wo. mei 14th, 2025

Forum

Forum kruimelpad - Je bent hier:ForumAlgemeen: De huiskamerCafé de Download
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Café de Download

VorigePage 789 of 2.047Volgende

Bij mijn pakketje (ioffer) leek het ook al alsof het helemaal nat was geworden en daarnaar weer was gedroogd, gedeukt en verkreukelt. Lekker.  :(

Maarja, helemaal openscheuren? Zeker een hond dan ofzo? Je kan toch gewoon netjes open maken, dat lijkt mij iig de meest menselijke manier :s Klacht indienen als je er echt last van hebt. Zo niet, neem de moeite niet volgens mij duurt het best lang voordat je reactie ed hebt en zoveel zal het niet opleveren.  ;)

Ja kost te veel moeite inderdaad, kan me niet voorstellen dat de verkoper het zo heeft opgestuurd gelukkig is de zonnebril zelf intact maar je zou denken dat je een doos wel even netjes kan openmaken.  :-[

Net terug van Friesland lekker weer gehad op wat heel veel wind na :P

Volgens mij heb ik niet veel gemist heb gewoon de NU.nl app op de iPhone van mijn pa gevolgd :P

Aaah vandaar, my bad ;)

Heb je nog geraft enzo? Basejumpen?  :D

Nope, niet veel actieve dingen gedaan. We zijn alleen een keer wezen mountainbiken daar, erg leuk zo door de bossen heen !

Verder naar wat stadjes geweest, en lekker in het zonnetje gezeten :)

[A] Maarten, Klinkt goed! Wel jammer dat internet zo duur was, internet op vakantie is voor mij gewoon een must :P Niet dat ik dan alleen maar beetje lui achter internet hang, maar je moet toch op z'n minst even duken checken en je bezigheden delen achter een comfortabele laptop of pc :geheim: Maargoed je hebt het verder wel mooi gehad? Wij zouden naar Ameland gaan, maar dat mocht niet baten want de caravan was al bezet. :( Dit is onze caravan op Ameland:

snv30943.jpg

We hebben hem geboekt voor in de zomervakantie en aangezien ik als het goed is een laptopje krijg als ik ben geslaagd, kan ik die mooi meenemen! :cool2:

Kiek an :)

Hoelang ga je naar Ameland heen in de vakantie?

Heb het goed gehad, alleen ff geen internet. Maar ach, paar dagen hou ik nog wel vol!

Nadeel is dat er geen chicks waren, maar dat ga ik in de zomer goedmaken in Spanje.

Dat is dan weer jammer... En we gaan denk ik een week. Als het goed is komen er ook weer vrienden van ameland in de caravan naast ons. Word dan een gezellige boel :drank:

Goedemiddag allemaal,

Fijne vakantie gehad?

Ik wel, ben net terug van een weekje Dronten, Kampen en Elburg

Hele vakantie gewerkt, maar wel mooi zakcentje er bij.

Verzonden vanaf mijn iPod touch met Tapatalk

Heerlijke vakantie gehad en maandag gelijk door naar Londen!! :D 😀

Heb er echt heel veel zin in :)

Morgen naar Walibi met 26 graden! Helemaal top! Dat wordt lekker vaak in de 'Splash Battle' :)

VorigePage 789 of 2.047Volgende