wo. mei 14th, 2025

Forum

Forum kruimelpad - Je bent hier:ForumAlgemeen: De huiskamerCafé de Download
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Café de Download

VorigePage 773 of 2.047Volgende

ok monteur is geweest van ziggo, heb nieuw modem gehad en dit lijkt er meer op:

1260865228.png

Lijkt er meer op ja!

Wat voor internet heb je van ziggo?

Ik haal na bijna 1 maand die nieuwe snelheid nog steeds niet :(

EDIT:

Iemand die een goede reden weet om bij de AH te werken??

Denk niet dat als je erop schrijft ik wil meer geld verdienen je snel wordt aangenomen :P

Lijkt er meer op ja!

EDIT:

Denk niet dat als je erop schrijft ik wil meer geld verdienen je snel wordt aangenomen :P

om ervaring op te doen?

Lijkt er meer op ja!

EDIT:

Ik wil inzicht krijgen op hoe ik met mijn geld om moet gaan en ik wil ervaring opdoen :P

Prima reden :P

:-[

Waar is je creativiteit?  :P

Je moet op je sollicitatie (als je daar al voor in aanmerking komt) heel zelfverzekerd ogen en vrolijk praten en goed kunnen liegen (zeg maar dat je het de beste tent van de wereld vind en dat je er elke dag wel 3 keer komt :P)

Maar op je sollicitatiebrief schrijf je gewoon dat je het een leuke tent vind en er graag wil komen werken omdat je er alleen maar positieve reacties over hebt gehad. Dat je later ook de economische kant op wil en nu al ervaring op wil doen. En het geld gewoon lekker vind voor erbij om te sparen ;D Voilla  O0

:-[

Waar is je creativiteit?  :P

Je moet op je sollicitatie (als je daar al voor in aanmerking komt) heel zelfverzekerd ogen en vrolijk praten en goed kunnen liegen (zeg maar dat je het de beste tent van de wereld vind en dat je er elke dag wel 3 keer komt :P)

Maar op je sollicitatiebrief schrijf je gewoon dat je het een leuke tent vind en er graag wil komen werken omdat je er alleen maar positieve reacties over hebt gehad. Dat je later ook de economische kant op wil en nu al ervaring op wil doen. En het geld gewoon lekker vind voor erbij om te sparen ;D Voilla  O0

Bij de AH word je daarmee met wat ik hierboven zei zeker aangenomen. Je moet namelijk op een vel op een klein stukje je motivatie invullen. Daar past niet veel text.

Ik ben dmv mijn uitleg ook aangenomen ;) En zoveel tekst heb ik toch niet? 1 zin, net als jij :zwaai:

Ik ben dmv mijn uitleg ook aangenomen ;) En zoveel tekst heb ik toch niet? 1 zin, net als jij :zwaai:

Ik zei toch niet dat jou zinnetje veel is :P

Zo kwam het wel over op mij. Ik geef een uitgebreide reactie, jij een korte. Jij zegt :'' Bij de AH word je daarmee met wat ik hierboven zei zeker aangenomen. Je moet namelijk op een vel op een klein stukje je motivatie invullen. Daar past niet veel text."

Met andere woorden, wat ik zei was te lang volgens jou. Zo kwam het op mij over. En als je je reactie goed naleest moet je dat zelf ook toegeven  :P

Maar op je sollicitatiebrief schrijf je gewoon dat je het een leuke tent vind en er graag wil komen werken omdat je er alleen maar positieve reacties over hebt gehad. Dat je later ook de economische kant op wil en nu al ervaring op wil doen.

Zoiets heb ik er op geschreven. Bedankt ;)

Met zelfvertrouwen uitstralen lukt wel. Maar dat liegen... dat weer ik nog niet. En vrolijk dat ben ik altijd wel :P

Morgen maar even afgeven, en dan maar wachten op reactie :P

VorigePage 773 of 2.047Volgende