Café de Download
Citaat van Rikkert. op 18 april 2011, 12:32Ik zie dat Steam de laatste paar dagen een paar mooie aanbiedingen heeft!
Vandaag GTA. Het is dat ik hem al heb gekocht (voor €25
) Anders had ik heb zeker gekocht!
Ik zie dat Steam de laatste paar dagen een paar mooie aanbiedingen heeft!
Vandaag GTA. Het is dat ik hem al heb gekocht (voor €25 ) Anders had ik heb zeker gekocht!
Citaat van Duken op 18 april 2011, 19:07Ik ben er weer! Terug van vakantie en weer thuis. Was een top weekje geweest in Centerparcs. Nu nog vrij tot het eind van deze week voor het inrichten van de babykamer en alles wat met Baby's te maken heeft... dus echt "vrij" ben ik niet.
Zal een druk weekje worden.
Nu even t forum doorspitten. Did i miss something?
Ik ben er weer! Terug van vakantie en weer thuis. Was een top weekje geweest in Centerparcs. Nu nog vrij tot het eind van deze week voor het inrichten van de babykamer en alles wat met Baby's te maken heeft... dus echt "vrij" ben ik niet. Zal een druk weekje worden.
Citaat van Freddytje op 18 april 2011, 19:21Nope alles is prima gegaan. Nieuws ed heb je vast al op nu.nl gelezen
Mooi dat t gezellig was! Nog beetje lekker weer gehad?
Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk
Nope alles is prima gegaan. Nieuws ed heb je vast al op nu.nl gelezen
Mooi dat t gezellig was! Nog beetje lekker weer gehad?
Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk
Citaat van IfElse op 18 april 2011, 20:09Ik ben er weer! Terug van vakantie en weer thuis. Was een top weekje geweest in Centerparcs. Nu nog vrij tot het eind van deze week voor het inrichten van de babykamer en alles wat met Baby's te maken heeft... dus echt "vrij" ben ik niet.
You did miss something, heb je de plannen gehoord over een download verbod uit een illegale bron? Check bijv. tweakers.net voor het
Ik ben er weer! Terug van vakantie en weer thuis. Was een top weekje geweest in Centerparcs. Nu nog vrij tot het eind van deze week voor het inrichten van de babykamer en alles wat met Baby's te maken heeft... dus echt "vrij" ben ik niet.
You did miss something, heb je de plannen gehoord over een download verbod uit een illegale bron? Check bijv. tweakers.net voor het
Citaat van Duken op 18 april 2011, 20:12Jaaa, helaas wel. Als zijn de partijen het er gelukkig niet mee eens. (zie ook frontpage duken)
Maar t was wel even schrikken op vakantie...
Op http://www.piratesplanet.org/blog-2/ staan ook wat "heftige" stukken.
Jaaa, helaas wel. Als zijn de partijen het er gelukkig niet mee eens. (zie ook frontpage duken)
Maar t was wel even schrikken op vakantie...
Op http://www.piratesplanet.org/blog-2/ staan ook wat "heftige" stukken.
Citaat van Heisenberg op 19 april 2011, 13:01Wow dat is wel heel laag? Ik ging ook maar even testen of Ziggo al de snelheden had doorgevoerd. Ik zit blijkbaar wel heel dicht bij de centrale want ik krijg zelfs een Mb meer..
Nu maar even in praktijk testen met een Eweka account.
Impy heb je dat al een tijdje zo? Of zo heel opeens?
Wow dat is wel heel laag? Ik ging ook maar even testen of Ziggo al de snelheden had doorgevoerd. Ik zit blijkbaar wel heel dicht bij de centrale want ik krijg zelfs een Mb meer..
Nu maar even in praktijk testen met een Eweka account.
Impy heb je dat al een tijdje zo? Of zo heel opeens?