Café de Download
Citaat van Erwin. op 19 april 2011, 13:32nou heb eerst 2 dagen geen internet gehad, vandaag ff modem reset gedaan heb dus wel weer internet maar de snelheid is om te janken, zo laag zelfs dat sommige sites niet eens laden haha
nou heb eerst 2 dagen geen internet gehad, vandaag ff modem reset gedaan heb dus wel weer internet maar de snelheid is om te janken, zo laag zelfs dat sommige sites niet eens laden haha
Citaat van Erwin. op 19 april 2011, 14:23nou weet wel zeker dat ik dan sneller ben
is alleen de KPN niet blij mee als ik ga surfen en downloaden op me telefoon verbinding.
Morgen maar ff de monteur afwachten en om een nieuwe modem zeuren
nou weet wel zeker dat ik dan sneller ben is alleen de KPN niet blij mee als ik ga surfen en downloaden op me telefoon verbinding.
Morgen maar ff de monteur afwachten en om een nieuwe modem zeuren
Citaat van Freddytje op 19 april 2011, 14:40Hehe eindelijk thuis van school
Zo een ov kaart kopen en morgen meelopen voor een studie.
Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk
Hehe eindelijk thuis van school
Zo een ov kaart kopen en morgen meelopen voor een studie.
Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk
Citaat van Rikkert. op 19 april 2011, 14:44Ik haal nu nog steeds de nieuwe snelheid niet bij Ziggo...
Zit nog steeds met 2500kb/s te downloaden terwijl de nieuwe snelheid rond de 4000kb/s ligt.
Enigste wat bij hoger is is de ping... Best wel jammer want ik game namelijk best veel online.
Ik haal nu nog steeds de nieuwe snelheid niet bij Ziggo...
Zit nog steeds met 2500kb/s te downloaden terwijl de nieuwe snelheid rond de 4000kb/s ligt.
Enigste wat bij hoger is is de ping... Best wel jammer want ik game namelijk best veel online.
Citaat van William op 19 april 2011, 17:30Centrale is volgens mij wat verder weg, deze test is draadloos. Maar heel dicht bij de router uitgevoerd.
Centrale is volgens mij wat verder weg, deze test is draadloos. Maar heel dicht bij de router uitgevoerd.
Citaat van IfElse op 19 april 2011, 17:35[A]DHRJ
je beschrijving doet het niet meer:(
Je bedoelt handtekening? Zal het ff veranderen
[A]DHRJ
je beschrijving doet het niet meer:(
Je bedoelt handtekening? Zal het ff veranderen