Café de Download
Citaat van Rikkert. op 21 februari 2011, 19:35[A] wous
Bij mij staat DukeN.nl als 3de en zoek ook gewoon op spotnet.
http://img201.imageshack.us/i/naamlooslv.png/
OMG krijg plaatje niet werkend dus dan maar ff link.
[A] wous
Bij mij staat DukeN.nl als 3de en zoek ook gewoon op spotnet.
http://img201.imageshack.us/i/naamlooslv.png/
OMG krijg plaatje niet werkend dus dan maar ff link.
Citaat van los-cuentos op 21 februari 2011, 19:38Bij mij staat hij 5des, en ik heb de Belgische Server van Google
Bij mij staat hij 5des, en ik heb de Belgische Server van Google
Citaat van Duken op 22 februari 2011, 06:41Tja dat is een beetje vreemd aan google. Hij leert jou kennen heb ik het idee. Bij mij staat duken met spotnet thuis ook op nummer 2 maar op me laptop op nummer 3.
Tja dat is een beetje vreemd aan google. Hij leert jou kennen heb ik het idee. Bij mij staat duken met spotnet thuis ook op nummer 2 maar op me laptop op nummer 3.
Citaat van IfElse op 22 februari 2011, 09:32En als je Spotnet intyped is de 2de hit DukeN dus, misschien 450.000 mensen komen er naar DukeN.nl? XDNiet helemaal, als je bij Google Spotnet intypt zijn er 1.180.000 resultaten, dus deel maar:
900.000 / 1.180.000 = 0,76 nieuw lid
De meeste mensen gaan niet naar de 2de pagina hoor
En als je Spotnet intyped is de 2de hit DukeN dus, misschien 450.000 mensen komen er naar DukeN.nl? XDNiet helemaal, als je bij Google Spotnet intypt zijn er 1.180.000 resultaten, dus deel maar:
900.000 / 1.180.000 = 0,76 nieuw lid
De meeste mensen gaan niet naar de 2de pagina hoor
Citaat van Wous op 22 februari 2011, 10:47Als ik de nederlandse pak staat duken pas op de 2e pagina, maar als ik naar google.com/ncr ga, dus de engelse versie dan staat ie gewoon 2e
Als ik de nederlandse pak staat duken pas op de 2e pagina, maar als ik naar google.com/ncr ga, dus de engelse versie dan staat ie gewoon 2e
Citaat van svenholtman op 22 februari 2011, 10:56Als ik de nederlandse pak staat duken pas op de 2e pagina, maar als ik naar google.com/ncr ga, dus de engelse versie dan staat ie gewoon 2e
en ook dat is erg vreemd. of je nu google.com, google.nl of google.de zou gebruiken. de volgorde zou het zelfde moeten zijn omdat er gewoon gekeken wordt naar ip. Deze veranderingen komen zeer waarschijnlijk omdat Google de laatste 2 weken bezig is met een algoritme verandering.
Ze zijn bezig om meer waarde te hechten aan socialmedia berichten en ze gaan verkeerde content (lees: hidden content of content op een website wat niets met de zoekwoorden of url te maken heeft) te traceren en een flinke klap te geven.
Er zijn al best veel websites die eerst op de 1e pagina stonden en nu ineens helemaal verdwenen zijn omdat zij op de foute manier SEO toepassen. Dit zorgt voor de verschillende schommelingen bij vele websites.
Als ik de nederlandse pak staat duken pas op de 2e pagina, maar als ik naar google.com/ncr ga, dus de engelse versie dan staat ie gewoon 2e
en ook dat is erg vreemd. of je nu google.com, google.nl of google.de zou gebruiken. de volgorde zou het zelfde moeten zijn omdat er gewoon gekeken wordt naar ip. Deze veranderingen komen zeer waarschijnlijk omdat Google de laatste 2 weken bezig is met een algoritme verandering.
Ze zijn bezig om meer waarde te hechten aan socialmedia berichten en ze gaan verkeerde content (lees: hidden content of content op een website wat niets met de zoekwoorden of url te maken heeft) te traceren en een flinke klap te geven.
Er zijn al best veel websites die eerst op de 1e pagina stonden en nu ineens helemaal verdwenen zijn omdat zij op de foute manier SEO toepassen. Dit zorgt voor de verschillende schommelingen bij vele websites.