do. mei 15th, 2025

Forum

Forum kruimelpad - Je bent hier:ForumAlgemeen: De huiskamerCafé de Download
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Café de Download

VorigePage 770 of 2.047Volgende

Ik zag net ook dat Zombymario opeens veel reputatie heeft :) zou dit komen door de vele hulp bij spotnet en Nintendo boards? Hij haalt bijna kaas in haha

Sent from my iPod touch using Tapatalk

Ik zag net ook dat Zombymario opeens veel reputatie heeft :) zou dit komen door de vele hulp bij spotnet en Nintendo boards? Hij haalt bijna kaas in haha

Zelf niet eens opgemerkt.  ;) Heb ff in me reputatie deel gekeken en ja, heb veel gekregen uit het nieuwsgroepen board maar ook uit het handheld en console board.

Ik zie dat DukeN mij grootste leverancier is van mijn reputatie dus hem moet ik te vriend houden  :2funny:

Haha, ik volg zelf die topics niet echt van die handhelds etc. maar vaak als ik even kijk zie ik dat jij wel goede inhoudelijke antwoorden geeft:) Echt top, want volgens mij ben je 1 van de enigen die zoveel verstand heeft van die Nintendo dingen haha

Nope ligt er hier ookal uit ;)

Ps. Iemand interresse hoe je gratis EA games krijgt? (Pc)

Sent from my HTC Desire using Tapatalk

Ik heb ook wel interesse :P

Als er op iOffer 100% van de 45247 transacties goed zijn is het toch wel veilig om te bestellen?

ja zoiezo :P Ik bestel meestal vanaf 1000+

Als er op iOffer 100% van de 45247 transacties goed zijn is het toch wel veilig om te bestellen?

Nog steeds aan het overwegen om die Beats Studio headphones te kopen?

Nee iets anders. Maar wat denk je?

Maar 100% van 45247 transacties, dan lijkt het me wel heeeel toevallig als jij dan net de enige bent bij wie het niet wordt geleverd. Ik zeg doen. Wat wil je kopen trouwens?

Hehe, lekker rustig zitten thuis. Wat een druk weekendje!

Zaterdagochtend naar Amsterdam gegaan, naar de bioscoop geweest en de stad ingelopen. Vanochtend in Amsterdam een bootje gehuurd en lekker de grachten doorgevaren, en toen de trein naar huis. Thuis was de verjaardag van mn vader al aan de gang, en ik zit nu net!

VorigePage 770 of 2.047Volgende