Café de Download
Citaat van Wous op 13 februari 2011, 09:59Jillz is ook drank voor vrouwen
Ja dat klopt ook, me zus had het en ik ging wat proeven nouja ik hoef het niet vaker!
Sent from my iPod touch using Tapatalk
Jillz is ook drank voor vrouwen
Ja dat klopt ook, me zus had het en ik ging wat proeven nouja ik hoef het niet vaker!
Sent from my iPod touch using Tapatalk
Citaat van William op 13 februari 2011, 10:40Ik ben ondertussen ook 18 geworden. Ik probeer nu echt wat meer online te zijn, heb het alleen heel erg druk met stage. Heb nu een nieuwe telefoon gekocht (Galaxy 3) met onbeperkt internet waarmee ik op het station nog even op DukeN.nl kan.
Ik ben ondertussen ook 18 geworden. Ik probeer nu echt wat meer online te zijn, heb het alleen heel erg druk met stage. Heb nu een nieuwe telefoon gekocht (Galaxy 3) met onbeperkt internet waarmee ik op het station nog even op DukeN.nl kan.
Citaat van Rikkert. op 13 februari 2011, 10:53Gefeliciteerd Maartenn en Jeroen!!
Net thuis... Had eigenlijk toch meer zin om vanmorgen te skiën dan weg te gaan
Maar heb ik nog wat gemist deze week??
Gefeliciteerd Maartenn en Jeroen!!
Net thuis... Had eigenlijk toch meer zin om vanmorgen te skiën dan weg te gaan
Maar heb ik nog wat gemist deze week??
Citaat van Freddytje op 13 februari 2011, 10:55Gefeliciteerd jeroen!
Btw Jij was toch in december jarig?
Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk
Gefeliciteerd jeroen!
Btw Jij was toch in december jarig?
Citaat van Erwin. op 13 februari 2011, 11:50Gefeliciteerd maarten en jeroen vandaag zit mijn kiet ook helemaal vol want morgen ben ik jarig
Gefeliciteerd maarten en jeroen vandaag zit mijn kiet ook helemaal vol want morgen ben ik jarig