Café de Download
Citaat van Duken op 23 januari 2011, 19:12Lol die site is inderdaad nog plat... goed begin van die jongen
Al kan ik me het best voorstellen. Hij kan niet van start gaan met een uber-server park. Zo een nieuws bericht op nu.nl vreet bezoekers. Ik denk ook dat duken.nl zal platgaan.
@ Tom, precies. Ze temp is nu weer rond de 38,5. Maar met de 40 graden kan hij rustig even spelen terwijl ik in bed lig te ijlen.
Lol die site is inderdaad nog plat... goed begin van die jongen
Al kan ik me het best voorstellen. Hij kan niet van start gaan met een uber-server park. Zo een nieuws bericht op nu.nl vreet bezoekers. Ik denk ook dat duken.nl zal platgaan.
@ Tom, precies. Ze temp is nu weer rond de 38,5. Maar met de 40 graden kan hij rustig even spelen terwijl ik in bed lig te ijlen.
Citaat van Wous op 23 januari 2011, 19:32Haha ja vanaf dat ik dat bericht op nu zag kom ik er al niet op.
Met wat programma's kwam ik er trouwens op dat zijn servers in duitsland staan bij Strato. Beetje raar
Sent from my iPod touch using Tapatalk
Post samenvoeging: januari 23, 2011, 21:49:08
Ik kan er nu wel opkomen, wel een beetje langzaam. Maar ik vind het toch knap hoe iemand van 16 zo'n hele site kan maken naast dat hij naar school moet xD
Haha ja vanaf dat ik dat bericht op nu zag kom ik er al niet op.
Met wat programma's kwam ik er trouwens op dat zijn servers in duitsland staan bij Strato. Beetje raar
Sent from my iPod touch using Tapatalk
Post samenvoeging: januari 23, 2011, 21:49:08
Ik kan er nu wel opkomen, wel een beetje langzaam. Maar ik vind het toch knap hoe iemand van 16 zo'n hele site kan maken naast dat hij naar school moet xD
Citaat van William op 23 januari 2011, 20:53Heb even op die site gezeten, was de hele dag offline. Maar het ziet er wel erg goed uit. Ik ben alleen geen fan van sociale netwerken, ik snap het nut er niet van in.
Kreeg trouwens dit e-mailtje vandaag. Hoe kansloos wil je zijn als forum, volgens mij is dit niet eens legaal of toegestaan door google.
Hallo,
Helaas is er een kleine dip met het aantal bezoekers en het aantal berichten wat worden gepost, dit zien wij graag anders.
Wil jij beter en sneller geholpen worden met een vraag? Zorg ervoor dat het forum stukken groter gaat worden.
Hoe wil ik dit doen?
Oké, ik geef toe, het is een beetje cheaten maar dat mag best een keertje he?
Mijn verzoek is om op zaterdag 29 januari rond 20.00 in te loggen op het Xboxforum.nl en dan een berichtje plaatst en/of een reactie geeft, let erop dat het niet te zinloos moet zijn.
Waarom dan? Ik wil hiermee het bezoekers record verbreken die staat op 437, dat 6 augustus 2007 werd gevestigd om 02:36.
Wij laten nieuwe bezoekers zien dat we actief zijn en groter willen worden en ook zeker gaan worden, ook helpt dit mee met het verbeteren van de zoek positie in o.a Google.
Help jij mee?
Alvast bedankt,
Het Xboxforum.nl
Heb even op die site gezeten, was de hele dag offline. Maar het ziet er wel erg goed uit. Ik ben alleen geen fan van sociale netwerken, ik snap het nut er niet van in.
Kreeg trouwens dit e-mailtje vandaag. Hoe kansloos wil je zijn als forum, volgens mij is dit niet eens legaal of toegestaan door google.
Hallo,
Helaas is er een kleine dip met het aantal bezoekers en het aantal berichten wat worden gepost, dit zien wij graag anders.
Wil jij beter en sneller geholpen worden met een vraag? Zorg ervoor dat het forum stukken groter gaat worden.
Hoe wil ik dit doen?
Oké, ik geef toe, het is een beetje cheaten maar dat mag best een keertje he?
Mijn verzoek is om op zaterdag 29 januari rond 20.00 in te loggen op het Xboxforum.nl en dan een berichtje plaatst en/of een reactie geeft, let erop dat het niet te zinloos moet zijn.
Waarom dan? Ik wil hiermee het bezoekers record verbreken die staat op 437, dat 6 augustus 2007 werd gevestigd om 02:36.
Wij laten nieuwe bezoekers zien dat we actief zijn en groter willen worden en ook zeker gaan worden, ook helpt dit mee met het verbeteren van de zoek positie in o.a Google.
Help jij mee?
Alvast bedankt,
Het Xboxforum.nl
Citaat van Wous op 23 januari 2011, 20:58Oeps, er ging iets mis.
Onze servers worden momenteel bedolven onder een immens aantal gebruikers dat tegelijk toegang opvraagt naar Blytes. Probeer het opnieuw na het lezen van deze boodschap. Ons dev-team is nu automatisch geinformeerd en zal er aan werken het probleem zo snel mogelijk te verhelpen!
Excuus voor het ongemak,
Het Blytes-team
Bijgewerkt: we hebben nu meer dan 80 gebruikers per seconde (dat had ik niet eens durven hopen). Binnen 3 tot 4 dagen draaien er 4 nieuwe servers die ervoor zullen zorgen dat jullie er weer snel op komen!
hij krijgt er al 4 servers bij, gaat lekker daar. Hoe die aan het geld komt is nog de vraag.
Oeps, er ging iets mis.
Onze servers worden momenteel bedolven onder een immens aantal gebruikers dat tegelijk toegang opvraagt naar Blytes. Probeer het opnieuw na het lezen van deze boodschap. Ons dev-team is nu automatisch geinformeerd en zal er aan werken het probleem zo snel mogelijk te verhelpen!
Excuus voor het ongemak,
Het Blytes-team
Bijgewerkt: we hebben nu meer dan 80 gebruikers per seconde (dat had ik niet eens durven hopen). Binnen 3 tot 4 dagen draaien er 4 nieuwe servers die ervoor zullen zorgen dat jullie er weer snel op komen!
hij krijgt er al 4 servers bij, gaat lekker daar. Hoe die aan het geld komt is nog de vraag.
Citaat van William op 23 januari 2011, 21:01Investeerders. Er zijn altijd wel mensen gedesinteresseerd in dat soort projectjes, zeker met nu.nl die een artikel over hem geplaatst hebben.
Investeerders. Er zijn altijd wel mensen gedesinteresseerd in dat soort projectjes, zeker met nu.nl die een artikel over hem geplaatst hebben.
Citaat van Releases op 23 januari 2011, 21:07nu.nl Zullen hun wel gespekt hebben.
Hyves heeft nu een goede positie in Nederland. Dit kan opzich wel een leuke worden.
nu.nl Zullen hun wel gespekt hebben.
Hyves heeft nu een goede positie in Nederland. Dit kan opzich wel een leuke worden.
Citaat van Wous op 23 januari 2011, 21:09Wat nu ook lullig zou zijn als je met een grote groep mensen nu een DDOS attack gaat uitvoeren en die site compleet plat ligt, want de website is blijkbaar toch niet gehost bij STRATO zoals ik in een vorige post zei.
Wat nu ook lullig zou zijn als je met een grote groep mensen nu een DDOS attack gaat uitvoeren en die site compleet plat ligt, want de website is blijkbaar toch niet gehost bij STRATO zoals ik in een vorige post zei.
Citaat van Freddytje op 23 januari 2011, 21:09Wow. waarom werkt dit nog steeds!? Ik loop ook wel is met een idee in mn hoofd over die sociale netwerken. Het is toch bijna overal t zelfde, dus wat heeft hij wat de rest niet heeft!?
Toch vet gedaan voor een 16 jarige jongen, die wordt vroeg miljonair als t zo door gaat.
80 bezoekers per seconde als je site nog maar een week (?) bestaat.
Wow. waarom werkt dit nog steeds!? Ik loop ook wel is met een idee in mn hoofd over die sociale netwerken. Het is toch bijna overal t zelfde, dus wat heeft hij wat de rest niet heeft!?
Toch vet gedaan voor een 16 jarige jongen, die wordt vroeg miljonair als t zo door gaat.
80 bezoekers per seconde als je site nog maar een week (?) bestaat.
Citaat van Freddytje op 23 januari 2011, 21:13Sure, wij kijken nu ook allemaal natuurlijk.
Ik snap nu al wat hij heeft ontwikkeld. Gewoon een versimpelde versie van alles maar toch compleet en een combinatie van de goede functies van oa: Hyves, Facebook en Twitter
Sure, wij kijken nu ook allemaal natuurlijk.
Ik snap nu al wat hij heeft ontwikkeld. Gewoon een versimpelde versie van alles maar toch compleet en een combinatie van de goede functies van oa: Hyves, Facebook en Twitter