wo. mei 14th, 2025

Forum

Forum kruimelpad - Je bent hier:ForumAlgemeen: De huiskamerCafé de Download
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Café de Download

VorigePage 688 of 2.047Volgende

[A] wous

Bij mij staat DukeN.nl als 3de en zoek ook gewoon op spotnet.

http://img201.imageshack.us/i/naamlooslv.png/

OMG krijg plaatje niet werkend dus dan maar ff link.

spotnet staan we op 3 op google

spot-net staan we op nummer uno!

Bij mij staat hij 5des, en ik heb de Belgische Server van Google

2de staat hij hier bij mij?

gewoon nederlandse google.

Raar bij mij 3de

Als je bij google zoekt naar downloaden staat duken nummer oeno  O0

Tja dat is een beetje vreemd aan google. Hij leert jou kennen heb ik het idee. Bij mij staat duken met spotnet thuis ook op nummer 2 maar op me laptop op nummer 3.

En als je Spotnet intyped is de 2de hit DukeN dus, misschien 450.000 mensen komen er naar DukeN.nl? XD

Niet helemaal, als je bij Google Spotnet intypt zijn er 1.180.000 resultaten, dus deel maar:

900.000 / 1.180.000 = 0,76 nieuw lid ;)

De meeste mensen gaan niet naar de 2de pagina hoor ;)

Als ik de nederlandse pak staat duken pas op de 2e pagina, maar als ik naar google.com/ncr ga, dus de engelse versie dan staat ie gewoon 2e :)

Als ik de nederlandse pak staat duken pas op de 2e pagina, maar als ik naar google.com/ncr ga, dus de engelse versie dan staat ie gewoon 2e :)

en ook dat is erg vreemd. of je nu google.com, google.nl of google.de zou gebruiken. de volgorde zou het zelfde moeten zijn omdat er gewoon gekeken wordt naar ip. Deze veranderingen komen zeer waarschijnlijk omdat Google de laatste 2 weken bezig is met een algoritme verandering.

Ze zijn bezig om meer waarde te hechten aan socialmedia berichten en ze gaan verkeerde content (lees: hidden content of content op een website wat niets met de zoekwoorden of url te maken heeft) te traceren en een flinke klap te geven.

Er zijn al best veel websites die eerst op de 1e pagina stonden en nu ineens helemaal verdwenen zijn omdat zij op de foute manier SEO toepassen. Dit zorgt voor de verschillende schommelingen bij vele websites.

Vroeg me af of iemand hier de film Berlin Calling gezien heeft

VorigePage 688 of 2.047Volgende