Café de Download
Citaat van Freddytje op 13 februari 2011, 19:32Als ik niet meer kan downloaden kan me pc de prullenbak in
Heb ik wel meer tijd om te sporten
Lol, maar je hebt wel gelijk;)
Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk
Als ik niet meer kan downloaden kan me pc de prullenbak in
Citaat van William op 13 februari 2011, 21:49Als ik niet meer kan downloaden kan me pc de prullenbak in
Het enige waar voor ik een pc nodig zou hebben als ik niet kan downloaden is om me telefoon te updaten ;D Het enige wat ik met me pc doe is downloaden en de series kijken die ik download en een paar sites bezoeken
Als ik niet meer kan downloaden kan me pc de prullenbak in
Het enige waar voor ik een pc nodig zou hebben als ik niet kan downloaden is om me telefoon te updaten ;D Het enige wat ik met me pc doe is downloaden en de series kijken die ik download en een paar sites bezoeken
Citaat van Marciej123 op 13 februari 2011, 23:03Gefeliciteerd impy!
Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Gefeliciteerd impy!
Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Citaat van Freddytje op 14 februari 2011, 06:29Gefeliciteerd impy!
Valentijnsdag, helemaal vergeten. Lol. Ik wens iedereen een fijne Valentines day
Gefeliciteerd impy!
Valentijnsdag, helemaal vergeten. Lol. Ik wens iedereen een fijne Valentines day
Citaat van Erwin. op 14 februari 2011, 13:58och heb veel centjes gehad en een mobiele studio voor fotografie dus een ophangsysteem en wit scherm.
verder leuke dag gehad maar ben vandaag echt jarig gisteren gevierd maar moet vandaag werken en vanaaf vergadering pff wordt weer laat...
och heb veel centjes gehad en een mobiele studio voor fotografie dus een ophangsysteem en wit scherm.
verder leuke dag gehad maar ben vandaag echt jarig gisteren gevierd maar moet vandaag werken en vanaaf vergadering pff wordt weer laat...