do. mei 15th, 2025

Forum

Forum kruimelpad - Je bent hier:ForumAlgemeen: De huiskamerCafé de Download
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Café de Download

VorigePage 680 of 2.047Volgende

Gefeliciteerd jeroen ! :)

En nog over jillz, Je kan het beste gewoon Jupiler of Hertog Jan drinken :love:

moette nie karnavalle impy? :P

Gefeliciteerd jeroen ! :)

En nog over jillz, Je kan het beste gewoon Jupiler of Hertog Jan drinken :love:

Ja natuurlijk, maar dat is ook weer heel iets anders.

"Heineken mikt met dit drankje op mensen die regelmatig uitgaan maar wie het aanbod alcoholische dranken niet aanspreekt. Uit een door Heineken uitgevoerde studie blijkt dat 63% van de vrouwen de smaak van bier te bitter vindt. In tegenstelling tot bier bevat Jillz geen hop. Hop zorgt in bier voor een bittere smaak." bron wikipedia

Een echt vrouwendrankje!

Jillz is inderdaad een vrouwendrankje. Maar als wij iemand vragen om bier te halen, zeggen wij altijd: "doe maar 2 jillz". Dan kijken mensen ons raar aan, maar wij bedoelen daar bier mee. Geen idee hoe we dat voor elkaar gekregen hebben xD

Dankjewel allemaal!

[A] Impy, februari is gewoon dé maand toch :)

ÃŒdd februari is de maand ik was een paar daggen terug jarig  :P

@wous studies zeggen ook niet alles bijna alle meiden die ik ken drinken gewoon bier de meeste die ik in de kroeg zien drinken ook gewoon bier  ;D

Gefeliciteerd kaas! :)

Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk

Haha dit is echt nice!

Geohot Raps Against Sony!

This has to be one of the funniest trolling done by anyone from the jailbreaking community ever. I always thought Geohot is cool, but with this, he just gets better. Unless you have been living under the rock, you must have heard of the lawsuit that sony has filled against Geohot for making PlayStation 3 exploits and jailbreak tools public. No matter what, there’s something that Sony always gets back from Geohot, pwnage for life. In a latest effort to publicly pwn Sony, Geohot gives you "The Light It Up Contest".

lees meer --> http://www.redmondpie.com/geohot-raps-against-sony-video/

Ook FTN is ermee gestopt: http://www.duken.nl/nieuws/eigenaar-sluit-ftn-usenetforum-na-sommatie-brein.html

Best heftig hoor. Wil er voor zorgen dat wij binnen de regels blijven en ook bestaan kunnen blijven. Verwijzen is dus verboden.

Sjongejongen het moet niet nog gekker worden. Zolang Duken.nl maar blijft bestaan en dat we via de een of andere manier nog kunnen downloaden. :-[

Als ik niet meer kan downloaden kan me pc de prullenbak in  :P Heb ik wel meer tijd om te sporten

VorigePage 680 of 2.047Volgende