Café de Download
Citaat van Duken op 18 februari 2011, 18:47Geniet ervan kerel! Ik heb nog nooit gewintersport. Wil het al jaren doen maar ja... de centjes laten het niet toe
Maar ik hoop het over een aantal jaar te doen met me kinderen.
Geniet ervan kerel! Ik heb nog nooit gewintersport. Wil het al jaren doen maar ja... de centjes laten het niet toe
Maar ik hoop het over een aantal jaar te doen met me kinderen.
Citaat van Duken op 18 februari 2011, 18:54Wil toch even vermelden dat je weer iedereen geweldig goed helpt Zombymario! O0
Ik zie dat je veel mensen helpt met de Spotnet issues maar ook in het console topic altijd geweldig bezig! Petje af! :dans2:
Wil toch even vermelden dat je weer iedereen geweldig goed helpt Zombymario! O0
Ik zie dat je veel mensen helpt met de Spotnet issues maar ook in het console topic altijd geweldig bezig! Petje af! :dans2:
Citaat van Zombymario op 19 februari 2011, 11:27Wil toch even vermelden dat je weer iedereen geweldig goed helpt Zombymario! O0
Ik voel me vereerd
FF een lijstje van Usenet fora die offline zijn:
Just4funteam
FTA
FTN
NZBShrek
NZBKingdom
TwilightNZB
Moviebandits
Team Casanova
FTD
DBP
Zijn er aardig veel binnen een paar dagen tijd
Ik voel me vereerd
Just4funteam
FTA
FTN
NZBShrek
NZBKingdom
TwilightNZB
Moviebandits
Team Casanova
FTD
DBP
Citaat van William op 19 februari 2011, 16:23Ben een weekje op wintersport met m'n vriendin en haar familie guys, ben volgend weekend terug!
De groetennnn!
Jij liever dan ik
Veel plezier
Vandaag wezen blokarten was echt leuk was alleen jammer dat een aantal niet hard durfde te gaan maar gelukkig haakte die snel af ^-^
Ben een weekje op wintersport met m'n vriendin en haar familie guys, ben volgend weekend terug!
De groetennnn!
Jij liever dan ik Veel plezier
Vandaag wezen blokarten was echt leuk was alleen jammer dat een aantal niet hard durfde te gaan maar gelukkig haakte die snel af ^-^
Citaat van IfElse op 19 februari 2011, 18:43Wil toch even vermelden dat je weer iedereen geweldig goed helpt Zombymario! O0
Ik voel me vereerd
Just4funteam
FTA
FTN
NZBShrek
NZBKingdom
TwilightNZB
Moviebandits
Team Casanova
FTD
DBP
Nzbtime
XlplosiveNZB
Deze 2 ook
Alle websites samen hebben ongeveer 900.000 leden.
Ik voel me vereerd
Just4funteam
FTA
FTN
NZBShrek
NZBKingdom
TwilightNZB
Moviebandits
Team Casanova
FTD
DBP
Nzbtime
XlplosiveNZB
Deze 2 ook Alle websites samen hebben ongeveer 900.000 leden.
Citaat van Zombymario op 20 februari 2011, 08:53Deze 2 ook
Dan heb je straks dat 900.000 mensen naar Spotnet gaan
Edit: als iemand nog van Pokemonkaarten houd dan kan je hier je eigen Pokemonkaarten maken, best wel leuk:
Deze 2 ook
Edit: als iemand nog van Pokemonkaarten houd dan kan je hier je eigen Pokemonkaarten maken, best wel leuk:
Citaat van IfElse op 21 februari 2011, 18:53Eindelijk is wat leuks over BREIN: http://www.telegraaf.nl/digitaal/9083623/__Servers_WorldStream_weggehaald_bij_Brein__.html?sn=digitaal
Post samenvoeging: februari 21, 2011, 19:53:47
Deze 2 ook
En als je Spotnet intyped is de 2de hit DukeN dus, misschien 450.000 mensen komen er naar DukeN.nl? XD
Eindelijk is wat leuks over BREIN: http://www.telegraaf.nl/digitaal/9083623/__Servers_WorldStream_weggehaald_bij_Brein__.html?sn=digitaal
Post samenvoeging: februari 21, 2011, 19:53:47
Deze 2 ook
En als je Spotnet intyped is de 2de hit DukeN dus, misschien 450.000 mensen komen er naar DukeN.nl? XD
Citaat van Wous op 21 februari 2011, 19:18Uit een recent onderzoek was trouwens ook nog gebleken dat mensen sneller de 2e hit in een search result kiezen dan de 1e (:
Post samenvoeging: februari 21, 2011, 20:25:46
Duken staat er niet eens bij bij mij, hoe kan dat nou weer?
[verwijderd door de beheerder]
Uit een recent onderzoek was trouwens ook nog gebleken dat mensen sneller de 2e hit in een search result kiezen dan de 1e (:
Post samenvoeging: februari 21, 2011, 20:25:46
Duken staat er niet eens bij bij mij, hoe kan dat nou weer?
[verwijderd door de beheerder]
Citaat van William op 21 februari 2011, 19:28En als je Spotnet intyped is de 2de hit DukeN dus, misschien 450.000 mensen komen er naar DukeN.nl? XDNiet helemaal, als je bij Google Spotnet intypt zijn er 1.180.000 resultaten, dus deel maar:
900.000 / 1.180.000 = 0,76 nieuw lid
Niet helemaal, als je bij Google Spotnet intypt zijn er 1.180.000 resultaten, dus deel maar:
900.000 / 1.180.000 = 0,76 nieuw lid