do. mei 15th, 2025

Forum

Forum kruimelpad - Je bent hier:ForumAlgemeen: De huiskamerCafé de Download
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Café de Download

VorigePage 689 of 2.047Volgende

Als ik de nederlandse pak staat duken pas op de 2e pagina, maar als ik naar google.com/ncr ga, dus de engelse versie dan staat ie gewoon 2e :)

en ook dat is erg vreemd. of je nu google.com, google.nl of google.de zou gebruiken. de volgorde zou het zelfde moeten zijn omdat er gewoon gekeken wordt naar ip. Deze veranderingen komen zeer waarschijnlijk omdat Google de laatste 2 weken bezig is met een algoritme verandering.

Ze zijn bezig om meer waarde te hechten aan socialmedia berichten en ze gaan verkeerde content (lees: hidden content of content op een website wat niets met de zoekwoorden of url te maken heeft) te traceren en een flinke klap te geven.

Er zijn al best veel websites die eerst op de 1e pagina stonden en nu ineens helemaal verdwenen zijn omdat zij op de foute manier SEO toepassen. Dit zorgt voor de verschillende schommelingen bij vele websites.

Jep een kleine 2 weken geleden is die google dance gestart. Veel schommelingen inderdaad. Maar voor DukeN.nl is er niks veranderd. Op een hogere pagerank na.

Zo, straks treintje pakken naar Den Haag voor een open dag in Scheveningen 🙂

Weet niet waar anders , dus dan maar in het cafe ;D

Ben net nieuw lid (een paar dagen al) maar eigenlijk wil ik via deze weg jullie echt bedanken voor al dit moois wat jullie gemaakt hebben het loopt allemaal als een trein [move](tjoek tjoek tjoek)[/move]

Bij ons word nu de badkamer verbouwd. Lag lekker te slapen en toen werd ik op 8.40 wakker gemaakt door een boor.  :( En me kamer word ook kleiner want me ouders willen een grotere badkamer..... Doe mij maar een koffie  :s

haha zomby, ik wou een soortgelijk verhaal vertellen. De badkamer gaat bij ons binnenkort ook gebeuren. Ik zag de bui al hangen want altijd als mijn pa op uitzending moet (hij is militair en moet politieagenten gaan trainen in Kunduz) gaat mijn moeder verbouwen :P

En nu staat de badkamer op de wachtlijst. En dan hebben we de afgelopen jaren alles ook wel weer gehad :)

Weet niet waar anders , dus dan maar in het cafe ;D

Ben net nieuw lid (een paar dagen al) maar eigenlijk wil ik via deze weg jullie echt bedanken voor al dit moois wat jullie gemaakt hebben het loopt allemaal als een trein [move](tjoek tjoek tjoek)[/move]

Daar is eigenlijk het nieuwe lede gedeelte voor  ;)http://www.duken.nl/forums/index.php?board=42.0

@zombymario dat is klote voor je, maar misschien komt er wel een bad in waar je dan met je vriendin in kan  ^-^

3e8c898e-4ee8-009b.jpg

Wtf... vette sneeuw hier :@

Sent from my HTC Desire using Tapatalk

K*t he ik ben vandaag met me motor door die pokke sneeuw naar huis gereden  :s

Heb net met kaarten voor de motor beurs uitgeprint  :D Ik ga morgen zijn er nog meer die morgen gaan?

Lijkt me erg leuk Kaas. Ik ben niet van de partij maar geniet ervan! Neem even een foto  van de  Suzuki GSX-R 1000 ;)

Kaas, nog een paar jaar dan wil ik graag mee :) iig veel plezier ;)

Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk

VorigePage 689 of 2.047Volgende