrij op 5 mei? Deze jongen is aan het werk... olé!....
Ik mag vanavond beunen in de ah zucht..
Maar daarvoor aan het bier en erna dus dat komt toch nog wel goed
Citaat van Wous op 5 mei 2011, 10:27Gisteren zonnebril uit Amerika ontvangen heel de doos was opengescheurd en ik moest ook nog €26 aan invoerrechten betalen. Mag de douane zomaar heel je pakket kapotscheuren?
Dealextreme?
Dealextreme?
Citaat van William op 5 mei 2011, 12:13Het lijkt me dat de douane zo zorgvuldig mogelijk omgaat met je pakket, ik zou toch kijken of je ergens een klacht in kunt dienen of iets dergelijks. Want de douane is wel bevoegd om te kijken wat er in het pakket zit, maar erg netjes is het niet.
Het lijkt me dat de douane zo zorgvuldig mogelijk omgaat met je pakket, ik zou toch kijken of je ergens een klacht in kunt dienen of iets dergelijks. Want de douane is wel bevoegd om te kijken wat er in het pakket zit, maar erg netjes is het niet.
Citaat van IfElse op 5 mei 2011, 12:14Het lijkt me dat de douane zo zorgvuldig mogelijk omgaat met je pakket, ik zou toch kijken of je ergens een klacht in kunt dienen of iets dergelijks. Want de douane is wel bevoegd om te kijken wat er in het pakket zit, maar erg netjes is het niet.
Dat gebeurt bijna nooit netjes helaas.
Het lijkt me dat de douane zo zorgvuldig mogelijk omgaat met je pakket, ik zou toch kijken of je ergens een klacht in kunt dienen of iets dergelijks. Want de douane is wel bevoegd om te kijken wat er in het pakket zit, maar erg netjes is het niet.
Dat gebeurt bijna nooit netjes helaas.
Citaat van William op 5 mei 2011, 12:19Nog even gezocht: http://www.douane.nl/bibliotheek/handboeken/vgem/hvgem_30-05-00-10.html
Misschien dat je hier wel iets mee kunt, paragraaf 10.1.4
Nog even gezocht: http://www.douane.nl/bibliotheek/handboeken/vgem/hvgem_30-05-00-10.html
Misschien dat je hier wel iets mee kunt, paragraaf 10.1.4